וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למאר אודום חושף: "אני מתאמן ומנסה לחתום בקבוצה מעבר לים"

פורוורד הלייקרס לשעבר, שזכה פעמיים באליפות ה-NBA ופעם אחת בתואר השחקן השישי של העונה, סיפר שהוא מעוניין לשקם את הקריירה בגיל 38. שיחק לאחרונה בבאסקוניה בשנת 2014

עריכת וידאו: ניר חן

הפורוורד למאר אודום, אלוף NBA פעמיים עם לוס אנג'לס לייקרס (2009 ו-2010) והשחקן השישי של העונה (2011), סיפר בשיחה מהירה עם "TMZ SPORTS" שהוא מתאמן במטרה לזכות בחוזה מקצועני עם קבוצת כדורסל מעבר לים. אודום בן ה-38 שיחק את עונתו האחרונה כמקצוען בשנת 2014, בה שיחק בבאסקוניה הספרדית כחודשיים ולאחר מכן עבר לניו יורק ניקס, בה לא שיחק כלל. אחרי שצצו שמועות לגבי הצטרפותו לליגת ה-BIG3, אודום סיפר שהוא מכוון להמשך קריירת הכדורסל המקצוענית שלו.

"אני רק מתאמן ומנסה להגיע לקבוצה מעבר לים", אמר הפורוורד, שב-14 באוקטובר 2015 נמצא חסר הכרה בבית בושת בנבדה לאחר שהתמוטט. בתום אשפוז ממושך ושיקום אינטנסיבי, הוא עזב את בית החולים בתחילת 2016 וחזר לביתו. על המקרה אמר ל"טריבונת השחקנים": "בכליום שאני מתעורר אני מסתכל על תמונות של אנשים שקרובים אליי. זה מזכיר לי את משמעות החיים, זה מחמם אותי ונותן לי אנרגיה ואהבה. זה עוזר לי לעבור את היום, כמו ויטמינים". אודום נבחר רביעי בדראפט 1999 והעמיד ממוצעים של 13.3 נקודות, 8.4 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים ב-961 משחקי עונה סדירה ב-NBA. יש לו גם 108 הופעות בפלייאוף.

עוד בנושא:

כלי נשיפה: לאנס סטיבנסון חוזר להטריף את לברון ג'יימס ואת ה-NBA
רעייתו של גרג פופוביץ' הלכה לעולמה: "כל משפחת ה-NBA עומדת מאחוריו"
הקאמבק של ג'רו הולידיי מרגש את ארצות הברית: "סוף סוף אפשר להתרכז בכדורסל"

שחקן קוצ'ה לבוראל ויטוריה למאר אודום. Rafa Rivas, GettyImages
בדרך לקאמבק לא צפוי? למאר אודום/GettyImages, Rafa Rivas

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully