וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חולון באו בטענות לשיפוט: "לא יכלו להביא שופט אחד בכיר?"

22.4.2018 / 10:30

הסגולים מתוסכלים מההפסד השלישי ברציפות, והוציאו קיטור על השיפוט במשחק. הקפטן הרוש ("השופטים צריכים להתייחס אלינו כבני אדם") טען כי השופט ביניש אמר לו: "תסתום את הפה". על היכולת אחרי תקופת רייס: "יש שחקן חדש, גלן היה ונגמר"

one

התקופה הלא טובה שעוברת על הפועל חולון לא נעצרה אמש (שבת) והסגולים רשמו את הפסד הליגה השלישי שלהם ברציפות והרביעי בחמשת המחזורים האחרונים כשנוצחו בבית 89:76 על ידי מכבי אשדוד/באר טוביה. חולון הציגה לראשונה את המחליף של גלן רייס ג'וניור ששוחרר, ג'ורדן המילטון, שקלע 10 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים ב-26 דקות, אך גם הוא לא עזר לסגולים לחזור מפיגור משמעותי שנוצר בדקות הפתיחה.

חולון רדפה לאורך כל המשחק אחרי אשדוד, והפערים בין הקבוצות היו די ברורים, אך למרות שהניצחון היה רחוק מהישג יד, החליטו במועדון לבוא בטענות לצוות השופטים, שברבע השלישי לאורך דקות ארוכות לא שרק לעבירות נגד אשדוד, "משחק כזה גדול לא יכלו להביא שופט אחד בכיר?", תהה אחד מאנשי חולון בסיום, "איפה אסתרון, גילי כהן וספי שמש? כל שבוע שולחים אלינו ילדים או את השופטים הפחות בכירים, וזה נראה ככה".

עוד בנושא:

דן שמיר מודה: "אנחנו צריכים להתחיל את העונה מחדש"
ליגת העל: מכבי אשדוד ניצחה את הפועל חולון 76:89
ראשון בליגת העל: מכבי חיפה תצליח להימלט מהמקום האחרון?

קפטן הפועל חולון שלומי הרוש. ברני ארדוב
"השופטים צריכים לכבד אותנו". שלומי הרוש/ברני ארדוב

מי שעוד בא בטענות הוא הקפטן שלומי הרוש, שסיפר לאנשי הקבוצה שבסיום הרבע הראשון ניגש לשופט ליאור ביניש לאחר שלטענתו נעשתה עליו עבירה לזריקה לשלוש, וביניש דחה אותו ואמר לו: "תסתום את הפה שלך": "העבודה של השופטים זה לשפוט את המשחק, הם היו מאוד טובים היום אבל הם צריכים לכבד אותנו בתור שחקנים ובתור בני אדם, מתוך כבוד לשופט אני לא אגיד מה הוא אמר לי", אמר הרוש בסיום המשחק במסיבת העיתונאים.

הקפטן הוסיף על המשחק אמש והתקופה האחרונה של הקבוצה: "לא הגענו למשחק מההתחלה, הם רצו 6:16 אחרי 5 דקות, לא הגענו ברמת האנרגיות, ברמת ההגנה, צירפנו אלינו שחקן חדש שצריך ואמור להיות מאוד מרכזי כי הוא בא במקום שחקן מאוד מרכזי, מאמין שייקח לנו כמה משחקים להכניס אותו אלינו לקבוצה, לסגנון המשחק, נשנה גם את סגנון המשחק בהתאם אליו. הם היו טובים יותר היום. הקבוצה הפציצה משלוש גם לפני גלן רייס ג'וניור. זה סגנון המשחק שלנו, יש לנו המון קלעים טובים, אנחנו זורקים שלשות. יש יום פחות טוב ויום יותר טוב. אנחנו לא מסתכלים על לוח המשחקים, אנחנו לא חושבים מה המשחק הבא שאנחנו חייבים לנצח. אנחנו חייבים להיות אגרסביים וביחד, כדי לנצח את המשחק. גלן עשה משהו שאסור לעשות, קיבל את העונש שלו מההנהלה, זה היה ונגמר. יש פה שחקן חדש, צריך להכניס אותו לקבוצה, זה העבודה שלנו. גלן היה וזה נגמר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully