וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונאי אמרי: "ניימאר להוט להשתתף במשחק אחד לפני שהעונה תיגמר"

מאמן פריס סן ז'רמן התייחס לתהליך ההחלמה של הכוכב שלו: "עדיין קשה לקבוע בדיוק מתי יחזור". הברזילאי סימן את כוכבי המונדיאל שלו, בלטו בהיעדרם: ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו

one
שחקני נבחרת ברזיל גבריאל ז'סוס, ניימאר. AP
ניימאר מאמין בחבריו לנבחרת. חוגג עם ז'סוס/AP

פריס סן ז'רמן עלתה אמש (רביעי) לגמר הגביע הרביעי שלה ברציפות וה-16 בתולדותיה, בזכות 1:3 על קון, והיא תפגוש בגמר את לז הרבייה מהליגה השלישית. לתארים כבר רגילים בבירת צרפת, לכן זו לא הפתעה גדולה שבסיום המשחק העיתונאים העדיפו להתעסק בעתידו של ניימאר.

"שוחחתי איתו לפני שבועיים-שלושה כדי לבדוק מה שלומו", אמר המאמן אונאי אמרי, "השחקנים מדברים ביניהם, ככה שהוא נמצא בקשר ישיר עם חבריו לקבוצה. יש לנו מערכת חסים טובה מאוד. הוא מחויב לקבוצה ולנבחרת ברזיל ומודאג לגבי ההחלמה שלו. ניימאר להוט להספיק להשתתף במשחק אחד לפני סוף העונה, זה מה שהוא אמר לי כשדיברנו בפעם האחרונה, אבל עדיין קשה לקבוע בדיוק מתי יחזור. בכנות, אני חושב שניימאר יישאר בפריס סן ז'רמן".

בינתיים, הברזילאי ממשיך להתאושש בברזיל ובינתיים מתראיין לא מעט. באחד מאותם ראיונות נשאל מי לדעתו השחקנים שיבלטו במונדיאל, ושני השמות שהיעדרותם מהרשימה בולטת הם ליאונל מסי וכריסיאנו רונאלדו. "השחקנים הטובים בעולם יגיעו לטורניר, אמר ופירט, "אני חושב שפיליפה קוטניו וגבריאל ז'סוס מסוגלים לעשות את ההבדל. מעבר לזה, סלאח יכול לעשות טורניר מצוין וגם שחקנים איכותיים כמו קווין דה בראונה ואדן הזאר, או לואיס סוארס".

עוד בנושא

פריס סן ז'רמן עלתה לגמר הגביע עם 1:3 בחוץ מול קון
זינדין זידאן: "באיירן מינכן? בשלב הזה אין לנו יכולת להשתפר יותר"
סארי: "יובנטוס הכי עמוקה באירופה", אלגרי: "ניראה אחרת בראשון"

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully