וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "אני מאמין שב-17 במאי אהיה כשיר שוב לשחק כדורגל"

כוכב פריס שממשיך בשיקום בברזיל התייחס לשאלה שמעסיקה את כולם ונשמע אופטימי לגבי קצת החלמתו לקראת המונדיאל. דוגארי "הוא ירק על פריס בכך שנשאר בברזיל בזמן משחק האליפות"

עריכה: מתן חדד

פריס סן ז'רמן חגגה ביום ראשון אליפות מרשימה במיוחד עם 1:7 מוחץ על האלופה היוצאת מונאקו במשחק שסימן את חילופי הכתר בצרפת. מי שנעדר מהמשחק הזה ועל פי הדיווחים "שיחק פוקר בברזיל" בזמן משחק האליפות של קבוצתו היה כמובן ניימאר, הכוכב הפצוע שמשתקם במדינתו (ויש שיאמרו עושה חיים) כדי להיום כשיר לפתיחת המונדיאל ביוני.

עוד בנושא:

מדהים: ניימאר שיחק פוקר בזמן משחק האליפות של פריס
פריס סן ז'רמן זכתה באליפות צרפת עם 1:7 ענק על מונאקו

ניימאר עם בת זוגו ברונה מרקזינה. רויטרס
בילה בברזיל בזמן משחק האליפות. ניימאר/רויטרס

אולם, מסתבר שיש הרבה אנשים שממש לא אהבו את העובדה שניימאר לא נכח עם הקבוצה ביומה הגדול ולא היה שותף לחגיגות האליפות, גם אם כצופה מהצד ולא כשחקן פעיל. אחד מהם הוא כריסטוף דוגארי שחקן פריס ונבחרת צרפת לשעבר שתקף את ניימאר כשאמר: "ניימאר ירק על פריס סן ז'רמן בכך שלא חזר למועדון שלו בזמן שהוא זוכה באליפות".

מאז ששבר עצם ברגלו בפברואר האחרון, ניימאר עובר שיקום בברזיל, כאשר פריס מצידה מסרה בתחילת אפריל שהיא מצפה ממנו לחזור לשורותיה בתוך שבועיים עד שלושה. אולם, לניימאר יש את התכניות שלו ודוגארי, שזכה עם צרפת במונדיאל 1998 וביורו 2000, תקף בחריפות את השחקן היקר בעולם על חוסר המנהיגות והלויאליות שלו.

שחקן נבחרת צרפת לשעבר, כריסטוף דוגארי. David Rogers, GettyImages
מתקפה קשה על ניימאר. דוגארי/GettyImages, David Rogers

"אך ייתכן שהוא לא היה שם בזמן חגיגות האליפות? איך הוא יכול לטעון שהוא מנהיג?, אמר דוגארי ל-RMC, "שיעבור לספורט אינדיבידואלי אם הוא רוצה לחשוב רק על עצמו במקום זאת הוא שיחק פוקר! איך המועדון יכול להרשות דבר כזה? הוא ירק על המועדון. איך הוא יכול ללחוץ לחברים שלו לקבוצה את הידיים כשהוא מתנהג ככה? אם הייתי אוהד של פריס, הייתי כועס ועצבני עליו".

דוגארי לא הסתפק בכך. חלוץ העבר טען גם ש"אם ניימאר היה משחק בברצלונה, הוא היה חוזר לספרד כדי להניף את צלחת האליפות". ומה גרסתו של ניימאר? הברזילאי דיבר באירוע יחצ"ני שנערך בסאו פאולו ביום שלישי ואמר: "זה רע מאוד לראות את הקבוצה שלי כובשת, מנצחת וזוכה בתואר ואני לא יכול להיות איתה. אבל הבריאות שלי היא מעל זה".

הברזילאי גם התייחס לקצב החלמתו לקראת המונדיאל ואמר: "אין עדיין תאריך חזרה. אם אני לא טועה, הבדיקה האחרונה שתבדוק את הכשירות שלי תהיה ב-17 במאי, וזה התאריך שככל הנראה אוכל לשחק שוב. זה תלוי בהתפתחות של הטיפול והבדיקה הבאה שאעבור תגלה יותר פרטים, אבל אם אני צריך לקבוע תאריך שבו אני אחזור להיות כשיר זה לבטח יהיה ה-17 במאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully