וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה טוענים: הסרת השלט נגד שחר לא נעשתה בהוראתנו

18.4.2018 / 9:26

במועדון מבהירים: חברת האבטחה לא קיבלה הוראה. האוהד נעצר לאחר שתקף שוטר. נציגי המועדון התארחו בויטסה, ניסיון לשיתוף פעולה בין המועדונים. למרות התוצאות, כהן ובוקולי החמיאו לאלאך ורוטן

יוסי ציפקיס

במכבי חיפה טוענים הבוקר כי אקט הסרת השלט נגד יעקב שחר לא נעשה בהוראה שלה. במועדון טוענים כי "חברת האבטחה, או מי המשטרה, לא קיבלו הוראה כזו אחרת משום נציג של המועדון בנוגע לשלט המדובר". הדברים נאמרים על רקע המחאה של אוהדים ביציע הצפוני נגד הבעלים. "בדיעבד התבהר לנו כי האוהד נעצר לאחר שתקף שוטר, ולא בגלל השלט. לא קיימת שום הנחיה להוריד שלטים כנגד מי במועדון, כולל הנשיא יעקב שחר. ההנחיות בנוגע להנפת שלטים ברורות. שלט שעלול לגרום לתסיסה ביציע או אלימות, כפי שקרה במשחק הנ"ל, אינו מאושר". במועדון ציינו כי "חשוב להדגש, לא את ניסו אוהדים לפגוע באלו שהרימו שלטים. מכאן הייתה התערבות של האבטחה. לאוהדים זכות להביע את דעתם בכל נושא. ההנהלה לא התערבה".

שני נציגי הקבוצה, יניב כהן וגוסטבו בוקולי, התארחו לאחרונה במתקן האימונים של ויטסה ודיברו גם על השתלבותו של המנהל המקצועי במערכת. "הוא יוצא דופן. מו הוא אגדה", הסביר כהן, מנהל האקדמיה לנוער במהלך שהותו במתקן ההדרכה של הקבוצה בה כיהן אלאך בשנים האחרונות כמנהל מקצועי. במכבי חיפה סיפרו אתמול כי מי ששלח את השניים לשם היה כמובן אלאך בעצמו וכי ישנה אפשרות לשיתוף פעולה בין המועדונים.

"מכבי חיפה היא המועדון הגדול ביותר במדינה. יש לנו יותר מ -100 אלף אוהדים בארץ. אלאך נאהב על ידי האוהדים", מספר כהן בראיון לעיתון הולנדי. "מה שהוא עשה בויטסה קורה גם אצלנו. הוא מקצוען אמיתי. ברחוב הוא לא יכול ללכת בצורה נורמלית וצריך לעשות סלפי עם כולם". למרות התוצאות הלא טובות של הקבוצה בליגה, כהן התייחס גם למאמן פרד רוטן אותו כינה "מאמן פנטסטי". "הוא רואה כל דבר על המגרש ועושה עבודה נהדרת אצלנו", אמר. בוקולי, היום מאמן קבוצת הנוער ובעבר הסקאוט של המועדון, ערך עם כהן ניתוחים סטטיסטיים והשניים צפו גם באימונים. השניים לא פסלו אפשרות לשיתוף פעולה בין המועדונים בעתיד, אך ציינו כי זו לא הייתה מטרת הנסיעה.

עוד בנושא
שחקני מכבי חיפה עלו לקברים, ערן זהבי: "גם בסין לא שוכחים"
מנהלת הליגות לכדורגל פרסמה את מועדי מחזורי הסיום בליגת העל
זו לא ההכרזה, זה המועדון: סיכום המחזור על ההתפרקות של מכבי תל אביב

פרד רוטן מכבי חיפה. לילך וייס,
מחמאות למרות התוצאות. רוטן/לילך וייס

בנושא אחר: בהתאם להחלטה שקיבלו עוד לפני ינואר, במכבי חיפה מאשרים כי אין להם כוונה לממש אופציה לרכישת החלוץ עומר דמארי. בין הירוקים ללייפציג יש הסכם לפיו אם הירוקים ירצו את החלוץ, הצדדים ייכנסו למשא ומתן בתקווה לסגור את העסקה במחיר ריאלי, אך בהסכם לא נכתב מחיר העסקה. כזכור, עוד לפני פתיחת החלון פרסמנו כי במועדון החליטו להיפרד מדמארי בתום העונה. בינתיים, הצוות הרפואי של המועדון שוחח עם השחקן בעקבות האירועים האחרונים, זאת לאחר שדמארי נבדק אצל רופא מומחה והוחלט כי ימשיך את הטיפול בקליניקה הפרטית של המועדון. בשיחה עם הצוות הרפואי דיווח דמארי על כאבים בברך המונעים ממנו לבצע פעולות מסוימות באימון. בשלב זה הוחלט כי הוא ימשיך בטיפול במסגרת הקליניקה וישוב בשבוע הבא לאימונים.

מכבי חיפה מחפשת שני מגנים לעונה הבאה: מגן שמאלי זר ומגן ימני ישראלי. מלבד מאור קנדיל, גם שמם של דור מלול ודור אלו עלו. ארנסט מאבוקה ייעדר במשחק הקרוב בשל חמישה צהובים שספג. רז מאיר יפתח כמגן ימני. בחיפה עדיין לא קיבלו החלטה לגבי הקמרוני והדעות חלוקות לגביו. עומרי גלזר עדיין מבוקש בבני יהודה ועשוי לעבור אליה אם אמיליוס זובאס יעזוב בקיץ. אלאך מתכוון לצרף שחקן כנף אחד, שמסוגל לשחק בשני הצדדים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully