וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננאד פראליה: "יעקב שחר לא היה מרוצה, אבל אברהם גרנט האמין בי"

שחקנה הקרואטי לשעבר של מכבי חיפה סיפק ראיון לתקשורת בארצו ודיבר על התקופה בה שיחק בישראל: "היה קשה, חם ולח בצורה נוראית". על נבחרת קרואטיה: "נולדתי בתקופה הלא נכונה"

צילום מסך

שחקן העבר של מכבי חיפה ונבחרת קרואטיה, ננאד פראליה, התראיין היום (חמישי) לתקשורת המקומית בארצו ודיבר על התקופה בחיפה, אברהם גרנט שהאמין בו, הכסף המושקע במחלקות הנוער והילדים בהווה והחוויה לשחק בנבחרת קרואטיה הגדולה של שנות ה-90'.

"אברהם גרנט עקב אחריי הרבה זמן ורצה אותי אצלו במכבי חיפה", אמר הקרואטי על מאמנו לשעבר. "בחודש הראשון בישראל היה לי קשה, היה חם ולח בצורה נוראית. יעקב שחר לא היה מרוצה, אבל גרנט האמין בי ואז הגיע הדרבי, נתתי משחק מעולה ומשם הכל התחיל. זכינו באליפות ונבחרת לזר הטוב בישראל".

על נבחרת קרואטיה, בה שיחק בין השנים 1995 ל-1997, ערך 11 הופעות וכבש שער אחד אמר: "נולדתי בתקופה הלא נכונה. היה בלתי אפשרי לשחק בהרכב, היו שחקנים כל כך טובים והתגאתי רק להתאמן איתם. כל כינוס הייתה חוויה לימודית חדשה".

על הכסף שנכנס למחלקות הנוער והילדים: "הכסף היום הוא חרב פיפיות. מצד אחד לילדים הצעירים יש מתקנים מדהימים, לעומתנו שלא היה לנו כלום, אבל אנחנו שיחקנו ברחוב ולמדנו שם יסודות שאין לילדים היום. המועדונים רק גרמו לי להשתדרג, לא לימדו אותי איך לשחק, וזאת הבעיה של הכסף, הוא מונע מהשחקנים לשחק ברחוב ולקבל יסודות חשובים".

עוד בנושא:

במכבי חיפה טוענים: הסרת השלט נגד שחר לא נעשתה בהוראתנו
מכבי חיפה גיששה אצל אלמוג כהן, אטיין ריינן ימשיך לעונה נוספת
עומר דמארי ערך אימון חלקי, מכבי חיפה נפגשה עם סוכנו של אלמוג כהן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ננאד פראליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully