וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי זכתה באליפות אנגליה לאחר שיונייטד הפסידה 1:0 לווסט ברומיץ'

ג'יי רודריגז (73) הימם את השדים האדומים, העניק לנועלת הטבלה ניצחון חוץ ראשון מאז אוגוסט וקבע כי יש אלופה חדשה. זוהי זכייה חמישית בתולדות הסיטיזנס, להם 16 נקודות יתרון בפסגה

ג'יי רודריגז שחקן ווסט ברומיץ'. רויטרס
חתום על שער האליפות של מנצ'סטר סיטי. ג'יי רודריגז/רויטרס

מנצ'סטר סיטי הוכתרה הערב (ראשון) לאלופת אנגליה החדשה, וזה קרה באדיבות היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד, שהפסידה במפתיע 1:0 באולד טראפורד לנועלת הטבלה ווסט ברומיץ'. הפער בין השתיים עומד על 16 נקודות ובקופה נותרו 15 בלבד, כך שהסיטיזנס הפכו לאלופים באופן רשמי. זוהי זכייה חמישית של מנצ'סטר סיטי באליפות ושלישית בשבע העונות האחרונות, כשהקודמת הייתה ב-2013/14. עבור פפ גווארדיולה, שטען כי בכלל קבע בילוי גולף עם הבן בזמן המשחק של יונייטד, מדובר באליפות שביעית כמאמן: היו לו שלוש בלה ליגה עם ברצלונה, שלוש בבונדסליגה עם באיירן מינכן וכעת זו הראשונה שלו בפרמיירליג.

עוד בנושא:
מנצ'סטר סיטי חוגגת אליפות: "זה הזמן שלנו, זו העיר שלנו"
מה עשה פפ גווארדיולה בזמן המשחק של מנצ'סטר יונייטד?
לא רק סיטי: פ.ס.ו איינדהובן זכתה באליפות הולנד עם 0:3 על אייאקס

אלכסיס סאנצ'ס שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מבוכה ביתית. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ווסט ברומיץ' 1:0

השדים האדומים אמנם לא נתנו למנצ'סטר סיטי לחגוג אליפות על חשבונם בדרבי בשבוע שעבר, כשחזרו מפיגור 2:0 והשיגו 2:3 יוקרתי בחוץ, אבל הגישו להם את התואר על מגש של כסף עם הפסד מביך דווקא לנועלת הטבלה. מנצ'סטר יונייטד לחצה, אבל דווקא ג'יי רודריגז הימם את האוהדים באולד טראפורד עם נגיחה לרשת בדקה ה-73 אחרי הסטה דווקא מכיוונו של נמניה מאטיץ' וגרם לאנשי סיטי לספור את הדקות עד לשריקה. ווסט ברום היא אמנם הקבוצה החלשה בפרמיירליג העונה תרד לליגת המשנה בקרוב, אך כעת היא יכולה להתמוגג מניצחון חוץ ראשון מאז אוגוסט, אז גברה0:1 בברנלי במחזור השני, ומכך שחרצה את גורל האליפות בליגה.

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד כשברקע פול פוגבה. רויטרס
כעס על פול פוגבה והוציא אותו. ז'וזה מוריניו/רויטרס

ניוקאסל - ארסנל 1:2

התותחנים ממשיכים להיות אחת מקבוצות החוץ הגרועות ביותר בפרמיירליג וספגו הפסד תשיעי ב-16 משחקים, בעוד ניוקאסל טיפסה עד המקום העשירי ויכולה ליהנות עכשיו מהכדורגל אחרי שהבטיחה את הישארותה בליגה.

השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-14 כשפייר אמריק אובמיאנג העביר כדור רוחב משמאל ואלכסנדר לקאזט מתח את הגוף שלו ובעט בנגיעה פנימה את ה-0:1. ניוקאסל איזנה בדקה ה-29 כשדיאנדרה ידלין העביר כדור רוחב משמאל ואיוסה פרס המשיך בנגיעה אחת יפה לפינה הקרובה ופנימה את ה-1:1. המהפך הושלם בדקה ה-65 כשההגנה האומללה של ארסנל שוב נרדמה, איוסה פרס מצא את מאט ריצ'י בעט מקרוב פנימה וקבע 1:2 לבן-שחור. ארסנל השאירה מחוץ לסגל את מסוט אוזיל ולורן קוסיילני כשארון ראמזי הפצוע גם נעדר ואיתו גם הנריך מחיטריאן. ג'וזף ווילקוק בן ה-18 פתח בארסנל והפך לבן העשרה ה-56 שמשחק בארסנל בעידן הפרמיירליג, יותר מכל קבוצה אחרת.

מאט ריצ'י שחקן ניוקאסל. רויטרס
מאט ריצ'י חוגג את השער שלו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully