וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעייתו של גרג פופוביץ' הלכה לעולמה: "כל משפחת ה-NBA עומדת מאחוריו"

אירין פופוביץ' נכנעה למחלה קשה בה נאבקה בגיל 67. לברון ג'יימס: "אלו חדשות איומות. אני אוהב את פופ ומאחל לו את כל הטוב שבעולם". לא ברור אם פופוביץ' יעמוד על הקווים במשחק הפלייאוף הבא של הספרס

מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ'. AP
נישואין של 40 שנה. פופוביץ'/AP

רעייתו של מאמן סן אנטוניו גרג פופוביץ' ארין הלכה הלילה (חמישי) לעולמה בגיל 67. זאת לאחר מאבק במחלה קשה. בני הזוג פופוביץ' היו נשואים כ-40 שנה ולהם שני ילדים. הג'נרל מנג'ר של הספרס אר. סי ביופורד אמר הלילה: "אנחנו אבלים על לכתה של אירין, היא הייתה אישה חזקה ונפלאה שהעניקה לנו, תמיכה אהבה והומור.

תנחומים החלו לזרום מכל רחבי הליגה. קווין דוראנט מגולדן סטייט אמר הלילה: "אני רק רוצה להגיד לפופ שכל משפחת ה-NBA עומדת מאחוריו. זה אירוע שהוא גדול מהמשחק. זה יותר גדול מאשר לנצח או להפסיד. אני מרגיש רע לשמוע על זה. אני מצטער בשביל פופ ובני משפחתו".

לברון ג'יימס ניחם את המאמן הוותיק מיד לאחר הניצחון של קליבלנד על אינדיאנה ואמר: "אני אוהב את פופ ושולח לו חיבוק. אני מאחל את כל הטוב שבעולם לפופ ולבני משפחתו. אלו חדשות איומות. כל משפחת ה-NBA עומדת מאחוריו".

עדיין לא ברור אם פופוביץ' יעמוד על הקווים במשחק הפלייאוף הבא של הספרס מול גולדן סטייט. בהקשר זה נמסר מסן אנטוניו כי: "אני מבקשים לכבד את פרטיות המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully