וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר מודה: "אנחנו צריכים להתחיל את העונה מחדש"

21.4.2018 / 23:14

הפועל חולון הפסידה למכבי אשדוד הלוהטת, מאמנה הודה: "צריכים לשחק אחרת, כל אחד צריך למצוא את עצמו מחדש". בראד גרינברג: "חייבים להישאר צנועים ורעבים, זה יכול להתהפך"

one

הדהירה הנהדרת של מכבי אשדוד נמשכה הערב (שבת) גם בחולון, עם 76:89 על הקבוצה הביתית, שהעלה אותה זמנית למקום הראשון בטבלה. "בפעם האחרונה ששיחקנו נגד חולון לא היה לנו מזל, הם קלעו בקלות, ולא היינו במשחק ההוא בכלל", אמר בראד גרינברג לאחר הניצחון השמיני ברציפות של קבוצתו. "הפוקוס היה איך לשמור עליהם הרבה יותר טוב. הם החטיאו הרבה זריקות במחצית הראשונה, ההגנה שלנו הייתה טובה, אבל היה לנו מזל שהם החטיאו הרבה זריקות.

"אנחנו צריכים עוד ניצחון אחד כדי להכנס לפלייאוף, זה הפוקוס שלי עכשיו. בשנה הראשונה שלי כאן לקחתי קבוצה שסיימה במקום האחרון, בשנה אחרי זה לקחתי קבוצה שהפסידה יותר משחקים מאשר שניצחה, אני לוקח קבוצות ורוצה לעשות איתן יותר ממה שהן עשו שנה שעברה. זה הרבה בזכות השחקנים, אנחנו מנסים לשחק כקבוצה, מנסים לעבוד קשה, השחקנים מתאמנים בכל יום, הם משחקים חזק באימונים. רק ככה מתקדמים. עכשיו יש להם ביטחון, אבל חייבים להישאר צנועים, חייבים להישאר רעבים, כי ברגע שנתחיל לחשוב שאנחנו בכושר טוב, הכדורסל יכול להתהפך ולהיכנס לך בפרצוף".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי אשדוד ניצחה את הפועל חולון 76:89

מאמן הפועל חולון דן שמיר. קובי אליהו
מבין שיש עוד הרבה עבודה. שמיר/קובי אליהו

מנגד, דן שמיר סיכם את ההפסד ואת התקופה הרעה שעוברת על חולון: "כל הכבוד לאשדוד, הם משחקים ממש טוב, קשה לעצור אותם. אנחנו במקום אחר, במקום שאנחנו צריכים להתחיל את העונה מחדש, לשנות את איך שאנחנו משחקים. אני לא יודע עד כמה אנחנו בצרות, אבל בשני המשחקים האחרונים עשינו סביב ה-75 נקודות, התקשינו, אנחנו צריכים לעשות דברים הרבה יותר טוב. אנחנו יודעים שאנחנו יותר טובים ממה שעשינו היום, מה שצריך לעשות זה להתמקד בזה, יש לנו הרבה עבודה לתקופה הטובה ולאיך שאנחנו רוצים לשחק.

"אנחנו צריכים להתקדם ואין מה לדבר על מה היה לפני, החלטנו לעשות איזשהו צעד וצריך לחשוב על מה הלאה. איבדנו שחקן חשוב וטוב, יש לנו הרבה שחקנים טובים, אבל צריכים לשחק אחרת, כל אחד צריך למצוא את עצמו מחדש. ג'ורדן המילטון אולי קצת יצא מקצב, אבל בסך הכל זה לא ביג דיל. להכניס שחקן לקבוצה זאת העבודה, הוא שיחק היום 26 דקות אחרי שלושה אימונים, זה חלק חשוב מהעבודה שלנו, זה לא בא מאוד בקלות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully