וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס צלף 46 נקודות, קליבלנד השוותה ל-1:1 מול אינדיאנה

קינג ג'יימס נטל את המושכות לידיים והוביל את הקאבס לניצחון במשחק השני בסדרה. שוויון 1:1 גם בין אוקלהומה סיטי ליוטה אחרי ניצחון חוץ 95:102 של הג'אז. 0:2 ליוסטון על מינסוטה

לברון ג'יימס, כדורסלן קליבלנד. רויטרס
הקאבס חזרו לסדרה בזכותו. ג'יימס/רויטרס

קרבות הפלייאוף ב-NBA נמשכו הלילה עם שלושה משחקים: לברון ג'יימס צלף 46 נקודות והוביל את קליבלנד לשוויון 1:1 בסדרה מול אינדיאנה. יוטה הפתיעה את אוקלהומה סיטי והשוותה ל-1:1 את הסדרה במערב. יוסטון גברה בקלות על מינסוטה ועלתה ל-0:2, למרות משחק נוראי של ג'יימס הארדן.

קליבלנד - אינדיאנה 97:100 (הקאבס השוו את הסדרה ל-1:1)

המספר הנוסף: המאזן של לברון ג'יימס בפלייאוף במשחקים בהן הקבוצות שבהן שיחק הובילו ב-15 הפרש ומעלה במהלך הרבע הראשון עומד על 2:13.

אחרי המפלה המשחק הראשון, לברון ג'יימס ידע שהוא חייב לקחת את העניינים לידיים כדי להחזיר את קבוצתו לעניינים לפני שיהיה מאוחר מדי, וכך היה. קינג ג'יימס להט עם ערב של 46 נקודות (17 מ-24 מהשדה), 12 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ולא השאיר לפייסרס שום סיכוי. לברון קלע את 16 הנקודות הראשונות של קליבלנד במשחק והוביל את הקאבס ליתרון של 18:33 בסיום הרבע הראשון. ויקטור אולדיפו וחבריו לא ויתרו והצליחו להוריד את ההפרש לחד ספרתי עוד במהלך הרבע השני. עם זאת, כל פעם שהפייסרס ניסו לאתגר את קליבלנד, לברון היה שם כדי לצנן את הרוחות ולהעניק לקבוצתו את הניצחון המיוחל.

כך היה גם 27 שניות לסיום כשאולדיפו (הקלע המוביל של הפייסרס עם 22 נקודות) החטיא זריקה לשלוש שהייתה יכולה להשוות את המשחק, לברון מנגד נשלח לקו העונשין והמשחק הגיע לסיומו רשמית. חדשות רעות לקליבלנד הגיעו מכיוונו של קווין לאב שנפגע בידו במהלך הרבע האחרון אך על פי הערכות הרופאים יהיה כשיר למשחק מספר 3 בסדרה. עד לפציעה תרם לאב 15 נקודות למאמץ הקבוצתי. מנגד, מיילס טרנר סייע לאולדיפו עם ערב של 18 נקודות.

עוד בנושא
לברון ג'יימס צלף 46 נקודות, קליבלנד השוותה ל-1:1 מול אינדיאנה
דיווח: דיוויד בלאט גם ברשימת המועמדים למאמן הראשי בפיניקס
הקאמבק של ג'רו הולידיי מרגש את ארצות הברית: "סוף סוף אפשר להתרכז בכדורסל"

דונובן מיטשל, שחקן יוטה. רויטרס
דונובן מיטשל דוהר לסל של אוקלהומה סיטי/רויטרס

אוקלהומה סיטי - יוטה 102:95 (יוטה השוותה את הסדרה ל-1:1)

המספר הנוסף: הטריו של הת'אנדר ראסל ווסטברוק, פול ג'ורג' וכרמלו אנתוני קלעו יחד 0 מ-14 מהשדה במהלך הרבע האחרון.


הג'אז הצליחו להשיג ניצחון חוץ ולהעביר אליהם את יתרון הביתיות בסדרה במשחק מלא תהפוכות. האורחת הובילה 46:53 במחצית. אבל אוקלהומה סיטי יצאה לריצה של 9:21 בהנהגת מי אם לא ראסל ווסטברוק ונטלה את ההובלה לפני הרבע האחרון 74:79. אבל בשלב הזה הת'אנדר נעצרו לחלוטין ופינו את הבמה לדונובן מיטשל, שהתאושש מהפציעה במשחק הראשון, קלע 13 מתוך 28 הנקודות שלו במהלך הרבע האחרון כדי להעניק לקבוצתו את הניצחון.

גם לריקי רוביו היה משחק מעולה עבור הג'אז עם 22 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. ראסל ווסטברוק הוביל את אוקלהומה סיטי עם כמעט טריפל דאבל של 19 נקודות, 13 אסיסטים ותשעה ריבאונדים. פול ג'ורג' הוסיף 18 נקודות ו-10 ריבאונדים למאמץ הקבוצתי שלא הועיל הפעם.

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס, ג'יימי באטלר, מינסוטה. רויטרס
רק 11.1 אחוזים מהשדה. הארדן מול ג'ימי באטלר/רויטרס

יוסטון - מינסוטה 82:102 (יוסטון עלתה ל-0:2 בסדרה)

המספר הנוסף: ג'יימס הארדן העמיד נתון איום של 11.1 אחוז קליעה (2 מ-18). הגרוע ביותר שלו במדי יוסטון אי פעם!

ג'יימס הארדן אמנם ניפק את אחד המשחקים הנוראיים שלו במדי הרוקטס (12 נקודות, 1 מ-10 לשלוש), אבל כריס פול היה שם בשביל יוסטון עם 27 נקודות בדרך ליתרון מבטיח על הוולבס בסדרה. מינסוטה עוד הובילה 18:23 בסיום הרבע הראשון כשקארל אנתוני טאונס קולע את כל חמש הנקודות שלו במשחק ברבע הזה. אבל המשך המשחק היה כולו בשליטת הרוקטס שטסה לרבע שני של 17:37 וליתרון של 15 נקודות במחצית.

לאחר מכן התנהל על הפרקט גארבג' טיים ממושך כשכל הצדדים מייחלים בעיקר לבאזר. ג'ראלד גרין סייע עם 21 נקודות מהספסל לחפות על המשחק האיום של הארדן. נמניה בליצה הוביל את קלעי מינסוטה עם 16 נקודות שרובן נצברו בזמן שהמשחק כבר היה גמור לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully