וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמביד ופילדלפיה עלו ל-1:2 על מיאמי, ניו אורלינס וגולדן סטייט כבר ב-0:3

הסנטר חזר והצעיד את הסיקסרס ל-108:128 מרשים במיאמי כשהוא חובש מסכה ומשקפיים מיוחדים. הפליקנס הביסו 102:119 את הבלייזרס, גולדן סטייט גברו 97:110 על הספרס באווירה מדכדכת

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
התגעגענו. אמביד משתיק את אוהדי מיאמי/רויטרס

עוד לילה מלא אקשן ב-NBA. ג'ואל אמביד חזר, ואיתו גם פילדלפיה חזרה לנצח ועלתה ל-1:2 על מיאמי. ניו אורלינס רמסה את פורטלנד המפורקת, גולדן סטייט הביסה את סן אנטוניו, ושתיהן עלו ל-0:3 בסדרה.

ג'סטיס ווינסלו, מיאמי היט, מול מרקו בלינלי, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
מחצית אחת מרשימה, והיעלמות. ג'סטיס ווינסלו/רויטרס

מיאמי (6) - פילדלפיה (3) 128:108 (הסיקסרס עלו ל-1:2 בסדרה)

המספר הנוסף: המפתח בסדרה עד כה - הקליעה מבחוץ. פילדלפיה קלעה הלילה פעם נוספת 18 שלשות, אותו מספר שקלעה גם בניצחון במשחק 1. לשם השוואה, הסיקסרס מעולם לא קלעו יותר מ-11 שלשות לפני כן במשחק פלייאוף.

למרות הסכנות המרובות שטמונות בחזרה למגרשים (על פי דיווחים אמש בארצות הברית עינו הפצועה עלולה להינזק "בצורה בלתי הפיכה" אם ייפגע שוב באותו איזור), ג'ואל אמביד חזר ובגדול. כשהוא חובש מסכה ומשקפיים מיוחדים, סנטר פילי ערך את הופעת הבכורה בפלייאוף לה כל כך ציפה, סיים עם 23 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, סיפק את השואו המוכר שלו לעיני הקהל העוין במיאמי, והיה אחד האחראים הבולטים לרבע האחרון המוחץ של קבוצתו, בו ניצחה 14:32 ושברה את רוחה של ההיט. עד הרבע המכריע, שחקני מיאמי עשו כל שביכולתם כדי להוציא את הענק הקמרוני מפוקוס, כולל לדרוך על המשקפיים שלו כשנפלו לרגע.

המחצית הראשונה הייתה רשומה על איש אחד: ג'סטיס ווינסלו ממיאמי. הפורוורד שבר את שיא הנקודות האישי שלו בפלייאוף כבר אחרי שני רבעים כשהתייצב על 19 והוביל את ההיט ליתרון נקודה בהפסקה, אבל לא הוסיף ולו נקודה עד הסיום, וראה את הסיקסרס משתלטים על המשחק, כאמור, ב-12 הדקות הנועלות. גוראן דראגיץ' קלע 23 למפסידה, אבל לשם שינוי לא קיבל סיוע נדיב מדווין וייד, שקלע סל שדה ראשון רק בסמוך לסיום הרבע השלישי וסיים עם 8 נקודות בלבד. אצל הסיקסרס, מלבד אמביד בלטו גם דריו שאריץ' (21 ו-7 ריבאונדים), מרקו בלינלי (21) ובן סימונס, כמובן (19 נקודות, 12 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-4 חטיפות), כשהסיקסרס שוב צולפים ללא הכרה מחוץ לקשת, הפעם עם 18 שלשות ב-52 אחוזים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ניקולה מירוטיץ', ניו אורלינס פליקנס חוגג. GettyImages
בדרך הבטוחה לסוויפ מרשים. מירוטיץ' חוגג/GettyImages

ניו אורלינס (6) - פורטלנד (3) 102:119 (הפליקנס עלו ל-0:3 בסדרה)

המספר הנוסף: אנתוני דייויס, שקלע הלילה 28 נקודות, הוא השחקן החמישי בתולדות ה-NBA שמעמיד ממוצע של 30 נקודות בשבעת משחקיו הראשונים בפלייאוף. ארבעת השחקנים שעשו זאת לפניו: קארים עבדול ג'באר, מייקל ג'ורדן, לברון ג'יימס ובוב מקאדו.

נראה ששום דבר כבר לא ייקח את המומנטום מהפליקנס, שנמצאים בדרכם הבטוחה לסוויפ מרשים ובלתי צפוי. אחרי שני ניצחונות חוץ בסטייל, אנתוני דייויס וחבריו עשו זאת הפעם בצורה משכנעת במיוחד וכתשו את הבלייזרס המאכזבים כבר מהרבע הראשון, שהסתיים ב-16 הפרש. משם החל גארבג' טיים ממושך במיוחד, כשדמיאן לילארד וסי ג'יי מקולום מאפסים את הידית אבל לא את יתר חבריהם, שפשוט לא נתנו פייט. שחקני החמישייה של הפליקנס שוב עשו את ההבדל: ניקולה מירוטיץ' להט עם 30 נקודות ו-8 ריבאונדים, אנתוני דייויס כיכב כרגיל עם 28 ו-11 ריבאונדים, וצמד הגארדים רייג'ון רונדו (16 ו-11 אסיסטים) וג'רו הולידיי (16 ו-7 אסיסטים) שוב היו במיטבם.

מנגד, הבלייזרס קיבלו 22 ממקולום ו-20 מדמיאן לילארד, אבל שניהם רשמו יותר איבודים מאסיסטים, וכמעט שלא הפעילו את יוסוף נורקיץ' המתוסכל (5 נקודות ו-7 ריבאונדים. אל פארוק אמינו הפציע עם 21 ו-8 ריבאונדים, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

אנתוני דייויס, ניו אורלינס פליקנס מטביע. AP
ממוצעים נפלאים. אנתוני דייויס/AP

סן אנטוניו (7) - גולדן סטייט (2) 110:97 (הווריירס עלו ל-0:3 בסדרה)

המספר הנוסף: בזכות הניצחון, סטיב קר הגיע ל-50 ניצחונות פלייאוף בתור מאמן. הוא המאמן המהיר אי פעם שמגיע לציון הדרך הזה.

סביר להניח שלמעט מאוד משחקני או מצוות האימון של הספרס היה חשק לכדורסל, כשההודעה על מותה של רעייתו של גרג פופוביץ' עדיין כל כך טרייה. את מקומו של פופוביץ' על הקווים תפס אטורה מסינה בניסיון אחרון לבצע קאמבק מהסרטים בסדרה, אבל הבדלי הרמות כל כך גדולים, שזאת נראית כמו משימה בלתי אפשרית. במשך מחצית שלמה שחקני הספרס החזיקו מעמד, אבל אז בא הרבע השלישי החזק של הווריירס, בו הם כבר פתחו יתרון של 16 נקודות. הספרס עוד ניסו לבצע קאמבק וקיזזו למינוס תשע בלבד, אבל ריצה נוספת סגרה עניין.

קווין דוראנט היה מעל כולם עם 26 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, קליי תומפסון הוסיף 19, דריימונד גרין היה בכל מקום עם 10 נקודות, 6 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-4 חסימות, וגם שון ליבינגסטון (16) ואנדרה איגודלה (10) תרמו את שלהם לניצחון. לפני הסיום דוראנט וליבינגסטון עוד דידו החוצה עם פציעות שנראות קלות על פניו, והאלופה תקווה שזה לא יגרום לאף אחד מהם להחסיר משחקים. מנגד, למרכוס אולדריג' היה האיש של הספרס עם 18 ו-10 ריבאונדים, טוני פארקר הוסיף 16.

שחקני סן אנטוניו ספרס מאנו ג'ינובילי, טוני פארקר עם עוזרת המאמן בקי האמון. AP
משחק עצוב בסן אנטוניו. ג'ינובילי, פארקר ועוזרת המאמן בקי האמון/AP
אטורה מסינה, טוני פארקר, סן אנטוניו ספרס. GettyImages
מסינה עם פארקר/GettyImages
קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס, מול רודי גיי, סן אנטוניו ספרס. רויטרס
עוד משחק סולידי, עוד פציעה. דוראנט מול רודי גיי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully