וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בספרד: באיירן מינכן הגישה הצעה רשמית על מתייס דה ליכט

התקשורת הספרדית טוענת שאלופת גרמניה מובילה במרדף אחרי הבלם בן ה-18 של אייאקס ונבחרת הולנד, שהיה על פי דיווחים קודמים בדרך לברצלונה. גם יונייטד, סיטי וארסנל מעוניינות

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של ברצלונה על ולנסיה

התקשורת הספרדית מדווחת בשעות האחרונות שבאיירן מינכן הגישה הצעה רשמית על בלמה בן ה-18 של אייאקס ונבחרת הולנד, מתייס דה ליכט. 'ילד הפלא' היה מקושר לאחרונה למעבר דווקא לברצלונה, כש'אל מונדו דפורטיבו' דיווח בחודש האחרון שהשחקן הגיע לבירת קטאלוניה במטרה לבחון את השטח לפני מעבר אפשרי בקיץ הקרוב.

הדיווח החדש מציין שמלבד אלופת גרמניה, שמובילה במרדף אחריו וכבר הגישה כאמור הצעה רשמית, גם מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי וארסנל מעוניינות מאוד בדה ליכט ומוכנות להציע סכומים גבוהים מאוד, אולי סכומים בהם ברצלונה לא תוכל לעומד. הבלם שיחק ביותר מ-50 משחקים במדי אייאקס ובבלאוגרנה בנו עליו כמחליף אפשרי לתומאס ורמאלן, שצפוי לעזוב בקיץ.

דה ליכט ערך את הופעת הבכורה שלו בספטמבר 2016, והעונה הפך לשחקן הרכב קבוע באייאקס ואף קיבל את סרט הקפטן במשחקים האחרונים. גם בנבחרת הלאומית הוא הפך לשחקן מפתח ופתח בהרכב בשלושת המשחקים האחרונים של נבחרת האורנג', כשבאחרון אף בישל פעמיים בניצחון 0:3 על פורטוגל.

עוד בנושא:

רונאלדיניו: "בואו לשחק איתי כדורגל חופים בתל אביב, יהיה קרנבל"
מנצ'סטר סיטי חוגגת אליפות, קומפני: "אי אפשר לתאר את ההרגשה"
ואלוורדה: "אין שום עומס על מסי. אנשים בארגנטינה חייבים להירגע"

שחקן נבחרת הולנד מתייס דה ליכט. AP
מאמסטרדם למינכן? מתייס דה ליכט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully