וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי ערך אימון חלקי, מכבי חיפה נפגשה עם סוכנו של אלמוג כהן

16.4.2018 / 12:23

החלוץ ייפגש עם רוטן בהמשך השבוע בעקבות התקרית ביניהם. קשר אינגולשטאדט מוכן לחזור תמורת חוזה ארוך טווח, אלאך מחפש גם קשר זר. אם קנדיל לא יגיע, חיפה תבדוק את אופציות מלול ואלו

קובי אליהו

לראשונה מאז המשחק מול הפועל אשקלון בשבת, במהלכו גער פרד רוטן בעומר דמארי, מכבי חיפה שבה היום (שני) להתאמן ואיתה החלוץ שערך אימון חלקי ועבר טיפולים. דמארי יוזמן בהמשך השבוע לשיחה עם רוטן בעקבות התקרית, במהלכה נזף בו לאחר שטען לפציעה בחימום ונשאר על הספסל. דמארי עצמו הסביר לאנשי חיפה כי הוא סובל מפציעה, שאף גרמה להדחתו מההרכב למרות שתורגל בו לאורך כל השבוע.

מוחמד אלאך ממשיך בהכנות לעונה הבאה ובמועדון דוחים את השמועות בנוגע לאפשרות שיעזוב בקיץ. "הוא ממשיך איתנו בעונה הבאה וכל עוד זה תלוי בו, גם רוטן נשאר כאן", הבהירו אתמול. רוטן עצמו סירב להתייחס לשאלה האם הוא מתכוון להישאר וטען כי הוא דוחה את העיסוק בעונה הבאה לתקופה שלאחר הבטחת ההישארות, דבר שעשוי לקרות במשחק הקרוב בפתח תקוה בשבת. אחרי ההודעה הרשמית על הישארותו של אטיין ריינן, אלאך מתמקד בהחתמת מגן שמאלי וקשר אחורי וזה גם המסר שהעביר בשבוע האחרון לסוכנים. בהמשך יצטרף גם חלוץ זר. כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי מכבי חיפה נוטה לשחרר את אליסון דוס סנטוס, כשאלאך מעדיף את המושאל עאיד חבשי, גם הוא בלם מהיר, על פניו.

עוד בנושא

מכבי חיפה גיששה אצל אלמוג כהן, אטיין ריינן ימשיך לעונה נוספת
ניצן דמארי: "התביישתי בשביל מאמן מכבי חיפה, זו לא התנהגות"
המירוץ ליו"ר ההתאחדות: זוארץ זוכה ליתרון בכפוף לאישור ועדה

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט גולש לרגלי אנריקו ולנטיני שחקן נירנברג. GettyImages
ילבש ירוק? אלמוג כהן/GettyImages

מעבר לזה, בעקבות ריבוי הזרים בהגנה לא נפסלת האפשרות שארנסט מאבוקה יעזוב בקיץ אם יקבל הצעה. כזכור, חיפה רוצה מאוד את מאור קנדיל מבני יהודה אבל יודעת שגם מכבי תל אביב מחזרת אחריו. אם לא יצליחו להביא את קנדיל, הירוקים ינסו להביא את אחד משני המגנים הימניים: דרור מלול שמסיים חוזה בהפועל חיפה ודור אלו, אם ישוחרר מהפועל באר שבע.

אתמול פרסמנו כי מכבי חיפה חידשה את ההתעניינות באלמוג כהן. בסביבתו של הקשר שלחו מסר למכבי חיפה, לפיו הקשר יהיה מוכן להגיע לישראל אם יקבל חוזה ארוך טווח. כהן מרוויח 600 אלף יורו וברור לו כי יתבקש להפחית בשכר, אולם הסכם טווח ארוך עשוי לגרום לו לשוב לישראל. במועדון אישרו כי נפגשו בימים האחרונים עם סוכנו של השחקן, אבי נימני, אך עדיין אין התקדמות. שחקן אחר שנמצא במעקב הוא חלוץ מכבי פתח תקוה, לידור כהן. מבירור שנערך עולה כי השחקן מחזיק בסעיף שחרור של 700 אלף יורו. במועדון לא פנו לשחקן אך ימשיכו לעקוב אחריו.

מאור בוזגלו ממשיך להגביר את קצב האימונים, בתקווה שיהיה כשיר לפתיחת העונה הבאה. השחקן, כמובן, עדיין לא חזר לאימונים - אך קצב השיקום מתקדם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully