וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הגישה תלונה לאיגוד הכדורסל נגד גלן רייס ג'וניור

17.4.2018 / 21:20

הסגולים החליטו להתלונן על השחקן האמריקאי שהכה את גיא פניני בשבוע שעבר ושוחרר, כשהמטרה מאחורי התלונה היא טרפוד הגעתו לנהריה. היועץ המשפטי יצטרך להחליט האם להעמידו לדין

צלמים זמניים מורשים

הפועל חולון הגישה היום (שלישי) תלונה רשמית לאיגוד הכדורסל נגד שחקנה המשוחרר גלן רייס ג'וניור בעקבות התקרית בחדר ההלבשה בשבוע שעבר, במהלכה הכה את גיא פניני בפניו. התלונה הועברה לעיונו של היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, שיחליט האם להעמיד את רייס לדין.

המהלך של חולון מגיע לאחר שבקבוצה החליטו בתחילה לא להגיש תלונה במשטרה או באיגוד נגד רייס, אלא שבעקבות הפרסום ביום ראשון בוואלה! ספורט, לפיו עירוני נהריה מעוניינת לצרף את השחקן, שינו הסגולים את החלטתם. אם היועץ המשפטי יחליט להעמיד את השחקן לדין, עם הגעתו לארץ או באמצעות סוכנו, הוא עשוי לפסוק נגדו עונש הרחקה של מספר משחקים ובעצם לטרפד הגעה שלו בחזרה לארץ, כפי שבחולון רוצים. אתמול פרסמנו את התנצלותו של השחקן בפני אוהדי הקבוצה על התנהלותו.

אחת הבעיות עם התלונה של חולון היא המועד שלה. תקנון המשמעת קובע כי אם לא הוגשה תלונה תוך 72 שעות מאז קיום המשחק, היא לא תתקבל, אך במועדון מאמינים שהתלונה הנוכחית כן תתקבל שכן רייס ג'וניור עזב את הארץ תוך פחות מ-48 שעות מהרגע בו חבט בגיא פניני, ובקבוצה לא ראו צורך כלשהו להגיש נגדו תלונה אז.

עוד בנושא

בלעדי: גלן רייס מתנצל בפני אוהדי הפועל חולון: "כואב לי שאכזבתי אתכם"
המחליף של רייס: ג'ורדן המילטון חתם בהפועל חולון עד סוף העונה
עירוני נהריה פנתה לגלן רייס ג'וניור, בהפועל חולון מגיבים: "לא ראוי"

גלן רייס ג'וניור עם הגביע בנתב"ג. אור שקדי, מערכת וואלה! NEWS
מיהר לעזוב את הארץ. גלן רייס/מערכת וואלה! NEWS, אור שקדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully