וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתקשורת הניו יורקית טוענים: "יהיה קשה למכור לאוהדים את בלאט"

בתקשורת המקומית נטען: חבריו מפרינסטון דוחפים אותו בניגוד לדעתו של הג'נרל מנג'ר. אחרי הזכייה ביורוקאפ: דרושאפקה שלו הפסידה במפתיע 77:75 לבויקצ'קמג'ה מתחתית הליגה הטורקית

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
החברים דוחפים, אבל האם זה יספיק? בלאט/GettyImages

רשימת המועמדים למשרת המאמן הבא של הניקס הולכת ומתארכת: בנוסף לדיוויד בלאט, זומנו לראיון דייויד פיזדייל, מארק ג'קסון, ג'ף ואן גנדי וג'רי סטקהאוס, והיום (שני) פורסם כי הקבוצה קיבלה אישור להיפגש גם עם מאמן העבר של הקבוצה מייק וודסון, כיום עוזר מאמן הקליפרס.

מועמדותו של בלאט, כך נראה, נשענת בעיקר על היכרותו המוקדמת עם הנשיא סטיב מילס, ששיחק עמו במכללת פרינסטון לפני 40 שנה. ב"ניו יורק פוסט" נכתב היום כי גם קרייג רובינסון, בכיר בהנהלה שאף הוא שיחק בפרינסטון בזמנו, מצדד במינויו של בלאט. "רובינסון הולך וממצב את עצמו לאחרונה כקול בולט בהיררכיה של קבלת ההחלטות בניקס, וזה משחק לטובת בלאט", נכתב ב"ניו יורק פוסט", אך צוין כי "לבלאט אין שום קשר לג'נרל מנג'ר סקוט פרי, מה שיעמוד לו לרועץ".

עוד בנושא

הלילה בפלייאוף: יוסטון ו-OKC עלו ל-0:1, קליבלנד הובסה
לברון שולח מסר לקליבלנד, הארדן "מוכיח שהוא MVP"
גולדן סטייט עונה לפרשנים: "כולם שכחו למה אנחנו מסוגלים"

נשיא וג'נרל מנג'ר ניו יורק ניקס, סטיב מילס. AP
ניסה להביא את בלאט גם בעבר. סטיב מילס/AP

ב"ניו יורק דיילי ניוז" פרסמו גם כן כי מילס ורובינסון, חבריו של בלאט מימי רובינסון, הם שדוחפים למינויו, אבל גם שם נטען כי יש לא מעט מכשולים בדרך לשם. "לסקוט פרי ככל הנראה תהיה המילה האחרונה, ונראה שהוא לא נלהב מהאפשרות למנות את בלאט בעיקר בגלל שנוצר לו הרושם שהוא לא טוב בלתקשר עם שחקני NBA. פרי כבר אמר השבוע שהמאמן הבא של הניקס יהיה "אדם עם יחסי אנוש מעולים, אחד שמסוגל לתקשר נהדר עם השחקנים", מה שעשוי לרמז על כך שבלאט - שהקדנציה שלו כמאמן קליבלנד לוותה ביחסים קרירים עם שחקניו ובעיקר עם לברון ג'יימס - לא בראש מעייניו.

"אם בלאט יהיה המאמן הבא של הניקס, זה יהיה אך ורק בגלל מילס. וזה משהו שלא קל למכור לאוהדים", נכתב ב"ניו יורק דיילי ניוז".

* בלאט ודרושאפקה חזרו הערב לפעילות בליגה הטורקית אחרי הזכייה ביורוקאפ, ונחלו הפסד מפתיע 77:75 לבויקצ'קמג'ה, המדורגת במקום ה-14 בלבד. כעת עומד מאזנה של דרושאפקה על 15 ניצחונות ו-10 הפסדים, שמספיקים למקום השישי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully