וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ההרכב השני של ריאל מדריד ניצח 1:2 את מלאגה, איסקו כבש ולא חגג

הקשר הרשית בבעיטה חופשית והתנצל בפני אוהדי האקסית (29), קאסמירו השלים (63), רולאן צימק (93). רונאלדו, בייל, מודריץ', וראן, קרוס ומרסלו לא שותפו. אתלטיקו הביסה 0:3 את לבנטה

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של ריאל מדריד

ריאל מדריד ניצחה הערב (ראשון) 1:2 את מלאגה למרות ששיחקה בהרכב חסר מאוד, וקירבה את היריבה עוד יותר אל ליגת המשנה. מוקדם יותר, אתלטיקו מדריד חגגה עם פרננדו טורס, שיעזוב את קבוצת נעוריו בתום העונה, אך יעשה את זה אחרי שעבר את רף 100 השערים בניצחון הביתי 0:3 על לבנטה. ריאל מדריד. אלאבס ניצחה 0:1 בחוץ את אייבר, חטאפה גברה באותה תוצאה על אספניול עם שער מדהים של דמיאן סוארס.

איסקו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
איסקו מתנצל בפני אוהדי מלאגה/רויטרס

מלאגה - ריאל מדריד 2:1

זינדין זידאן העניק מנוחה לגארת' בייל, לוקה מודריץ', כריסטיאנו רונאלדו ורפאל וראן כשטוני קרוס ומרסלו נותרו על הספסל ולא נכנסו בכלל. גם כך, וללא נאצ'ו הפצוע, הצליחה ריאל מדריד לנצח את הקבוצה החלשה ביותר בלה ליגה ולחזור לנצח בליגה אחרי העלייה הדרמטית לחצי גמר ליגת האלופות מול יובנטוס וה-1:1 בדרבי מול אתלטיקו במחזור שעבר. בעקבות הניצחון, צימקה ריאל את הפער מאתלטיקו בחזרה לארבע נקודות, מלאגה נותרה אחרונה עם 17 נקודות בלבד ואת העונה הבאה תבלה בליגה השנייה אלא אם תצליח לסגור פער של 14 נקודות כשבקופה נותרו 18 בלבד.

איסקו, שגדל באזור מלאגה וכיכב בקבוצה בין 2013-2011, זכה למחיאות כפיים כשהשם שלו הוקרא בהרכבים של שתי הקבוצות. הספרדי לא שמר חסד לאקסית וכבש שער עם כדור חופשי נהדר בדקה ה-29, לאחריו לא חגג והתווה את ידיו כמבקש סליחה מהאוהדים. קאסמירו הכפיל בדקה ה-63 אחרי מהלך נפלא. קארים בנזמה הכניס כדור עומק יפהפה לאיסקו, שהמשיך בנגיעה אל קאסמירו והברזילאי בעט פנימה מול שער ריק כדי לקבוע 0:2. דייגו רולאן רק צימק בדקה ה-93 אחרי טעות של חסוס ואייחו ובסיום זה 1:2.

פרננדו טורס שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
הערב שלו. פרננדו טורס/רויטרס

אתלטיקו מדריד - לבנטה 0:3

הקולצ'ונרוס הגדילו את יתרונם במקום השני הודות לניצחון ביתי קל, שהיה העשירי ברציפות שלהם בוונדה מטרופוליטנו בכל המסגרות. ובמהלך הרצף הזה, אתלטיקו לא ספגה אפילו פעם אחת. יאן אובלק (עם עזרה במשחק אחד בליגה האירופית של שוער המשנה אקסל ורנר) השלים 917 עם שער נקי בבית, ובהתקפה לא התקשו אנחל קוראה בדקה ה-33 ואנטואן גריזמן עם טיל בימין בדקה ה-48 למצוא את הרשת. השער היפה במשחק הגיע בדקה ה-77 מרגלי פרננדו טורס הוותיק, שנכנס כמחליף וירה מהאוויר אל הרשת את שערו ה-100 במדי אתלטיקו בלה ליגה. בכך הפך טורס לחמישי בהיסטוריה של המועדון שמגיע לציון הדרך המרשים. לבנטה, שצברה 10 נקודות בארבעת המחזורים הקודמים, הפסידה לראשונה בעידן פאקו לופס.

one

חטאפה - אספניול 0:1

דמיאן סוארס לא מרבה לכבוש. שער הליגה האחרון שלו היה במדי אלצ'ה, ובחטאפה הוא עדיין לא כבש. עד הערב. המגן האורוגוואי הפציץ כדור חופשי אדיר מ-30 מטרים אל בין חיבורי הקורות והעניק לקבוצתו ניצחון ביתי שגם הרחקה מיותרת של מתיו פלאמיני בחלוף שמונה דקות לא הצליחה לקלקל.

צפו בשער המרהיב של דמיאן סוארס

one

אייבר - אלאבס 1:0
לאלאבס: ג'ון גידטי (5)

צפו בתקציר ניצחונה של אלאבס

one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully