וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו וקיין בפנים, לוקאקו בחוץ: פורסמה נבחרת העונה בפרמיירליג

ארגון השחקנים פרסם את ה-11 של העונה לפי עמדות: מוחמד סלאח בחוד, דה חאה בשער, סילבה, אריקסן ודה בראונה בקישור. סטרלינג, ז'סוס ודלה עלי נותרו בחוץ ומי בחוליית ההגנה של השנה?

אתר רשמי

אומנם נותרו עדיין מספר מחזורים לסיום עונת הפרמיירליג, אך היום (רביעי) ארגון השחקנים הודיע על נבחרת העונה שבחר - 11 השחקנים הכי טובים בליגה לפי עמדות. בהרכב שפורסם במערך של 4:3:3 חוליית החוד מורכבת משני מלכי השערים הארי קיין ומוחמד סלאח כשהשחלוץ השלישי הוא סרחיו אגוארו שהועדף על פני גבריאל ז'סוס שהיה פצוע במרבית העונה.

עוד בנושא:

זלאטן איברהימוביץ' ממשיך בקמפיין: "מונדיאל בלעדיי זה לא מונדיאל"
כריסטוף דוגארי: "ניימאר ירק על פ.ס.ז' בכך שלא הגיע לחגיגות האליפות"

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי עם מאמנו פפ גווארדיולה. רויטרס
נכנס לנבחרת למרות שהוא לא מקבל מקום קבוע בהרכב של פפ. אגוארו/רויטרס

בחוליית הקישור מנצ'סטר סיטי שולחת שני נציגים - את קווין דה בראונה ודויד סילבה והשלישי הוא כריסטיאן אריקסן קשרה הדני של טוטנהאם. דויד דה חאה הוא כמובן השוער המצטיין. קייל ווקר מגן ימני, יאן ורטונגן וניקלאס אוטמנדי בלמים ומרכוס אלונסו הוא הנציג היחיד של צ'לסי בעמדת המגן השמאלי. בין השמות הבולטים שנותרו בחוץ: ראחים סטרלינג, לירוי סאני ופרננדיניו ממנצ'סטר סיטי, רומלו לוקאקו ממנצ'סטר יונייטד, דלה עלי מטוטנהאם וסאדיו מאנה ורוברטו פירמינו כוכבי ליברפול שנהנים מעונה נהדרת לצידו של סלאח, שככל הנראה ייבחר לשחקן העונה בפרמיירליג.

אגוארו נכנס לנבחרת העונה עם 21 שערי ליגה, למרות שבמנצ'סטר סיטי דווקא גבריאל ז'סוס קיבל על פניו עדיפות בהרכב כשחזר מהפציעה. אגב, זו הפעם הראשונה שקון נכנס לנבחרת העונה של ארגון השחקנים למרות שזו עונתו השביעית בקבוצה. מוחמד סלאח הוא מלך השערים של הפרמיירליג עם 30 גולים. את מי אתם הייתם מכניסים לנבחרת ועל חשבון מי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully