וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו: "בואו לשחק איתי כדורגל חופים בתל אביב, יהיה קרנבל"

כדורגלן העבר הברזילאי, שיגיע לישראל כאורח של חברת הייניקן, פרסם סרטון לקידום יחסי הציבור של הגעתו והזמין את קהל חובבי הכדורגל בארץ להשתתף במשחק ראווה ב-25 באפריל

יח"צ - חד פעמי

רונאלדיניו יגיע בעוד ימים ספורים לישראל לקראת משחקי ליגת האלופות. זאת כחלק מקמפיין שיווקי של "היינקן", נותנת החסות הראשית של ליגת האלופות מזה 13 שנים ויוזמת הפעילות השיווקית תחת השם "דרמה בסלון", במהלכה ינחת בארץ אחד מכוכבי הכדורגל האהובים והפופולאריים ביותר בעולם.

הערב (שני) פרסם הברזילאי סרטון בו הזמין את הקהל הישראלי לשחק איתי כדורגל חופים בתל אביב. בסרטון אמר הברזילאי: "שלום ישראל. רוצים לראות אותי משחק? אז ב-25 באפריל אגיע לחוף 'בלו' בתל אביב למשחק של כדורגל חופים. בואו. יהיה קרנבל".

רונאלדיניו החל את הקריירה האירופית בפריז סן ז'רמן, בה שיחק בעונות 2001-2003 ממנה עבר ברעש גדול לאימפרייה הקטלונית של ברצלונה בה כיכב 5 עונות מלאות קסם, במהלכן זכה בשתי אליפויות ופעם אחת בליגת האלופות בשנת 2005/6.

בתקופה הזאת זכה רונאלדיניו פעמיים רצופות בתואר כדורגלן השנה בעולם בשנים 2004 ו-2005. בעונת 2008 הוא סיים דרכו בברצלונה ועבר לשחק במילאןהאיטלקית במשך 3 עונות ומשם חזר למולדתו. בינואר האחרון הכריז רונאלדיניו על פרישתו מהמשחק בגיל 37.


עוד בנושא:
"נאום הזן" של בופון: "חזרתי לחיים בברנבאו. האדרנלין עוד זורם בדם"
ארנסטו ואלוורדה: "אין שום עומס על מסי. אנשים בארגנטינה חייבים להירגע"

רונאלדיניו הייניקן. הייניקן,
יהיה כיף. רונאלדיניו/הייניקן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully