וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע מודאגת: 3 מומחים לא הצליחו לקבוע את מקור הפציעה של וואקמה

17.4.2018 / 8:35

הקשר ממשיך לסבול מכאבים אך לוואלה! ספורט נודע שהקבוצה שלחה אותו למומחים שלא מצאו ממצא שיסביר את הכאבים. בבאר שבע מבינים שמאבק האליפות פתוח: "אי אפשר לבטל קבוצה כמו בית"ר"

קובי אליהו

בהפועל באר שבע מקווים שהקשר הניגרי אנתוני וואקמה יגיע בשיא כושרו למשחקי הליגה עד סוף העונה. אולם, לוואלה! ספורט נודע שעיקר הבעיה היא שבקבוצה לא מצאו את הפתרון כיצד לטפל בשחקן וזאת בשל העובדה שעדיין לא נמצאה הסיבה לכאבים ההולכים וחוזרים שמהם הוא סובל בקרסול.

עוד בנושא:

אחרי עונה אחת בלבד בלאומית: הפועל תל אביב חזרה רשמית לליגת העל
אלי טביב: "לא יצליחו לסכסך ביני לבין איתי שכטר"

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
פציעה מסתורית בקרסול. אנתוני וואקמה/קובי אליהו

וואקמה מתלונן על כאבים שמתגברים ונחלשים בקרסול, כאשר למשל ביום שבת האחרון הוא לא הצליח להשלים אימון ולכן לא פתח במשחק נגד הפועל חיפה. לוואלה! ספורט נודע שבתקופה האחרונה בבאר שבע שלחו את הקשר ללא פחות משלושה מומחים בפציעות קרסול אלא שאף אחד מהם לא הצליח למצוא את מקור הפציעה ומה בדיוק גורם לכאבים. וואקמה נפגש עם מומחים בבאר שבע ובאזור המרכז. השחקן עצמו ימשיך לנסות ולבדוק את מקור הכאבים אך לסביבתו הבהיר שישחק עד סוף העונה בכל מקרה וינסה להוביל את באר שבע לאליפות.

בעניין אחר, בקבוצה מבינים שמאבק האליפות פתוח מתמיד אחרי שהפער בפסגה צומק בעקבות התיקו מול הפועל חיפה והניצחון אמש של בית"ר ירושלים, "אמרנו לאורך כל הדרך שהכל עוד פתוח", אמר שחקן בקבוצה, "אי אפשר לבטל קבוצה כמו בית"ר. אנחנו נצטרך להתמקד בעצמנו כדי לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully