וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן עלתה לגמר הגביע עם 1:3 בחוץ מול קון

צמד של קיליאן אמבפה (25 ו-81) ושער של כריסטופר אנקונקו (95) סידרו לפריסאים כרטיס לגמר והם במרחק ניצחון מול לז הרבייה מטרבל. איסמעל דיאמונדה כבש (43) והורחק (90) אצל קון

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן עם אדינסון קבאני. רויטרס
שיתוף פעולה מנצח. אמבפה וקבאני/רויטרס

פריס סן ז'רמן אמנם כשלה להגיע לשלבים המאוחרים בליגת האלופות העונה, אבל הערב (רביעי) היא עשתה צעד משמעותי וכמעט ודאי לקראת טרבל בצרפת. הקבוצה של אונאי אמרי (לפחות עד שהוא ככל הנראה יוחלף בקיץ) השיגה את הכרטיס לגמר הגביע אחרי 1:3 בחוץ מול קון ותוכל לזכות בתואר הזה בפעם ה-12 והרביעית ברציפות. כדי לעשות את זה, היא בסך הכול תצטרך לנצח את לז הרבייה הקטנטנה מהליגה השלישית בגמר.

פ.ס.ז' עלתה ליתרון בדקה ה-25 כשאדינסון קבאני ניסה לבעוט לשער, הכדור לא התלבש לו כל כך טוב אבל כן הגיע לקיליאן אמבפה שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1. איסמעל דיאמנדה הצליח לאזן עם שער נהדר מחוץ לרחבה בדקה ה-43. קון הצליחה להחזיק מעמד עד הדקה ה-81, אבל אז החלה הקריסה שלה. קבאני שוב בישל לאמבפה, הפעם אחרי שקיבל בעצמו מסירת עומק נהדרת עם העקב של אנחל די מריה, והצרפתי כבש מקרוב כדי לקבוע 1:2. דיאמונדה גם כבש שער, אבל גם ביצע עבירה מכוערת וסיים את המשחק עם כרטיס אדום בדקה ה-90. כריסטופר אנקונקו נכנס שלוש דקות לאחר מכן ובדקה ה-95 כבש את השער השלישי שקבע 1:3 ושלח את פ.ס.ז' לגמר אחרי דאבל פס עם דני אלבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully