וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: גלן רייס מתנצל בפני אוהדי הפועל חולון: "כואב לי שאכזבתי אתכם"

16.4.2018 / 12:19

אחרי שנופה מהקבוצה בעקבות התקרית עם פניני, גלן רייס ג'וניור התנצל בפני אוהדי חולון ושחקני הקבוצה: "למדתי מהניסיון שהחיים זה משחק שאי אפשר לשחק בו בלי לעשות טעויות"

צלמים זמניים מורשים

גלן רייס ג'וניור שולח מסר מתנצל לאוהדי הפועל ושחקניה. מי שהיה הכוכב הבלתי מעורער של הפועל חולון נופה מהקבוצה בשבוע שעבר אחרי תקרית אלימה עם חברו לקבוצה גיא פניני, והיום (שני) מביע חרטה על מעשיו.

עוד בנושא:

עירוני נהריה פנתה לגלן רייס ג'וניור, בהפועל חולון מגיבים: "לא ראוי"
בחולון טוענים: אלון עשה תנועה דומה גם בחצי גמר גביע המדינה

גלן רייס ג'וניור עם הגביע בנתב"ג. אור שקדי, מערכת וואלה! NEWS
התנצל בפני אוהדי חולון. גלן רייס ג'וניור/מערכת וואלה! NEWS, אור שקדי

"היי, זה גלן רייס, וזה מסר לכל האוהדים של הפועל חולון, לאנשים שתמכו בי ולחבריי לקבוצה", אמר במסר שמפורסם בלעדית בוואלה! ספורט, "למדתי מהניסיון שהחיים זה משחק שאי אפשר לשחק בו בלי לעשות טעויות. אבל זה עדיין כואב לי בכל כך הרבה מובנים להיות במצב הזה, לדעת שהטעויות שלי אכזבו את כולכם. עבדתי קשה מאוד כדי להיות על המסלול שהביא אותי להפועל חולון, וכדי להיות שחקן טוב יותר, וחשוב מכך, אדם טוב יותר. אני רוצה להביע חרטה עמוקה, להגיד לכולכם שאני מצטער, ולהודות לכולם על ההזדמנות שקיבלתי להיות חלק מהקבוצה הזאת".

כזכור, אמש פרסמנו כי עירוני נהריה, סוגרת טבלת ליגת העל, מעוניינת לצרף במיידי את רייס ג'וניור עד לסיום העונה, מהלך שלא מקובל על אנשי חולון שמאיימים להגיש נגדו תלונה לאיגוד הכדורסל ולדרוש ממנו לשלם פיצוי כספי גדול לאחר שביצע עבירת משמעת שמנוגדת לחוזהו. על פי אנשיו של רייס, השחקן טרם קיבל החלטה האם להצטרף לנהריה או לחתום באחת הקבוצות האחרות שמעוניינות בו. יו"ר חולון אמר אתמול כי "לא סגרנו איתו את תנאי השחרור, ולא בטוח שהם יוכלו לעמוד בזה. עוד לא סיימנו איתו את הפרשה. ראוי היה שייצרו איתנו קשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully