וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לברון ג'יימס וקוואי לאונרד מתכננים לשחק יחד בעונה הבאה

קבוצת על חדשה נרקמת מתחת לפני השטח? על פי בריאן ווינדהורסט מ-ESPN, כוכבי קליבלנד וסן אנטוניו שמתוסכלים בקבוצותיהם ישקלו לאחד כוחות בקיץ הקרוב. בין האופציות: הלייקרס ופילדלפיה

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול קוואי לאונרד, סן אנטוניו ספרס. AP
ילבשו את אותם מדים בעונה הבאה? לברון וקוואי/AP

האם קוואי לאונרד ולברון ג'יימס מתכוונים לאחד כוחות וליצור קבוצת על חדשה ב-NBA? על פי בריאן ווינדהורסט מ-ESPN, שנחשב מקורב לג'יימס, ייתכן שכן.

אמש (שני) טען ווינדהורסט כי "אני מדבר עם מנהלים בליגה והם כבר מדברים על איך הם ישיגו את קוואי בטרייד. יש מנהלים שכבר חשבו על חבילות ספציפיות שיציעו עבורו. ממה שאני מבין, יש קשר ישיר בין מה שיקרה עם קוואי לבין מה שיקרה עם לברון. ייתכן שהם ישחקו יחד, אבל גם אם לא, יש קשר ישיר ביניהם".

עוד בנושא

בתקשורת הניו יורקית טוענים: "יהיה קשה למכור לאוהדים את בלאט"
אבל ב-NBA: האל גריר, כוכב פילדלפיה בשנות ה-60', מת בגיל 81

שחקן סן אנטוניו ספרס קוואי לאונרד. AP
"לא מעט קבוצות כבר מגבשות הצעה עליו". קוואי/AP

ווינדהורסט הוסיף: "ראשי הלייקרס צריכים להיפגש ממש בימים הקרובים כדי לדון בהצעה שיעבירו לסן אנטוניו על קוואי. וכמובן שאם אם יצליחו לעשות את זה, הסיכוי שלברון יגיע לשם יהיה גבוה יותר. אנשים לא מודעים לזה, אבל לקוואי יש אפשרות פחות או יותר לכפות על הספרס להעביר אותו בטרייד לקבוצה מסוימת. ואם קליבלנד תודח לפני גמר ה-NBA וללברון יהיו שישה שבועות כדי לחשוב על היעד הבא שלו, הוא יצור קשר עם קוואי ודברים עלולים להפוך להיות קצת 'משוגעים'. למשל, אני יכול לשרטט לכם כאן ועכשיו אפשרות שבה פילדלפיה תעשה טרייד על קוואי לאונרד ותחתים גם את לברון. השורה התחתונה היא שמה שיקרה עם קוואי ישפיע מאוד על לברון. אם הוא יעבור לקבוצה שלברון בחן אותה בעצמו, ייתכן שהוא ירצה לחבור אליו. זה יכול להיות בלייקרס, זה יכול להיות בפילדלפיה, זה יכול להיות כמעט בכל קבוצה, למעשה".

המצב החוזי של שני הכוכבים שונה לחלוטין, כמובן. ללברון יש אופציה להישאר בקליבלנד לעונה נוספת אך הוא יכול לבחור גם להפוך לשחקן חופשי. מלבד פילדלפיה והלייקרס, קבוצה נוספת שהוזכרה כמועמדת לצרפו היא יוסטון.

לאונרד חתום עד 2020 בשורות הספרס, אולם סעיף בחוזהו מאפשר לו לדרוש טרייד ולהטיל וטו על מעבר לקבוצה שלא ירצה לעבור אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully