וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דיוויד בלאט גם ברשימת המועמדים למאמן הראשי בפיניקס

אחרי הניקס, שמו של מאמן דרושאפקה הוזכר גם כמועמד להחליף את ג'יי טריאנו באריזונה. הסיכויים נראים נמוכים יחסית, לאור העובדה שהסאנס רוצים קודם כל את מייק בודנהולצר וכבר נפגשו עימו

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
בדרך לאריזונה? בלאט/GettyImages

שוק המאמנים ב-NBA פעיל במיוחד בימים האחרונים, ודיוויד בלאט עמוק בקלחת. אחרי שהוזכר כמועמד לניקס, שמו של המאמן האמריקאי-ישראלי שזכה לאחרונה ביורוקאפ עם דרושאפקה הועלה גם בהקשר של פיניקס, שאף היא מחפשת מאמן ראשי חדש. אדריאן ווז'נראוסקי מ-ESPN דיווח הלילה (בין שלישי לרביעי) כי בלאט הוא חלק מרשימה ארוכה של מאמנים הנחשבים מועמדים לתפקיד, לצד מייק בודנהולצר, סטיב קליפורד, פרנק ווגל, דייויד פיזדייל ומאמנה הנוכחי של הקבוצה, ג'יי טריאנו, שמונה לתפקיד באופן זמני. אם בלאט ימונה לתפקיד, הוא יאמן את אקס מכבי תל אביב דראגן בנדר, שעבר בין היתר גם תחת שרביטו לתקופה קצרה כשנבחן בשורות הצהובים בעודו בין 15.

יחד עם זאת, נראה שלעת עתה פיניקס מתמקדת בלנסות להחתים את בודנהולצר, המאמן בו היא חושקת יותר מכל. בודנהולצר, מאמן אטלנטה, קיבל אישור מההוקס לנהל משא ומתן עם פיניקס ונפגש בימים האחרונים עם הג'נרל מנג'ר ריאן מקדונו ועם הבעלים רוברט סארבר.

עדיין לא ברור אם בודנהולצר, מאמן העונה ב-2015, מתכוון לעזוב בכל מקרה את ההוקס. בארצות הברית דווח ש"שני הצדדים פתוחים לגבי הרעיון הזה", אולם הדברים תלויים בעיקר בהצעות שיקבל או בתנאים שהסאנס יעמידו לרשותו.

עוד בנושא

הלילה בפלייאוף: טורונטו ובוסטון עלו ל-0:2 על וושינגטון ומילווקי
הכוכבים שתמיד מתעוררים בפלייאוף שוב עושים את ההבדל
דיווח: לברון ג'יימס וקוואי לאונרד שוקלים לשחק יחד בעונה הבאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully