וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דריקס על מהלך שני הסגלים במכבי תל אביב: "לא הייתה ברירה"

20.4.2018 / 14:03

המשנה למנכ"ל התראיין לאתר הרשמי של הצהובים ודיבר על הסוגייה: "הגענו למסקנה שיהיה נכון לפצל לשני סגלים. אולי זה נראה דרמטי מבחוץ, אבל מבחינתנו הם יקבלו את כל המשאבים"

one

המשנה למנכ"ל מכבי תל אביב, אלי דריקס, התראיין לאתר הרשמי של מכבי תל אביב והתייחס לסוגייה הבוערת ביותר במועדון הצהוב לאחרונה - תכנית שני הסגלים, שאחד מהם ישחק בליגת העל והאחר ביורוליג. דריקס דיבר על התכנית עצמה והרצון לבחור בה ועל דברים נוספים בראיון זה לאתר הרשמי של הקבוצה.

"השיח בתוך מכבי תל אביב על הבעייתיות במצב הקיים בגלל החוקים בליגה הישראלית, עם הגידול הצפוי ביורוליג ועוד קודם לכן המבנה החדש ביורוליג, קיים בשנים האחרונות", פתח ואמר דריקס, שהמשיך: "אנחנו בודקים איך אנחנו צריכים להתנהל בתוך הסיטואציה הזו והיו לנו מחשבות כאלה ואחרות גם לעזוב את הליגה, אבל מבחינתנו זה לא ריאלי לא להיות חלק מהכדורסל הישראלי והחלטנו שלא ללכת בכיוון הזה. המחשבה ללכת לשני סגלים התנהלה אצלנו בחודשים האחרונים, בין אם זה בדיונים ברמת ההנהלה והבעלים ובין אם זה בדיונים מול הצוות המקצועי. הגענו למסקנה שעם המגבלות שקיימות רק על מכבי תל אביב אל מול קבוצות הכדורסל האירופאי, יהיה נכון לפצל לשני סגלים".

עוד בנושא:

הפועל חולון הגישה תלונה לאיגוד הכדורסל נגד גלן רייס ג'וניור
טוני גפני: "אם יודעים איך להשתמש בו, מאט הווארד הגבוה הטוב בליגה"
בלעדי: גלן רייס מתנצל בפני אוהדי הפועל חולון: "כואב לי שאכזבתי אתכם"

אלי דריקס חבר הנהלת מכבי תל אביב בכדורסל. קובי אליהו
אלי דריקס/קובי אליהו

על הרצון ללכת על המהלך: "לא הייתה לנו ברירה. היורוליג כיום היא ליגה של 16 קבוצות עם 5 שבועות בהם משחקים פעמיים בשבוע וככה לפעמים אנחנו גם משחקים ארבעה משחקים בשבוע, כולל טיסות באמצע. כשחוזרים לליגה הישראלית, אין לנו תמיד את הזמן להתכונן כמו שצריך ולהכין את הקבוצה לפי הליין-אפים שמתאימים לליגה כאן, כי החוקים מכתיבים לנו שינויי רוטציות. אנחנו למעשה כבר עכשיו בפועל משחקים עם שני סגלים בתוך הקבוצה הקיימת שיש לנו. אולי זה נראה דרמטי מבחוץ, אבל מבחינתנו אלה הם שני סגלים שיקבלו את המשאבים כדי להיאבק בצורה מכובדת בשתי הליגות".

עוד הוסיף: "סגל אחד לא היה נותן לנו את הפתרון. עדיין, גם אם נחתים עוד 2-3 שחקנים, יישארו אותם חוקים ומגבלות. עדיין הרוטציות והליין-אפים יהיו שונים בין שתי הליגות. ועדיין אנחנו נתמודד עם הגבלות שהיריבות שלנו ביורוליג לא מתמודדות איתן. זה תמיד יישאר, ללא קשר למידת ההשקעה. לכן נקים שני סגלים". שני הסגלים יהיו נפרדים ולא יתאמנו יחד. מטרה היא לעשות שני סגלים נפרדים. כל סגל יקבל את המשאבים שלו. אני אגיד כאן שבהחלט שחקנים מוכשרים שירוויחו את מקומם בסגל היורוליג יוכלו בעתיד להגיע לשם. זו גם אחת מהמטרות של סגל ליגת העל".

לאוהדים שקשה להם עם המהלך: "התחושה האישית שלי היא שזה משהו חדש ומרגש. לראות סגל שמורכב ברובו הברור משחקנים ישראלים, חלקם צעירים, זה משב רוח מרענן. אני יכול לספר שמאז שהתקבלה ההחלטה עשינו משוב. שוחחנו עם אוהדים רבים שלנו והיה חשוב לנו לשמוע את דעתם וכ-80% מהם התלהבו מהמהלך. ברגע שהאוהדים שלנו מבינים את ההיגיון והמחשבה מאחורי המהלך, הם איתנו. הם קודם כל אוהדי המועדון. האוהדים צריכים להיות סמוכים ובטוחים שכל האנשים הטובים האלה יעשו ככל שביכולתם כדי שהמועדון ימשיך להיות במקום שהוא ראוי לו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully