וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של רייס: ג'ורדן המילטון חתם בהפועל חולון עד סוף העונה

16.4.2018 / 17:50

נמצא יורש לכוכב הסורר: הסמול פורוורד (27, 2.01), בעל רזומה של ארבע שנים ב-NBA, עזב את נועלת הטבלה בטורקיה אושאק ספורטיף והצטרף. יו"ר הקבוצה הבהיר: "רייס לא השאיר לנו ברירה"

one

נמצא מחליף לגלן רייס ג'וניור: ימים ספורים לאחר התקרית שהובילה לשחרורו של הכוכב הבלתי מעורער, מוליכת ליגת העל ומחזיקת גביע המדינה החתימה הערב (שני) את ג'ורדן המילטון (2.01, 27). המילטון פתח את העונה באושאק ספורטיף מתחתית הליגה הטורקית והוביל אותה בנקודות עם ממוצעים של 13.5 נקודות, 6.8 ריבאונדים, 2.3 אסיסטים ו-2.2 איבודים למשחק. בעבר שיחק שלוש עונות בדנבר מה-NBA, וברזומה שלו יש גם קדנציות קצרות ביוסטון, לוס אנג'לס קליפרס וניו אורלינס. באירופה הוא הספיק לשחק בקראסני הרוסית, טופאש בורסה הטורקית וכאמור, קבוצתו האחרונה אושאק.

"אני שמח שהצלחנו למלא את העמדה החסרה שלנו בשחקן מוכשר, עם ניסיון ב-NBA ובאירופה, שיוכל לעזור לנו", אמר דן שמיר לאחר ההחתמה. "אני מקווה שנצליח בעזרת ג'ורדן וכל השחקנים הטובים שיש לנו להיות הקבוצה הטובה שאנחנו יכולים להיות, ולהביא עוד רגעים שמחים לכל מי שאוהב את הקבוצה".

יו"ר הקבוצה איתן לנציאנו הוסיף: "אנחנו שמחים על החתמתו של שחקן ברמתו של ג'ורדן שיגיע לעזור לנו להמשיך ולנסות לעמוד במטרות שלנו העונה וללכת עד הסוף בליגה ולהבטיח את מקומונו בליגת האלופות בעונה הבאה , אני גאה שהפועל חולון לקחה החלטה לא פשוטה לוותר על השחקן הטוב בליגה, משהו שלא מובן מאליו בכל מקום אחר, עשינו החלטה כואבת וקשה אבל לצערי גלן לא נתן לנו שום ברירה אחרת והעברנו מסר שהפועל חולון זה מועדון גדול עם ערכים ואופק".

עוד בנושא
בחולון טוענים: אלון עשה תנועה דומה גם בחצי גמר גביע המדינה
עירוני נהריה פנתה לגלן רייס ג'וניור, בהפועל חולון מגיבים: "לא ראוי"
הפועל ירושלים: טיילור רוצ'סטי עשוי להצטרף כבר השבוע

ג'ורדן המילטון שחקן דנבר. GettyImages
התוספת הנכונה? המילטון במדי דנבר נאגטס/GettyImages

מיטב הביצועים של המילטון בדי-ליג בעונת 2014/15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully