וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ ליו"ר ההתאחדות: זוארץ זוכה ליתרון בכפוף לאישור ועדה

16.4.2018 / 10:59

המועמד המוביל יקבל אישור לכהן בתפקיד רק אם הוועדה לבחינת מועמדים תקבע כי אין לו זיקה למכבי פתח תקוה או למרמורק. זוארץ מחכה לתמיכת מרכזי מכבי והפועל יחד עם קורנפיין ורביבו

קובי אליהו

המרוץ לתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל מתחמם, כאשר מי שאמור להיות גורם דומיננטי בבחירת האיש שיחליף את עופר עיני בעוד שלושה חודשים הוא מרכז הפועל. על פי הסכם בין המרכזים הגדולים, יהיה זה מרכז הפועל שימליץ על המועמד שלו ומרכז מכבי יתבקש לישר קו. בשלב הזה קיימים שלושה מועמדים לתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל ושלושתם מאוד רוצים בתפקיד. מדובר בשינו זוארץ, חיים רביבו ואיציק קורנפיין, וכל השלושה מחכים שמרכז הפועל ביחד עם מרכז מכבי יתמכו במועמדות שלהם. במרכז מכבי כבר הבהירו למרכז הפועל כי שלושת המועמדים המדוברים ראויים וכל אחד מהם יקבל את תמיכת מרכז מכבי במידה שמרכז הפועל יחליט עליו.

עוד בנושא

הפועל באר שבע: "זה קאמבק שאף קבוצה לא היתה מסוגלת לעשות"
כץ: "היינו רחוקים שניה מניצחון". ק"ש גיששה אצל קפילוטו ומלול
ממשיך להסתבך: כ-50 חשודים זיהו את ליאור אסולין במסדר זיהוי

שינו זוארץ בעלים מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
יושב ראש ההתאחדות הבא? שינו זוארץ/יוסי ציפקיס

מבין שלושת המועמדים, שינו זוארץ הוא המוביל כרגע אלא שהדבר לא תלוי רק במרכז הפועל. כל מי שירצה להיבחר לתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל יצטרך לקבל את אישור הוועדה לבחינת מועמדים לכהונת יושב ראש הנהלת ההתאחדות לכדורגל. זו הוועדה שתכריע האם המועמדים כשירים להתמודד וככל שזה קשור למועמדות של זוארץ, תצטרך הוועדה המדוברת להכריע האם לא הייתה לא זיקה רחבה וישירה למכבי פתח תקוה וגם להפועל מרמורק.

על פי תקנון ההתאחדות לכדורגל, אדם אשר היה בזיקה ישירה לאחת הקבוצות, לא יכול במשך שנתיים להיות יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. זוארץ מדגיש בשיחות שהוא מנהל כי הזיקה שלו הסתכמה בהיותו ספונסר של מכבי פתח תקוה והפועל מרמורק וכי הוא לא נשא בתפקיד כלשהו במועדונים. לפיכך, תצטרך הוועדה לקבוע האם המעורבות הזו מחייבת פסילה שלו, או שהוא יכול לקבל את ההיתר לשמש כיושב הראש.

חשוב להדגיש כי למרות ששטרן חלובה הסיר את מועמדותו לתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, הוא עדיין דמות מאוד דומיננטית במרכז הפועל בכל הקשור לבחירת המועמד של המרכז לתפקיד יושב הראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully