וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נאום הזן" של בופון: "חזרתי לחיים בברנבאו. האדרנלין עוד זורם בדם"

למרבה ההפתעה, שוער יובנטוס דווקא מרוצה מהסערה סביבו: "גזרתי על עצמי שבוע של הנאה מזוקקת. אני עושה הליכות ארוכות, קוטף חרציות וניזון מפטריות". האם הוא בדרך לבוקה ג'וניורס?

אימג'בנק GettyImages

תופתעו לשמוע, אבל השבוע הסוער שעבר על ג'אנלואיג'י בופון מאז ההרחקה הדרמטית בברנבאו וההדחה מליגת האלופות עשה לו רק טוב. או לפחות כך הוא טוען. השוער האגדי התראיין היום (שני) לתקשורת האיטלקית, שוב סירב להתנצל על הביקורת החריפה שמתח על השופט מייקל אוליבר דקות לאחר המשחק, וסיפר על חוויות "הזן", לדבריו, שהוא חווה מאז.

"ההחלטות שאנחנו מקבלים מגדירות את עצמנו והופכת אותנו למה שאנחנו", אמר בופון בנאום ביזארי ומשונה לתקשורת האיטלקית. "לפעמים אנחנו עושים טעויות, אבל כשזה קורה זה אומ שאנחנו חיים. באתי לעולם בשביל רגעים כאלה". השוער הוסיף ש"מאז אירועי הברנבאו חזרתי לחיים. גזרתי על עצמי שבוע של הנאה מזוקקת. אני עושה הליכות ארוכות, קוטף חרציות וניזון אך ורק מפטריות. זה עזר לי לחוות שבוע עוצמתי מבחינה רגשית, שבוע נפלא ומלא באדרנלין".

קרלוס טבס, ג'אנלואיג'י בופון שחקני יובנטוס. רויטרס
ישתפו פעולה בארגנטינה? טבס ובופון/רויטרס

עוד בגזרת בופון: ב"אולה" הארגנטינאי מדווחים שבוקה ג'וניורס מפנטזת על החתמתו של השוער בן ה-40 בעונה הבאה במטרה לחזק את החלק ההגנתי של הקבוצה בגביע הליברטדורס. על פי הדיווח בבוקה יודעים שזה יהיה מסובך מאוד לצרף את בופון, אך בקבוצה בונים בין היתר על היחסים הקרובים שהיו לשוער עם קרלוס טבס חברו לשעבר ליובנטוס ומקווה שזה ישכנע אותו להצטרף. כמו כן, אחרי שכשל במשימתו לזכות עם יובה בליגת האלופות, אולי השוער האגדי יראה כאתגר את הניסיון לזכות עם בוקה בגביע הליברטדורס, התואר הכי נחשב בדרום אמריקה.

בופון לא הודיע עדיין אם הוא מתכנן לפרוש בקיץ או להמשיך לשחק, אך בבוקה מאמינים שיוכלו לנסות לשכנע אותו לחוות אתגר אחר. בופון זכה ב-19 תארים עם יובה בכדורגל האיטלקי ושיחק בלא פחות מחמישה מונדיאלים וגם הניף את הגביע העולמי ב-2006 כקפטן האזורי. האם הוא יסיים את הקריירה דווקא בארגנטינה? עוד נראה.

(עדכון ראשון: 8:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully