וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: מאוריסיו הושעה משני משחקים, יחמיץ את הפועל אשקלון

17.4.2018 / 16:57

החלוץ הברזילאי, שהתקרב אל השופט ארז פפיר בתנועות מאיימות וצעק לעברו אחרי שהורחק מול הפועל עכו, נענש בהשעיה ממשחק נוסף פרט להרחקה האוטומטית מהמשחק מול הפועל רעננה

עדכון ראשון: 09:03

בן אז'ובל שחקן הפועל עכו מול יגור פיליפנקה שחקן מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
אז מי שבר את הלוח? פיליפנקה/אדריאן הרבשטיין

הכרטיס האדום שספג חלוץ מ.ס. אשדוד מאוריסיו במשחק בשבת מול הפועל עכו יעלה ביוקר לו ולקבוצתו. מאחר שהשחקן התווכח עם השופט ארז פפיר, הושת עליו היום עונש של משחק נוסף מלבד ההרחקה האוטומטית ולפיכך יחמיץ את שני המשחקים הקרובים של אשדוד מול הפועל רעננה ובקרב התחתית הישיר מול הפועל אשקלון. הדיין גיורא לנדאו אמנם עשה רושם חיובי על אנשי אשדוד, שיצאו אופטימיים מהדיון, אך כאמור במקום שהשחקן יורחק רק ממשחק אחד בגין הכרטיס האדום הראשון שספג העונה, הוא ייעדר משני משחקים.

שחקני מ.ס. אשדוד מאוריסיו וייגור פיליפנקה, שהתעמתו ביניהם בסיום המשחק מול הפועל עכו בשבת האחרונה (1:1), נענשו אתמול (שני) על ידי המועדון וירכשו יחד לוח טקטי חדש שנשבר במהומה שהתחוללה בסיום המשחק בחדר ההלבשה. באשדוד לא ערכו בדיקה באשר לזהות השחקן שכילה את זעמו על אובדן שתי הנקודות ושבר את הלוח, והחליטו כי שני השחקנים שעברו עבירת משמעת בכך שהתעמתו עוד במהלך המשחק והמשיכו גם לחדר ההלבשה, ירכשו יחד את הלוח המשמש את המאמן עמיר תורג'מן.

בתוך כך קיימת במועדון דריכות לקראת ההעמדה לדין של קורדיירו בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל היום אחר הצהריים בגין הדו"ח של השופט ארז פפיר אשר כתב כי החלוץ הברזילאי התנהג בצורה בלתי הולמת אחרי שספג את הכרטיס האדום. באשדוד לא חשבו כי קורדיירו יוזמן לבית הדין, אך כעת יצטרכו להתמודד עם אפשרות שהשחקן יורחק ליותר ממשחק אחד. מאוריסיו הוא מלך השערים של הקבוצה ואם לא ישחק ביותר ממשחק אחד, זה יהיה מאוד משמעותי באשר לסיכויי ההינצלות של הקבוצה.

עוד בנושא
באר שבע מודאגת: 3 מומחים לא הצליחו לקבוע את מקור הפציעה של וואקמה
קריסת מערכות? ג'ורדי קרויף: "העתיד של מכבי תל אביב הוא טוב"
אלי טביב: "לא יצליחו לסכסך ביני לבין איתי שכטר"

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully