וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה אחרי 16 שנה: ברצלונה עלתה עם הרכב ללא שחקני בית

ההרכב המשני של ארנסטו ואלוורדה נגד סלטה ויגו קטע רצף ארוך שנים. בתקשורת המקומית ציינו: בין ה-11 שפתחו לא היה אף קטלאני. סרג'י רוברטו יוכל לשחק בגמר הגביע למרות ההרחקה

one

ארבעה ימים לפני שהיא פוגשת את סביליה בגמר הגביע הספרדי, ברצלונה נפרדה אמש (שלישי) ב-2:2 מסלטה ויגו בחוץ. ארנסטו ואלוורדה העניק מנוחה לחלק גדול מהשחקנים, אבל במועדון לא התרגשו יותר מדי מהתיקו וגם הכותרות בתקשורת המקומית היו בסגנון: "המחליפים קירבו את הקבוצה עוד צעד לאליפות".

אנדרס אינייסטה, ג'רארד פיקה ואנדרס אינייסטה כלל לא נכללו בסגל, ליאונל מסי ואחרים ישבו על הספסל וזו הייתה הפעם הראשונה אחרי 16 שנה בה ההרכב של ברצלונה במשחק רשמי לא כולל אפילו שחקן בית אחד. בתקשורת המקומית גם ציינו שאף לא אחד משחקני ההרכב היה קטלאני. דניס סוארס ופאקו אלקסאר היו שני הספרדים היחידים.

שחקן העבר גיירמו אמור, שגדל ושיחק במועדון ומשמש היום בתפקיד מקצועי-מנהלתי, התייחס לעניין ואמר: "זה תוצאה של הנסיבות. ביום שבת, בגמר הגביע, יכול להיות שיהיו שישה או שבעה שחקני בית בהרכב".

ברצלונה סיימה את המשחק ב-10 שחקנים אחרי שסרג'י רוברטו הורחק במהלך המחצית השנייה, אבל המגן הימני יוכל לשחק בגמר הגביע בגלל שההשעייה האוטומטית שלו חלה רק בליגה. זה היה אגב, הכרטיס האדום הראשון העונה לשחקן של ברצלונה בליגה.



עוד בנושא:

סלטה ויגו וברצלונה נפרדו ב-2:2 בבלאידוס
אנגליה: ברייטון וטוטנהאם נפרדו ב-1:1
אינטר הביסה את קליארי 0:4 ועלתה למקום השלישי באיטליה

שחקני ברצלונה עוסמאן דמבלה, פיליפה קוטיניו חוגגים. רויטרס
דמבלה וקוטיניו חוגגים את הראשון/רויטרס

אחרי המשחק, התקשורת הקטלונית שוב ביקרה סימנה את ארנסטו ואלוורדה כאחראי וביקרה את ההרכב בו פתח. ואלוורדה התגונן ואמר ש"זה בדיוק הזמן לקחת סיכונים. בשבת יש את גמר גביע המלך והיה צורך ברוטציה ובשינויים נרחבים", אבל בכל מקרה נראה שהנהלת ברצלונה נותנת בו אמון מלא, למרות הביקורות שהולכות וגוברות: על פי "אל מונדו דפורטיבו", המאמן יישאר בוודאות גם בעונה הבאה, ובסבירות גבוהה מאוד גם בעונה שאחריה.

בנוסף, בתקשורת הקטלונית השתוממו לנוכח העובדה שהשער של יאגו אספס אושר, למרות שנכבש בעזרת היד. מצלמות הטלוויזיה הוכיחו תוך שניות ספורות שחלוץ סלטה נעזר בידו ואפילו מאמנו קרלוס אונסואה הודה ש"ראיתי את זה בזמן אמת", ובכל מקרה זה נעלם מעיני השופטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully