וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "זה קאמבק שאף קבוצה לא היתה מסוגלת לעשות"

16.4.2018 / 7:33

הגול העצמי של בן בסט נתן את האות לחגיגות שלא נראו בבאר שבע מאז הניצחון על אינטר. שחקן: "מראה לכל העונה שלנו". ברק בכר זכה לשבחים על בימוי מצטיין של תסריט הוליוודי, בדרך לאליפות שלישית רצופה?

קובי אליהו

1. תחושת דה ז'ה וו מ-2001

פברואר 2001, איצטדיון קרית אליעזר עמד כולו על הרגליים בדקה ה-94 כשמכבי חיפה קיבלה הזדמנות אחרונה להשוות במשחק העונה מול היריבה הישירה על תואר האליפות - הפועל תל אביב. ניר דוידוביץ עלה כדי להציל את המולדת וראה את חברו אדורם קייסי נוגח את הכדור לרשת ומרעיד את האיצטדיון.

בסיום אותו משחק לכולם היה ברור שחיפה תסיים כאלופה והחגיגות ביציעים ומחוץ לאיצטדיון היו בהתאם. אמש, 17 שנים לאחר מכן, התחושה עברה מהצפון לדרום. כמו בדה ז'ה וו הייתה זו שוב הדקה ה-94 ושוב השוער עלה לקרן אחרונה, וכשאורן ביטון הלך להרים את הקרן הוא מספר שידע שהכדור ייכנס ואפילו כשדן איינבינדר פספס מעט את הכדור, עדן בן בסט עמד שם כדי לכבוש שער עצמי, לקבוע 2:2 דרמטי מול הפועל חיפה, ולהרעיד את איצטדיון טוטו טרנר. הרעש וחגיגות הקהל והשחקנים בסיום לא נראו באיצטדיון לפחות מאז אותו מהפך אדיר נגד אינטר.

"אי אפשר להגיד שלקחנו אליפות אבל אלו היו חגיגות בעוצמה של אליפות", מסביר שחקן בקבוצה, "המשחק הזה הוא מראה לכל העונה שלנו. הכל משחק לרעתנו. אנחנו סופגים מכות, אבל בסוף אנחנו מצליחים לקום ולצאת עם ידינו על העליונה. זה גול של אליפות וקאמבק שאף קבוצה אחרת בארץ לא הייתה מצליחה להשיג".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע סחטה 2:2 דרמטי מול הפועל חיפה וניצלה מהפסד בית ראשון בליגה
בכר: "זה מטורף", בן בסט: "באסה, מאכזב, היינו רגע מהיסטוריה"

שוער הפועל באר שבע, גיא חיימוב. קובי אליהו
כמו תסריט ידוע מראש. חיימוב בטירוף/קובי אליהו

2. ג'ון אוגו המנהיג של באר שבע

שעה לפני אותו שער של בן בסט, ברק בכר ירד לעבר חדרי ההלבשה עם השריקה למחצית ומבט על פניו הספיק כדי לראות עד כמה הוא מאוכזב. בחדר ההלבשה הוא נזף בשחקנים: "איפה הלחימה שראיתי נגד מכבי תל אביב? איך זה יכול להיות שהיום אני לא רואה כלום ממנה". בכר היה מתוסכל מאוד מהרכות ומכך שהפועל חיפה זוכה לשטחים ואחרי אסיפה קצרה, אבל כזו שהשחקנים יצאו ממנה כשהם מבינים עד כמה המאמן שלהם מאוכזב מהם, בכר עלה אל כר הדשא והתיישב על הספסל. שתי דקות בלבד לאחר מכן גם השחקנים שלו כבר עלו אל המגרש בזמן ששחקני היריבה עוד היו ספונים בחדר ההלבשה.

הרבה פעמים העונה היה חסר לבאר שבע מנהיג. אתמול באותם רגעים דווקא ג'ון אוגו, מי שרב לא פעם עם חבריו לקבוצה, לקח את המנהיגות הזו. הוא ניגש לאורן ביטון וסימן לו "בואו נירגע". אחרי שהעביר את המסר למגן הוא עבר גם ליתר השחקנים ועודד אותם.

אחרי הספיגה של השער השני שוב היה זה הקשר הניגרי שדרבן את חבריו וכמו בתסריט הוליוודי היה גם זה שכבש את השער הראשון שנתן תקווה. "ג'ון חזר לכושר האמיתי שלו", קבע גורם בקבוצה, "מאז ההרחקה נגד מכבי תל אביב משהו השתנה והוא חזר להיות השחקן העוצמתי שכולם מכירים".

הגיבור ההוליוודי פינת באר שבע היה חאתם עבד אלחמיד. הבלם ששיחק אתמול כמגן ספק הכשיל את עדן בן בסט וכבר היה בדרך להיות הגיבור הטראגי, אלא שאז הראה שעמדת המגן נוחה לו מאוד ובכמה פעולות טובות מאוד על הקו העיר את הקבוצה, כשהשיא היה הבישול הנהדר לאוגו. אלחמיד זכה למחמאות מבכר בסיום.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
במאי מצטיין. ברק בכר/קובי אליהו

3. ברק בכר הבמאי המצטיין בהוליווד

ואם כבר הוליווד, הרי שברק בכר זכה אתמול למחמאות על בימוי מהסרטים. בפיגור של שני שערים לוח החילופים כבר בישר על כניסה של תומאש פקהארט במקום איינבינדר. הקשר הישראלי שהיה סמוך לשער היריבה ראה את השלט וסימן שהוא יוצא מהקו מאחורי השער כדי לחסוך זמן. פקהארט עמד להיכנס אלא שלפתע בכר סימן שהוא משנה את החילוף. השלט התחלף לזריהן ואיינבינדר המופתע חזר אל המגרש. מאז מספר 11 היה הטוב על המגרש, מעורב בשני השערים ורשם ריצת אמוק שתישאר עוד זמן רב בראש של אוהדי האלופה. "ברק שוב פגע בינגו. אפשר להגיד שזה מזל אבל אם זה מזל אז זה ברור שהמזל כאן הולך עם הטובים", אמר גורם בקבוצה.

גילי ורמוט שחקן הפועל חיפה מול ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
המנהיג של באר שבע. ג'ון אוגו נאבק בגילי ורמוט/קובי אליהו

4. וואקמה מעורר דאגה

אנתוני וואקמה היה גם מאלה שהעירו את המשחק אתמול אך הוא מעורר דאגה אצל אנשי הקבוצה. הקשר סבל מכאבים חזקים באימון המסכם לפני המשחק ונראה שלא החלים לחלוטין מהפציעה. אחרי ההפסד ההוא בגביע לעירוני קרית שמונה, בכר החליט שוואקמה לא יחזור עד שיהיה כשיר לחלוטין וכעת בקבוצה מקווים שהכאבים לא יחמירו והשחקן יוכל להמשיך לשחק.

גם לואי טהא סובל מכאבים במפשעה ויעבור בדיקה כשבמועדון מקווים שמדובר בכיווץ בלבד. והיה אתמול גם את איסק קואנקה שהיה נראה מאוכזב מאוד בסיום אחרי שהוחלף בהפסקה על ידי וואקמה. אחד מחבריו בספרד אמר לוואלה! ספורט: "עד שהוא קיבל הזדמנות והיה טוב במחצית הראשונה הוא יצא. אבל גם הוא מבין שאין פה שום דבר חדש". בבאר שבע ינסו להתיר את חוזהו בקיץ.

דור אלו, שסבל מסחרחורות ולא חש בטוב באימון בחדר הכושר, נשלח למספר בדיקות שעד כה נמצאו כולן תקינות. על פי הודעת המועדון, לאחר סיום הבדיקות, צפוי אלו לחזור בימים הקרובים לאימונים סדירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully