וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מצפה ל"שופט עם אישיות חזקה" במשחק מול באיירן מינכן

במארקה מדווחים כי הבלאנקוס חוששים מהאווירה העוינת בבוואריה אחרי טעויות השיפוט שנטו לטובתם במשחק בין השתיים אשתקד וגם ברבע הגמר מול יובנטוס. זהות השופט תפורסם בשני

one

בריאל מדריד חוששים מאוד לקראת המשחק הראשון מול באיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות. שתי האימפריות האירופיות האדירות הללו חולקות ביניהן אולי את היריבות הגדולה והמרשימה ביותר מבין קבוצות היבשת. הן נפגשו 24 פעמים בעבר במסגרות אירופיות כשכל אחת מנצחת 11 פעמים (באיירן כבשה 36 שערים, ריאל 37) ושני מפגשים בלבד נגמרו ללא הכרעה.

כך או אחרת, בריאל קיים חשש מהשיפוט בחצי הגמר אחרי המחלוקת הרבה שהייתה סביב ההחלטה לשרוק פנדל לזכותם מול יובנטוס ברבע הגמר אחרי תקרית בין מהדי בנעטיה ללוקאס ואסקס. כזכור, התקרית הזו ברחבה הייתה בדקה ה-93 כשיובה מובילה 0:3 ובמצב העניינים הזה הייתה כופה הארכה על אלופת אירופה. ברקע כמובן גם מהדהד עדיין המשחק בסנטיאגו ברנבאו ברבע גמר ליגת האלופות אשתקד, אז הורחק ארתורו וידאל (שלא ישחק הפעם בשל פציעה) שלא בצדק כשהבווארים שלטו במשחק ובנוסף אושרו שני שערים לריאל למרות שנכבשו במצב של נבדל.

בשל כל האירועים הללו, מדווחים במארקה היום (רביעי) כי בריאל מצפים לאתגר משמעותי מאוד במשחק הראשון באליאנץ ארנה ולאווירה עוינת. אופ"א מתכננת לחשוף את זהות השופט ביום שני, יומיים לפני המשחק הגדול במינכן ובריאל חוששים שהתגובה בתקשורת אחרי המחלוקת מול יובנטוס תעמיד את השופט בלחץ גדול מהרגיל. אצל הבלאנקוס מקווים שיישלח שופט עם אישיות חזקה כדי להתמודד עם האירוע.

ארתורו וידאל, באיירן מינכן, מקבל כרטיס אדום. רויטרס
וידאל ורובן מתלוננים לשופט על האדום ששלף לצ'יליאני/רויטרס

גמר גביע המלך בספרד ייערך בשבת ויפגיש בין סביליה לוולנסיה באצטדיון החדש של אתלטיקו מדריד. כעת קיים חשש כי אוהדי בארסה ישרקו בזמן שיתנגן ההמנון הספרדי ומי שהתראיין והגיב לאפשרות שזה יקרה, כמו גם לנושאים אחרים היה נשיא הלה ליגה חאבייר טבאס.

"זו תהיה אלימות מילולית לשרוק בזמן ההמנון", אמר טבאס, "אם השיר 'פוטה קטלוניה' גונה בכל האצטדיונים בספרד, הרי שבשבילי גם לשרוק בזמן ההמנון זו אלימות". ראשי ברצלונה לא הגיבו כאשר נשאלו בשבועות האחרונים לגבי השריקות הצפויות ועל פי ההערכות הם תומכים בחופש הביטוי של האוהדים.

עוד בנושא:
ברצלונה סיימה ב-2:2 מול סלטה ויגו
בארסה עלתה ללא שחקני בית לראשונה זה 16 שנה

מבחינת טבאס שריקות בזמן ההמנון זה לא חלק מחופש הביטוי: "הם ישאלו אם 'פוטה קטלוניה' זה חלק מחופש הביטוי? אני לא חושב שזה קשור לחופש הביטוי. להעליב זה לנהוג בחוסר כבוד עבור מיליוני ספרדים וקטלאנים שמכבדים את הדגל". כשנשאל מה ההבדל בין שריקות לעבר שחקן לבין שריקות בזמן ההמנון אמר נשיא הליגה: "צריך להתחשב בהקשר ובסביבה. זה לא אותו דבר כששורקים בוז לדגל או לראש מדינה כמו כששורקים לשחקן בהקשר ספורטיבי". טבאס גם התייחס לעובדה שההתאחדות הספרדית אסרה על הכנסת דגלי קטאלוניה: "אם הם לא נאסרו על ידי הממשלה לפני כמה שנים, אז צריך לאפשר להם להניף אותם כמו שהם עושים בקאמפ נואו. אם אין חוקים, אין צורך לאכוף אותם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חאבייר טבאס נשיא ההתאחדות הספרדית. AP
טבאס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully