וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא נבחרת ארגנטינה: "אגוארו לא יגיע בכשירות מלאה למונדיאל"

הומרו דאגוסטינו סיפק תחזית די פסימית לגבי חלוץ מנצ'סטר סיטי, שמתאושש מניתוח בברכו: "הוא זקוק לפחות לחמישה שבועות כדי להחלים". האם דיבאלה או איקרדי עומדים לקבל זימון מפתיע?

שחקן נבחרת ארגנטינה סרחיו אגוארו. רויטרס
במירוץ נגד הזמן. אגוארו/רויטרס

נבחרת ארגנטינה תגיע הקיץ לרוסיה עם חלום אחד ברור - לחזור הביתה עם הגביע. היום (רביעי) ליאונל מסי וחבריו קיבלו חדשות לא טובות במיוחד לגבי מצב הפציעה של סרחיו אגוארו, שעשויות להפריע להגשמת החלום. חלוץ מנצ'סטר סיטי עבר לאחרונה ניתוח ארתרוסקופיה בבירכו, לאחר שפציעה איתה נאבק במשך כמה שבועות הוחמרה במהלך הדרבי מול מנצ'סטר יונייטד, ועל פי רופא הנבחרת ממש לא בטוח שיהיה כשיר לגביע העולם.

"שחקן שעבר ארתרוסקופיה חודשיים לפני המונדיאל זה מדאיג", אמר הומרו דאגוסטינו, "באופן כללי צריך חמישה שבועות כדי להחלים, אבל כשלשחקן יש היסטוריה של פציעות התהליך שלו יכול להיות גם איטי יותר. אני מניח שהוא לא יגיע ב-100 אחוז עם הזמן המוגבל שנשאר לו. זו הפציעה ואין מה לעשות. הוא יכול לנסות אבל אני לא חושב שיגיע כשיר לגמרי".

כמובן שאם התרחיש הכי גרוע מבחינת קון יתממש, והוא לא יוכל לקחת חלק במונדיאל, למאמן האלביסלסטה חורחה סמפאולי יש אופציות לא רעות. מאורו איקרדי ופאולו דיבאלה, שמספקים עונה נהדרת באינטר וביובנטוס בהתאמה, לא ממש היו בתוכניות של סמפאולי לאחרונה אך אולי בכל זאת יקבלו הזדמנות. גם קרלוס טבס הוא שם שעוד עשוי להשתחל לרשימת הסגל של ארגנטינה.

עוד בנושא

ניימאר: "אני מאמין שב-17 במאי אהיה כשיר שוב לשחק כדורגל"
אגוארו וקיין בפנים, לוקאקו בחוץ: פורסמה נבחרת העונה בפרמיירליג
ריאל מדריד מצפה ל"שופט עם אישיות חזקה" במשחק מול באיירן מינכן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully