וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלוורדה: "אין שום עומס על מסי. אנשים בארגנטינה חייבים להירגע"

מאמן ברצלונה מודה שאינייסטה בדרך החוצה והודף את הטענות על שימוש יתר בפרעוש לקראת המונדיאל: "יש עוד המון זמן עד אז, לא מבין מה רוצים ממני". בשלישי (22:00): ברצלונה אצל סלטה ויגו

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
לא נח מספיק לפני המונדיאל? ליאונל מסי/רויטרס

המחזור ה-33 בליגה הספרדית ייצא מחר (שלישי) לדרך עם שלושה משחקים, כאשר במוקד ברצלונה תתארח אצל סלטה ויגו בבלאידוס, שלא העיר לה פנים בשנים האחרונות. המאבק על מקום באירופה: סביליה תתארח אצל לה קורוניה, ויאריאל תארח את לגאנס. שלושה משחקים נוספים ייערכו מחר ובחמישי המחזור יגיע לסיומו.

סלטה ויגו - ברצלונה (22:00)

מוליכת הטבלה (בפער של 11 הפרש) אמנם קרובה מאוד להשבת תואר האליפות, אך על מנת להצליח לעשות היסטוריה ולסיים את העונה ללא אף הפסד בליגה הבלאגורנה יצטרכו לעבור מוקש לא פשוט עבורם: משחק בבלאידוס. בארסה לא ניצחה את סלטה בחוץ מאז אפריל 2015 (מאז 4:1 ו-4:3 בליגה ו-1:1 בגביע), וגם משחק הליגה שנערך העונה בקאמפ נואו הסתיים ב-2:2. הקבוצה של חואן קרלוס אונסואה ספגה הפסד 1:0 מפתיע מול לגאנס במחזור שעבר והיא רחוקה חמש נקודות מהמקום השישי, המוביל למוקדמות הליגה האירופית. במגרשה הביתי היא לא הפסידה כבר ארבעה חודשים, מאז חודש דצמבר.

לקראת המשחק, התייחס מאמן בארסה ארנסטו ואלוורדה לסוגיות הבוערות, כולל העומס, כביכול, על ליאונל מסי - סוגייה שתופסת יותר ויותר נפח בתקשורת הארגנטינית בימים האחרונים. "אין שום עומס עליו", הדף המאמן את השמועות. "אנחנו פועלים בדיוק כמו שצריך, וייתכן שהוא ינוח מחר אבל לא בטוח. אני באמת לא מבין מה רוצים ממני, ומרגיש שהאנשים בארגנטינה חייבים להירגע כי יש עוד המון זמן עד הגביע העולמי וכמות המשחקים שהוא ישחק עכשיו לא באמת משנה דבר".

ואלוורדה התייחס גם לאפשרות שאנדרס אינייסטה יעזוב, שהולכת ונעשית ממשית. במהלך השבוע האחרון הודה הקשר האגדי שהוא קיבל החלטה, אך לא חשף מהי. אבל הדברים של ואלוורדה לא מספיקים הרבה מקום לספק. "חילופי דורות זה משהו שקורה שכל קבוצה. עזיבה של כוכב גדול יכולה או להוריד את מצב הרוח או להקפיץ אותו בטווח הארוך. אנחנו מודעים לזה שכולם מדברים על זה".

משחקים נוספים:

לה קורוניה - סביליה (20:30)
ויאריאל - לגאנס (22:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully