וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה: "משחק עבור מי שמעריך אותי, מי שרוצה שישרוק בוז"

חלוץ ריאל מדריד ענה למבקרים: "תוקפים גם כשאני משחק טוב, תמיד ביקרו שחקנים גדולים, זה מוכר עיתונים". הבלאנקוס יפגשו את בילבאו (ד', 22:30, ערוץ 50). רונאלדו עשוי לחזור לסגל

one

כריסטיאנו רונאלדו נח ולא היה בסגל של ריאל מדריד בניצחון 1:2 על מלאגה, אך הדיווחים האחרונים טוענים שהוא מתאמן באופן רציף וצפוי לחזור לסגל מחר (רביעי) כשריאל מדריד תארח את אתלטיק בילבאו (22:30, שידור בערוץ 50) במחזור ה-33 של הליגה הספרדית, שניצחון בו יבטיח לבלאנקוס את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה. מלבד משחק זה, בשאר משחקי היום אספניול תארח את אייבר וחטאפה תצא לוולנסיה.

עוד בנושא:

ואלוורדה: "אין שום עומס על מסי. אנשים בארגנטינה חייבים להירגע"
זינדין זידאן הגיע ל-100 ניצחונות, והודה: "בנזמה מתקשה העונה"
ההרכב השני של ריאל מדריד ניצח 1:2 את מלאגה, איסקו כבש ולא חגג

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
הרשים מספיק את זידאן כדי לחזור להרכב? כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

ריאל מדריד - אתלטיק בילבאו (22:30, ערוץ 50)

למרות שזינדין זידאן נוטה לתת לכוכב שלו מנוחה, כריסטיאנו רונאלדו נראה חד מאוד באימונים והצרפתי מעוניין לתת לו לשחק במשחק נגד בילבאו, שניצחון בו יבטיח לבלאנקוס את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה. הפורטוגלי בן ה-33 לא שותף בניצחון 1:2 על מלאגה במחזור הקודם, אך עשוי אפילו לפתוח ב-11. שחקן נוסף שלא שיחק נגד מלאגה הוא גארת' בייל, שצפוי לחזור לסגל. כשהאליפות רחוקה מדי, המטרה העיקרית של ריאל העונה היא לזכות פעם נוספת בליגת האלופות, כשהיא תפגוש בשלב חצי הגמר את באיירן מינכן. הבלאנקוס נמצאים במקום השלישי בטבלה עם 67 נקודות, מרחק 15 נקודות מברצלונה המוליכה וארבע נקודות מאתלטיקו מדריד שנמצאת במקום השני.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק זינדין זידאן התייחס ל'אנטימדרידיזם' שהוא חש לאחרונה: "זה קיים וזה מחמיר בכל יום", אמר הצרפתי, שהמשיך: "אנחנו מדברים על זה בחדר ההלבשה. אנחנו צריכים להתמודד עם זה".

בילבאו מגיעה להתמודדות אחרי הפסד 3:2 ביתי לדפורטיבו לה קורוניה במחזור הקודם והיא נמצאת במרחק סביר של 13 נקודות מהקו האדום, כך שהיא רשאית להעביר את משחקיה עד תום העונה בצורה נינוחה.

קארים בנזמה, שסופג ביקורות רבות לאחרונה ובכלל במהלך העונה, העניק ראיון ושלח מסר: "אני לא אוהב שתוקפים אותי כשאני משחק היטב, רק כי אני לא כובש. אני משחק עבור האנשים שמעריכים את מה שאני עושה. אלה שבאים כדי לשרוק בוז, שישרקו. אני לא אנסה לשנות את דעתם. אנשים תמיד ביקרו שחקנים גדולים, אנחנו מוכרים עיתונים. אני לא צריך לקרוא בתקשורת כדי לדעת היה לי משחק רע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. רויטרס
תוקפים אותו סתם? קארים בנזמה/רויטרס

משחקים נוספים (20:30, שידור בערוץ 50):

אספניול - אייבר
ולנסיה - חטאפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully