וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני גפני: "אם יודעים איך להשתמש בו, מאט הווארד הגבוה הטוב בליגה"

16.4.2018 / 23:49

גיבור הניצחון של הפועל תל אביב על בני הרצליה שיבח דווקא את חברו: "אף אחד לא מסוגל לעצור אותו". פרנקו מרוצה מהגישה, ג'ייסון סיגרס יצטרף בקרוב? וגם: שיבק "כועס על איך שהגענו למשחק"

one

העונה ההפכפכה של הפועל תל אביב בכדורסל נמשכה הערב (שני) עם ניצחון 78:91 על בני הרצליה, שהשכיח מעט את התבוסה מול נס ציונה במחזור הקודם. הקבוצה של דני פרנקו מדורגת כעת במקום החמישי בטבלה. במקביל, הפועל מחכה לתשובות מחר לגבי גארד מכבי ראשון לציון ג'ייסון סיגרס, ומקווה שהכתומים ישחררו אותו אחרי שלא שותף בשני המשחקים האחרונים.

מצטיין המשחק היה טוני גפני שקלע 22 נקודות ובחר לפרגן בסיום דווקא את חברו לקבוצה מאט הווארד, שסיים עם 16. "מאט הרג את כולם ברבע השלישי, אף אחד לא יכול לעצור אותו. לדעתי הוא הגבוה הכי טוב בליגה כשאנחנו משתמשים בו טוב".

גפני הוסיף ש"האשמה היא לא על דני בכל מה שקשור להפעלה של האוורד. זה המשחק ה-26 העונה ועדיין לא הראנו עקביות בהתקפה. יצאנו בכמה משחקים מהקצב, אז אי אפשר להאשים מישהו אחד במה שקרה איתו".

שחקן הפועל תל אביב טוני גפני. ברני ארדוב
מפרגן. טוני גפני/ברני ארדוב

המאמן דני פרנקו הוסיף: "לא שיחקנו כמו ששיחקנו היום יותר מדי העונה. הרצליה כנראה עושה לנו את זה. כל עוד שהכדור זז והיה שטף במשחק, ועבדנו אחד בשביל השני אז זה היה נהדר. באנו למשחק הזה עם נחישות וגישה לוחמת אחרי ההשפלה שלנו בנס ציונה במחזור הקודם".

מאמן בני הרצליה אריק שיבק: "בדרך כלל אחרי משחקים אני לא מדבר עם השחקנים יותר מדי, אבל היום באמת כעסתי על איך שהגענו למשחק. המסר היה שלא יכול להיות ששיחקנו הגנה נוראית במשך 28 דקות ואז לתת 12 דקות אחרונות נהדרות. אין סיבה שלא נשמור ככה יותר. לא יכולנו להתחיל את המשחק בצורה כל כך רכה. הפועל ת"א היא לא קבוצה של 80 נקודות ב-30 דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully