וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי חוגגת אליפות, קומפני: "אי אפשר לתאר את ההרגשה"

הסיטיזנס עקצו את יונייטד בטוויטר, הקפטן הוסיף: "הישג גדול, גאה בקבוצה. המטרה הבאה - לשמור על התואר". מוריניו: "לא הייתי שמח לזכות בגלל הפסד של היריבה". וגם: כל המספרים

אתר רשמי

מנצ'סטר סיטי אמנם לא שיחקה היום (ראשון), אבל בכל זאת הבטיחה את האליפות החמישית בתולדותיה, הראשונה מאז 2013/14 והשלישית בשבע העונות האחרונות. וזה בקבוצה שהאליפות הקודמת בה זכתה הייתה אי שם ב-1967/8. פפ גווארדיולה זכה באליפות השביעית שלו אחרי שזכה בשלוש בברצלונה ושלוש בבאיירן מינכן. הסיטיזנס הבטיחו את התואר אחרי שמנצ'סטר יונייטד הפסידה 1:0 בבית לווסט ברומיץ' וכך נותר הפער בין הקבוצות ממנצ'סטר על 16 נקודות כשבקופה 15 נקודות בלבד, חמישה מחזורים לסיום העונה. מיד עם סיום המשחק באולד טראפורד, הטוויטר הרשמי של מנצ'סטר סיטי פצח בחגיגות ופרסם הודעה בה נכתב: "זה הזמן שלנו, זו העיר שלנו".

עוד בנושא:
מנצ'סטר יונייטד הופתעה בבית, סיטי אלופה בפעם החמישית
בפעם השלישית בארבע שנים: פ.ס.וו איינדהובן זכתה באליפות הולנד
ספרד: טורס הגיע ל-100 שערי ליגה, אתלטיקו הביסה 0:3 את לבנטה

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
תואר שני באי הבריטי ו-23 בקריירה. פפ גווארדיולה/רויטרס

המספרים

* מנצ'סטר סיטי השתוותה לארסנל עם שלוש זכיות בעידן הפרמיירליג. רק למנצ'סטר יונייטד (13) וצ'לסי (5) יש יותר.

* בסך הכול, יש לסיטי חמש זכיות באליפות אנגליה. שבעה מועדונים מחזיקים ביותר זכיות, כשבראש כמובן יונייטד עם 20.

* מנצ'סטר סיטי השוותה שיא פרמיירליג. זאת לאחר שהבטיחה את הזכייה כשנותרו חמישה מחזורים לפני סיום העונה. היחידה שזכתה באליפות בשלב מוקדם כזה היא מנצ'סטר יונייטד שתחת הדרכתו של אלכס פרגוסון, בעונת 2000/1 הבטיחה אף היא את התואר כשנותרו חמישה מחזורים לסיום העונה.

* מנצ'סטר סיטי הפכה העונה לקבוצה השלישית בתולדות הפרמיירליג שניצחה את כל הקבוצות המשתתפות במפעל בעונת משחקים נתונה. קדמו לה מנצ'סטר יונייטד (2010/11) וצ'לסי (2005/6).

* שלושה מאמנים זכו עד כה באליפות בשלוש הליגות הבכירות: פפ גווארדיולה, ז'וזה מוריניו, וקרלו אנצ'לוטי שעשה את זה בארבע ליגות שונות.

* גווארדיולה אגב, מאמן במשך תשע עונות בליגות בכירות וכאמור התכבד בזכייה בשבע אליפויות. הוא גם הספרדי הראשון שלוקח אליפות באנגליה וזהו התואר ה-23 שלו בקריירה.

* עבור השוער אדרסון שהגיע מבנפיקה והצמד בנז'מן מנדי וברנרדו סילבה שנרכשו ממונאקו, מדובר באליפות שנייה ברציפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם ברנרדו סילבה. רויטרס
יש אליפות/רויטרס

התגובות

וינסנט קומפני, הקפטן הבלגי של מנצ'סטר סיטי שהיה חלק גם משתי האליפויות הקודמות, צייץ בטוויטר: "אלופים! איזו תחושה נהדרת! כל כך שמח לחלוק תואר נוסף עם האוהדים הנפלאים שלנו".

קומפני הוסיף לאחר מכן: "אי אפשר לתאר את ההרגשה הזו, זה מדהים. זה הישג כל כך גדול ואני גאה בקבוצה. הייתה לי הרגשה כשקמתי הבוקר, אבל זו חוויה שונה כשאתה מחכה שהקבוצה המתחרה תפסיד. זה מרגיש טוב באותה מידה כי אי אפשר לקחת את זה כמובן מאליו. מעולם לא הצלחתי לשמור על התואר אז עכשיו ארצה לראות אם לקבוצה הזו יש מה שצריך כדי לעשות את זה ולהיות אפילו יותר מצליחה".

ז'וזה מוריניו, שרשם הפסד מביך עם מנצ'סטר יונייטד, אמר על האלופה הטרייה: "אני זכיתי בתארים ולא הייתי שמח אם מישהו היה אומר שזכיתי באליפות כי קבוצה אחרת הפסידה. מנצ'סטר סיטי זכתה באליפות כי היא זכתה ביותר נקודות מכל השאר. אי אפשר לומר שסיטי זכתה באליפות כי יונייטד הפסידה".

נמניה וידיץ', בלם מנצ'סטר יונייטד לשעבר, אמר: "מגיע למנצ'סטר סיטי לזכות באליפות, הם שיחקו כדורגל מצוין לאורך כל השנה. קשה לי לדבר על מנצ'סטר סיטי, אבל מה שפפ גווארדיולה עשה שם מדהים, לזכות באליפות עם כדורגל כזה זה נהדר, זה טוב גם לפרמיירליג. אני מקווה שמנצ'סטר יונייטד תהיה הרבה יותר טובה בעונה הבאה ותזכה באליפות".

תיירי הנרי, בכובע הפרשן של סקיי, החמיא לגווארדיולה: "אני לא מופתע ממה שפפ עשה. מנצ'סטר סיטי שכללה את המשחק מבחינת שליטה בכדור, מסירות ותבניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully