וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני פ.ס.ז' בעד אונאי אמרי, מה ניימאר עשה בזמן משחק האליפות?

שחקני אלופת צרפת הטרייה החמיאו למאמן שצפוי לעזוב: "הפילוסופיה שלו הביאה את התואר". אמרי: "הקבוצה תתקדם, איתי או בלעדי". וגם: והמחווה של מונאקו והבילוי המוזר של הברזילאי

עריכה: מתן חדד

שנה אחרי שאיבדה למונאקו את תואר האליפות, פריס סן ז'רמן השיבה לעצמה אמש (ראשון) את הצלחת אחרי 1:7 מוחץ על הקבוצה מהנסיכות. הגעתם של ניימאר וקיליאן אמבפה לבירת צרפת בקיץ האחרון בישרה מראש על חילופי השלטון הצפויים, ובאופן סמלי למדי שני הכוכבים הללו לא לקחו חלק בתוצאה החד צדדית שהכריעה סופית את גורל העונה. גם בלעדיהם, פ.ס.ז' ממש לא התקשתה זלכות באליפות החמישית שלה בששת העונות האחרונות

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים. AP
התואר עדיין מרגש? שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים/AP

פ.ס.ז' תנסה כעת לשבור כמה שיאים במחזורי הסיום:

* היא ניצחה את כל 17 משחקי הבית שלה העונה (סך הכול 40 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד) ואם תנצח את השניים שנותרו אז תשווה את שיא הליגה של סנט אטיין מ-1974/75.

* שיא הנקודות בליגה, אותו קבעה לפני שנתיים, עומד על 96 ולפ.ס.ז' כרגע יש 87 (בקופה נותרו עוד 15).

* שיא הניצחונות בליגה הצרפתית עומד על 30, גם הוא שייך לפ.ס.ז' של לפני שנתיים ומונאקו השוותה אותו בעונה שעברה. לקבוצה של אמרי יש כבר 28 העונה.

* אולי גם שיא שערים? פ.ס.ז' הפכה הערב לראשונה בחמש הליגות הגדולות שחוצה את רף 100 שערי הזכות ורחוקה רק 15 משיא הליגה של RC פריס (118 בעונת 1959/60). בחמישה מחזורים זה אפשרי וכך גם שיפור השיא של הפרש שערים (עומד על 83+ מלפני שנתיים, כרגע פ.ס.ז' עם 80+).

עוד בנושא

פריס סן ז'רמן זכתה באליפות צרפת עם 1:7 ענק על מונאקו
מנצ'סטר סיטי חוגגת אליפות, קומפני: "אי אפשר לתאר את ההרגשה"
כך הבאתי את ברצלונה לאנגליה: מיכאל יוכין על האליפות של פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אדינסון קבאני מאושר

שחקני הקבוצה החמיאו בסיום המשחק למאמן, אונאי אמרי, שעל פי כל הדיווחים אמור לעזוב עקב הכישלון בליגת האלופות ולפנות את מקומו לתומאס טוכל. "לאמרי יש חלק גדול מאוד בתואר", אמר מרקיניוס, "הוא הנחיל לנו פילוסופיה טובה. תמיד כיף להיות אלופים, כל התארים נחשבים. השחקנים זוכרים את התארים האלה בסוף הקריירה שלהם. חגגנו עם האוהדים ואנחנו מאושרים, שמרנו על עקביות ועשינו את ההבדל".

טיאגו סילבה הסכים עם חברו לקבוצה ולנבחרת ברזיל והודה כי היה רוצה לראות את אמרי נשאר. "אני הקפטן שלו ואני מרוצה מהעבודה המשותפת שלנו", אמר, "הוא בוטח בי ובשחקנים. אנחנו לא יודעים מה יהיה. אנחנו רואים הרבה שמות של מועמדים, הרבה מאמנים שרוצים לבוא. קשה לראות את זה כי אמרי תמיד היה מקצוען. צריך להמשיך עד סוף העונה ואז נראה מה יהיה".

ומה הכוכב הכי גדול של הקבוצה עשה בזמן המשחק והחגיגות? ניימאר, ששוהה בימים אלה בברזיל ומתאושש מהניתוח שעבר בכף רגלו, היה עסוק במהלך המשחק והחגיגות של חבריו במשחק פוקר. הוא אמנם העלה לאינסטגרם תמונה שהוכיחה שלא שכח מהמפגש החשוב עם מונאקו, אבל היא גם הוכיחה שלא ממש הקדיש לו את תשומת ליבו המלאה.

אחרי שריקת הסיום, הוא חזר לרשת החברתית והעלה פוסט נוסף: "רציתי להיות קרוב אליכם יותר. ברכותיי חברים!". מה שנקרא, רמת אמינות: לא בשמיים.

אמרי: "כשאני מנתח את המצב, אני חושב שכדי למצוח באירופה צריך קודם לשלוט בצרפת. לסנט אטיין יש עשר אליפויות, למארסיי תשע, למונאקו ולנאנט שמונה ועכשיו זכינו בשביעית שלנו. זה יפתח הזדמנויות גם במפעלים אחרים. לפני עשרים שנה, אם פ.ס.ז' הייתה זוכה זה היה דבר גדול. היום זה חשוב, אבל חייבים לעשות מקום לליגת האלופות. המטרה הראשונה הכי לגדול בצרפת, ואז באירופה. אני מאוד מרוצה מהעבודה שלי פה. השאיפות של המועדון ברורות. הוא חייב להישאר החזק ביותר בצרפת ולהמשיך לקדום מחוצה לה. אני מאמין בפרויקט הזה ובהתקדמות של הקבוצה, איתי או בלעדי".

אגב, גם במונאקו נאלצו להגיב אחרי התבוסה הקשה, ואף הבטיחו בטוויטר לכל האוהדים שהגיעו שיקבלו את כספם בחזרה. לא הדרך הכי נעימה בעולם להיפרד מצלחת האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully