וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון הביסה, טורונטו ניצחה, ניו אורלינס שוב הפתיעה, שלושתן ב-0:2

30 נקודות של ג'יילן בראון העניקו לסלטיקס 106:120 מרשים, הראפטורס התפוצצו עם שיא נקודות בפלייאוף ב-119:130, ג'רו הולידיי הוביל את הפליקנס לניצחון חוץ שני רצוף בפורטלנד, 103:111

דמאר דרוזן, טורונטו ראפטורס. GettyImages
החגיגה נמשכת. דרוזן מטביע/GettyImages

סדרות הסיבוב הראשון בפלייאוף ה-NBA מתחילות לקבל צורה. הלילה (בין שלישי לרביעי) נערכו שלושה משחקים. בשני המשחקים הראשונים עלו הקבוצות הביתיות, טורונטו ובוסטון, ליתרון 0:2 בסדרות שלהן על פני וושינגטון ומילווקי בהתאמה. גם במשחק שנעל את הלילה בין ניו אורלינס לפורטלנד נשמרה המגמה, והפליקנס עלו ל-0:2.

בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס מאוכזב. GettyImages
לשם שינוי, הפעם שחקני החמישייה היו אלה שפישלו. בראדלי ביל/GettyImages

טורונטו (1) - וושינגטון (8) 119:130 (הראפטורס עלו ל-0:2 בסדרה)

המספר הנוסף: הראפטורס מובילים 0:2 בסדרת פלייאוף לראשונה בתולדות הפרנצ'ייז

נראה שהסרת הנאחס במשחק הראשון שחררה משהו אצל הראפטורס. זה התחיל כבר ברבע הראשון בו הקבוצה הביתית צלפה לא פחות מ-44 נקודות, שיא מועדון ברבע בפלייאוף, ונמשך גם ברבעים הבאים, בסיומם הגיעו ל-130 נקודות, גם הן שיא שיא מועדון בפלייאוף. ואחרי שהקוף ירד מהגב, גם הכוכבים דמאר דרוזן וקייל לאורי נראים שוב בשיאם. דרוזן השווה את שיא הקריירה בפלייאוף עם 37 נקודות אליהן הוסיף 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, לאורי הסתפק ב-13 נקודות אבל חילק 12 אסיסטים (הכי הרבה עבורו בפלייאוף), ולצד התרומה של יונאס ולנצ'יונאס (19 ו-14 ריבאונדים) וסי ג'יי מיילס (18) זה הספיק כדי לרשום ניצחון נינוח. מנגד, הכל הולך הפוך לוויזארדס: הספסל המושמץ סיפק לא פחות מ-67 נקודות כשמייק סקוט (20 נקודות), קלי אוברה וטיי לוסון (14 כל אחד) בולטים, אבל דווקא החמישייה פישלה הפעם, כשהיחיד שמופיע הוא ג'ון וול עם 29 ו-9 אסיסטים.

אחרי הרבע הראשון המוחץ הראפטורס הורידו הילוך ברבע השלישי וראו את הוויזארדס מצמקים את היתרון ל-10 בלבד, עם הכניסה ל-12 הדקות המכריעות. שבע דקות לסיום היתרון קוזז לשבע בלבד, אבל אז טורונטו יצאה לריצת 4:17 מהירה שסגרה עניין, ושלחה את הסדרה חזרה לוושינגטון כשיחסי הכוחות ברורים לכולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'יילן בראון, בוסטון סלטיקס, חוגג. AP
כמה אופי. ג'יילן בראון חוגג/AP

בוסטון (2) - מילווקי (7) 106:120 (הסלטיקס עלו ל-0:2 בסדרה)

המספר הנוסף: בגיל 21 ו-175 ימים, הפך ג'יילן בראון לשחקן הצעיר בתולדות הסלטיקס שקולע 30 נקודות ומעלה במשחק פלייאוף.

עם הכוכבים, בלי הכוכבים - בוסטון ממחישה פעם אחר פעם מהו כוחה של קבוצה על פני יחיד. אז יאניס אנטטוקומפו שוב הגיע למספרים שלו ושוב פלרטט עם טריפל דאבל כשסיים עם 30 נקודות, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, אבל הסלטיקס שוב לא נרתעו מכך והשיגו ניצחון של אופי ושל עומק. ג'יילן בראון, כאמור, היה מעל כולם כשקבע שיא קריירה בפלייאוף עם 30 נקודות. טרי רוז'יר המשיך למלא היטב את השורות בהיעדר קיירי אירווינג ומרכוס סמארט הפצועים וסיפק 23 נקודות ו-8 אסיסטים, מרכוס מוריס הוסיף 18 מהספסל ואל הורפורד היה שקט ויעיל כהרגלו עם 16, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

בניגוד למותחן במשחק 1, הפעם הסלטיקס לא הזדקקו למאמץ מיוחד כדי לנצח. אחרי מחצית יחסית מאוזנת, בא רבע שלישי דומיננטי שלהם, ובמהלך הרבע האחרון צמח הפער ל-20 נקודות. הבאקס עוד עשו קולות של קאמבק וצימקו למינוס 10 כשנותרו ארבע דקות על השעון, אבל הסלטיקס רצו משם 2:11, כששוב הם כופים על מילווקי מספר רב של איבודים (15 הפעם) ושוב משיגים מהם נקודות קלות רבות (21).

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס, מאוכזב. AP
לא מסוגל לבד. יאניס מאוכזב/AP

פורטלנד (3) - ניו אורלינס (6) 111:103 (הפליקנס עלו ל-0:2 בסדרה)

המספר הנוסף: דמיאן לילארד, אכזבת הסדרה עד כה, איבד 7 כדורים, הכי הרבה שלו במשחק פלייאוף.

תכירו את הגיבור המפתיע של הסדרה: ג'רו הולידיי. אחרי שסיפק מופע הגנתי מרשים במשחק 1, הגארד השקט והיעיל של הפליקנס עשה זאת שוב, הפעם בצד השני של המגרש. כבר ברבע הראשון הוא נראה חם עם 12 נקודות, אבל פורטלנד שמרה על יתרון קטן ברוב שלבי המחצית הראשונה. המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי: הולידיי המשיך לעשות ככל העולה על רוחו ובנוסף לצבירת הנקודות ניווט את המשחק של הפליקנס בחכמה לצד רייג'ון רונדו, וגם כשפורטלנד עשתה קאמבק גדול ומחקה יתרון דו ספרתי ברגע האחרון, הוא התעלה ברגע הנכון. שלוש דקות לסיום שלשה מזליקית של הארקלס העלתה את הביתיים ליתרון נקודה, אבל אז הולידיי חמש נקודות רצופות, ורונדו קבר שלשה גדולה שסגרה ריצת 0:9, שבדיעבד גם הכריעה את המשחק.

הולידיי, אם תהיתם, סיים את המשחק עם שיא קריירה בפלייאוף של 33 נקודות, אליהן הוסיף גם 9 אסיסטים והמון קור רוח במאני טיים. אנתוני דייויס היה הפעם רק על תקן כוח מסייע כשרשם 22 נקודות ו-13 ריבאונדים, ניקולה מירוטיץ' תרם 17 ו-8, ורייג'ון רונדו סיפק עוד משחק נהדר עם 16, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. מנגד, סי ג'יי מקולום (22 ו-6 אסיסטים) ודמיאן לילארד (17, 7 מ-18 מהשדה ו-7 איבודים) הציגו יכולת פושרת ולא מספקת, ופתאום האפשרות של סוויפ, שנראתה לא הגיונית לפני הסדרה, הולכת ונעשית ממשית.

ג'רו הולידיי, ניו אורלינס פליקנס. AP
גיבור הסדרה. ג'רו הולידיי מטביע את הבלייזרס הלילה/AP
סי ג'יי מקולום, פורטלנד בלייזרס, מוקף בשחקני ניו אורלינס פליקנס איאן קלארק, אנתוני דייויס, ניקולה מירוטיץ'. GettyImages
בדרך לסוויפ? מקולום מוקף בשחקני ניו אורלינס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully