וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופע של ג'ואל אמביד: "אני שחקן ההגנה הטוב ב-NBA. אני הסיוט של מיאמי"

הופעת הבכורה של כוכב פילדלפיה בפלייאוף עמדה בציפיות, על הפרקט ומחוץ לו, עם מסר לשחקני מיאמי שניסו לשבור אותו ("צריך הרבה יותר מזה כדי להוציא אותי מהסדרה") וטראש טוק עם דראגיץ' ("החזרתי לו"). וגם: סטף קרי יחמיץ את פתיחת הסיבוב השני?

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. GettyImages
ההצגה הכי טובה בפלייאוף. אמביד/GettyImages

הופעת הבכורה של כוכב פילדלפיה בפלייאוף עמדה בציפיות, על הפרקט ומחוץ לו, עם מסר לשחקני מיאמי שניסו לשבור אותו ("צריך הרבה יותר מזה כדי להוציא אותי מהסדרה") וטראש טוק עם דראגיץ' ("החזרתי לו"). וגם: סטף קרי יחמיץ את פתיחת הסיבוב השני?

ניו אורלינס וגולדן סטייט המשיכו להרשים ועלו ל-0:3 בסדרות שלהן, אבל הסיפור הגדול של הלילה (בין חמישי לשישי) בפלייאוף הגיע מפילדלפיה. ג'ואל אמביד חזר מפציעה, ערך הופעת בכורה בפלייאוף, הוביל את הסיקסרס לניצחון 108:128 במיאמי (פילי מובילה כעת 1:2 בסדרה) וכמובן, סיפק שואו גם מחוץ לפרקט.

אמביד עלה לשחק כשהוא עוטה מסכה על פניו חובש משקפיים מיוחדות שאמורות למנוע ממנו פגיעה נוספת בעין שגרמה לו להחמיץ את השבועות האחרונים של העונה ואת שני המשחקים הראשונים בסדרה. בהתחלה ניכר שהוא מתקשה, כשהחטיא את כל חמש הזריקות הראשונות שלו מהשדה, אבל אז הראשונה נכנסה, הוא סימן לאוהדי מיאמי לשתוק, ומשם המשיך באותה הדרך עד הסיום. הוא סיים עם 23 נקודות, 7 מהן בריצת 0:7 שהוא הוביל באופן בלעדי בדקות מכריעות ברבע האחרון, ותרם גם 7 ריבאונדים.

במהלך המשחק אמביד התעמת לא אחת עם שחקני ואוהדי מיאמי, וההיט גם ניסו כל מיני דברים מתחת לחגורה, כמו למשל לדרוך על חלק מהמסכה שנפל לו. אבל גם זה לא הזיז לו. "ווינסלו ניסה לשבור את המסכה, אבל לא ידע שיש לי בערך 50 כאלה. יידרש הרבה יותר מזה כדי להוציא אותי מהסדרה הזאת. אני אבוא להם בסיוטים", התרברב אמביד בצורה אופיינית בסיום, והוסיף: "אני חושב שאני שחקן ההגנה הטוב ב-NBA".

עוד בנושא

אמביד ופילדלפיה עלו ל-1:2 על מיאמי, ניו אורלינס וגולדן סטייט כבר ב-0:3
למאר אודום חושף: "אני מתאמן ומנסה לחתום בקבוצה מעבר לים"
לאנס סטיבנסון חוזר להטריף את לברון ג'יימס ואת ה-NBA

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. GettyImages
"הם חשבו שישמידו מסכה אחת ויוציאו אותי מהמשחק. הם לא ידעו שיש לי 50 כאלה". אמביד/GettyImages

אמביד הוסיף בנוגע לרבע האחרון הנפלא שלו ש"הרגשתי שזה הזמן להיכנס לעניינים. למזלי הזריקות נכנסו לי, למרות שחלקן היו קשות מאוד. אני אוהב את הרגע הזה, אני אוהב להיות פיזי. הרגשתי שהקבוצה ממש צריכה אותי, אז באתי".

בין שתי הקבוצות כבר יש דם רע בעיקר על רקע מה שמתרחש בסיומי משחקים. זה החל כשגוראן דראגיץ' עלה לליי אפ בשניות הסיום של משחק 2 למרות שהתוצאה כבר הוכרעה, ונמשך הלילה כשדריו שאריץ' החזיר באותו מטבע כשפילי כבר הייתה ביתרון 19, ארבע שניות לסיום (הליי אפ אפילו לא נכנס, משום שקלי אוליניק הספיק לחסום אותו).

גם בנושא הזה לאמביד היה הרבה מה לומר. "מה שקרה עם דראגיץ' במשחק 2 הפריע לי, הכעיס אותי מאוד. ישבתי בצד ופשוט רתחתי. אנחנו לא מבינים למה הוא עשה את זה, אבל לפחות החזרנו לו".

אמביד הוסיף ש"אני אוהב לפרק קבוצות לגורמים. היינו ביתרון 18 או 20 ואם אפשר להגדיל את ההפרש ל-22, למה לא? זה דבר טוב, ואני שמח שעשינו את זה. אנחנו לא כאן כדי להיות חברים, אנחנו כאן כדי לנצח סדרה".

המצ' אפ הישיר של אמביד בסדרה אמור היה להיות חסן וויטסייד, אבל גם הלילה הוא סופסל לפרקים ממושכים על ידי אריק ספולסטרה (חמש נקודות ושני ריבאונדים ב-13 דקות בלבד), וגם הפעם הוא התלונן על כך בפומבי. "המאמן רוצה שאעמוד בפינה ואתן חסימות, זה הכל. וזה שונה מאוד ממה שנדרשתי לעשות בעונה הרגילה. אני כמעט לא נוגע בכדור, אני כמעט לא מעורב בהתקפה. ואני רוצה לשחק יותר ולעשות מספרים טובים יותר", אמר, וחטף מקלחת צוננת מהפרשנים, כולל צ'ארלס בארקלי. "הם טובים יותר בלעדיו, פשוט וקל", אמר הנסיך צ'ארלס. "והפרצופים שהוא עושה על הספסל עוד יותר מזיקים לו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
הקאמבק יידחה עוד קצת? קרי/AP

* גולדן סטייט ממשיכה להתמודד עם פציעות. הלילה בניצחון על הספרס קווין דוראנט ושון ליבינגסטון נפצעו בצורה קלה, ולמרות ששניהם דידו לחדר ההלבשה לפני סיום, סטיב קר אמר ש"הפציעות של שניהם לא נראות רציניות". מנגד, הקאמבק של סטף קרי ככל הנראה יידחה עוד יותר. על פי דיווח שפורסם הלילה בכלי התקשורת בארצות הברית, קרי "עדיין רחוק מאוד מלשחק ולא נמצא בשלב הסופי של ההתאוששות מהפציעה". הערכת מצב נוספת לגבי מצבו תיערך בסוף השבוע הקרוב, אבל על פי הערכות עדכניות הוא צפוי להחמיץ גם את פתיחת הסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully