וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: ניסיון לשדך ללידור כהן קבוצה בבלגיה. מגבו ושבתאי בדרך החוצה

17.4.2018 / 9:33

במועדון לא מתלהבים לשחרר את החלוץ, שסעיף השחרור שלו עומד על 700 אלף יורו. מימר ממתין לסיכום אחרי פגישה עם לוזון. שמו של סאן מנחם עלה, שבתאי יתבקש למצוא קבוצה והצדדים צפויים להיפרד בקיץ

שחקן מכבי פתח תקוה לידור כהן חוגג. שלומי גבאי
עשרה שערי ליגה ב-26 משחקים. כהן/שלומי גבאי

סוכנו של לידור כהן, דודו דהאן, מנסה לשדך לשחקן קבוצה בבלגיה. על פי מקורות הקשורים לעסקה, המטרה של דהאן היא למצוא לכהן קבוצה שתוכל לעמוד בסעיף השחרור שלו ממכבי פתח תקוה - 700 אלף יורו. במכבי פתח תקוה לא מעוניינים לשחרר את כהן ורוצים שיישאר בקבוצה עונה נוספת. כהן, 25, כבש העונה עשרה שערי ליגה ב-26 משחקים בהם שותף. בחלון ההעברות האחרון גיששה הפועל באר שבע בעניינו, אולם פתח תקוה סירבה לשחררו.

זאת העונה הטובה בקריירה של כהן, שעבר בינואר האחרון מבית"ר ירושלים. טביב שילם 1.2 מיליון שקל עבורו בבוררות שערך מול הלוזונים, אולם אלה החזירו אותו בינואר האחרון תמורת 850 אלף שקל בלבד. פתח תקוה לא נוהגת לשלם דמי העברה, כך שמדובר בפעולה חריגה של הלוזונים.

עוד בנושא
מ.ס אשדוד: מאוריסיו ופיליפנקה נענשו, יקנו את הלוח ששברו במהומה
באר שבע מודאגת: 3 מומחים לא הצליחו לקבוע את מקור הפציעה של וואקמה
קריסת מערכות? ג'ורדי קרויף: "העתיד של מכבי תל אביב הוא טוב"
אלי טביב: "לא יצליחו לסכסך ביני לבין איתי שכטר"

אבי לוזון מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
מתכנן את העונה הבאה. לוזון/ברני ארדוב

אתמול לא נערכה כל פגישה עם שרון מימר, משום שהיא מתכוננת להתקיים בהמשך השבוע. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, מימר צפוי לסכם השבוע בקבוצה לאחר פגישה עם אבי לוזון, אך הוא יחתום על חוזה לעונה אחת רק אחרי ל"ג בעומר. הצדדים עשויים להיפגש ביום רביעי או חמישי, אחרי יום הזיכרון, אך טרם נקבע מועד סופי לכך. גם עוזרו של מימר, נמרוד קוסטיקה, צפוי להמשיך.

במועדון התקבלה החלטה להגביל את שכר הזרים בעונה הבאה. אבי לוזון, שצפוי לנהל את המועדון ללא שינו זוארץ שהכריז בתחילת העונה כי הוא מתכוון לעזוב את הקבוצה, יקטין את התקציב אך לא באופן משמעותי שיפגע בקבוצה. המטרה היא לשמור על רוב השלד הישראלי כששלושה זרים יישארו בקבוצה. מי שנמצאים בדרך החוצה הם המגן אורי מגבו ויובל שבתאי, שיתבקש בקרוב לחפש קבוצה אחרת למרות שהוא מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. שמו של סאן מנחם עלה כמחליף אפשרי במידה וקריית שמונה לא תרכוש אותו ממכבי חיפה. במצב הזה, מגבו עשוי לעבור לקריית שמונה או להפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully