וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "אין לי אינטרס לעשות לאיתי שכטר בכוונה"

17.4.2018 / 7:15

אלי טביב בעלי בית"ר לא אהב את המתקפה עליו בשל סיפסול שכטר ואמר לאנשי המועדון: "הייתה לנו שיחה מצוינת, לא יצליחו לסכסך בינינו". וגם: המנהיגות של קלאודמיר, ההתעלות של דילמוני

יוסי ציפקיס

1. אנחנו מאמינים בני מאמינים

שלשום בערב, עת שיחקה הפועל באר שבע בטרנר נגד הפועל חיפה, שחקני בית"ר ירושלים החליפו הודעות תוך כדי המשחק. ב-0:2 להפועל חיפה הם היו בהתלהבות ודיברו על כך שיש קרקע למהפך. ב-2:2 של באר שבע בדקה ה-90 התחושות היו אחרות, הרוח יצאה מהמפרשים והאופטימיות התחלפה בפסימיות והרגשה שלא יהיה ניתן כבר לקחת את האליפות מהקבוצה של ברק בכר. חלק מהשחקנים הגיעו עם האנרגיות הללו להתכנסות הקבוצה אתמול, אך מי שעודד את כולם היה דווקא קלאודמיר, שבאנגלית הקלוקלת שלו, אמר לכולם:"כשראיתי את באר שבע כל כך שמחה שהיא משווה בדקה ה-90 בבית הבנתי כמה הם לחוצים וכמה יש לנו סיכוי, כולם כאן צריכים להאמין".

אז קלאודמיר האמין ואפילו הבקיע את שערו העשירי העונה ויחד עם חבריו היה חלק ממחצית טקטית טובה של הקבוצה שניצחה 2:3 את מכבי תל אביב המפורקת. בחצי השני בית"ר נלחצה ובדיוק כמו בשבוע שעבר החלה להרגיש סחוטה. הסגל הקצר מתחיל לתת את אותותיו ולא מעט דקות בית"ר מנסה לשרוד את המשחק ולא מעבר. בקבוצה יצטרכו לעשות חושבים לקראת המשחקים הבאים, אתמול הקבוצה הבקיעה כמעט בכל איום על השער וגם נהנתה מהרכב די הזוי של ג'ורדי קרויף, נגד הפועל חיפה בחוץ לא בטוח שזה יספיק.

עוד בנושא:

הקהל קילל את טביב ובן זקן בגלל ספסול שכטר: "כרגע ההחלטות הן מקצועיות"
ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 2:3 את מכבי תל אביב

קלאודמיר, איתי שכטר, מיקי סירושטיין שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
חגג בסיום למרות שלא שיחק. איתי שכטר/ברני ארדוב

2. השיחה בין טביב לשכטר

לפני מספר ימים התקיימה שיחת טלפון בין אלי טביב לאיתי שכטר על מנת ללבן את העניינים. טביב כעס על התגובות של שכטר כשהוא עולה מהספסל ויורד בסיום מבלי לגשת לקהל ומשדר עצבנות ואילו שכטר שפך את ליבו שהוא מרגיש שהוא צריך לפתוח ורוצה להוביל את הקבוצה לתארים. שני הצדדים הגדירו את השיחה כטובה והיה נראה שיוצאים לדרך חדשה. במהלך הימים האחרונים הייתה התלבטות בבית"ר באם לפתוח עם שכטר ב-11. ברגע ששכטר לא פתח ב-11 ובית"ר עברה לחילופים בעלי אופי הגנתי בכדי לשמור על היתרון, היא הגיעה למצב שהוא אפילו לא אחד משלושת החילופים.
שכטר מתוסכל מאוד אך התנהג כמקצוען. הוא ניגש לקהל בסיום והתנהג למופת בחדר ההלבשה.

לכולם הוא אמר שהוא מאמין שדברים יסתדרו לבית"ר והוא עוד יעזור לבית"ר השנה. טביב מצידו אמר לסובביו אחרי המשחק: "יותר מדי מנסים לסכסך ביני לבין שכטר ולא יצליחו, הרבה מעבר לזה ששוחחנו השבוע, עברתי איתו שנתיים וחצי ומהרגע שהגיע הקשר בינינו מצוין. אין שחקן שהייתה לי תקשורת כזאת ישירה איתו כמו שכטר. לא משנה איפה הוא ישחק אני לא אעשה לו בכוונה. אין לי שום אינטרס בלעשות לו בכוונה, גם ככה בעוד כמה משחקים נגמרת העונה, מה נרוויח בזה? אני בטוח שהוא עוד ישחק הרבה, הוא יכול לפתוח אפילו בשבוע הבא נגד הפועל חיפה".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
המנהיג, האס, הבאנקר בקישור. קלאודמיר/ברני ארדוב

3. בן זקן שוב יצא גדול

חן עזרא אמר בסיום הניצחון על מכבי תל אביב אמש: אני חושב ששיחקנו טוב מאוד בחצי הראשון. נלחצנו קצת אחרי ה-3:2 והלכנו אחורה, היינו לא טובים וכמעט איבדנו את היתרון. שמובילים בתוצאה כזאת צריך לשחק עם ביטחון ולא ללכת אחורה. אנחנו בתמונת האליפות, מאמינים ויכולים. שכטר? אני לא מתעסק בזה. כולם אוהבים את איתי ומקווים שעוד יתרום לנו אבל אני לא מתעסק בזה".

בן זקן הסביר את החילוף השלישי ואמר: "החילוף השלישי עם דילמוני היה מתבקש, הייתה לנו בעיה בשמאל ורצינו לעבות שם. זה הוכיח את עצמו ובנוסף הוא גם הציל שער בטוח שנתן לנו את המשחק. איתי עוד ישחק הרבה העונה, הוא שחקן מאוד חשוב עבורי".

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הקהל מקלל, והוא מנצח. בני בן זקן/ברני ארדוב

4. שכטר? דילמוני!

כשמדברים על כך שיש כל כך הרבה אירועים מסביב לכדורגל בבית"ר ירושלים, חן דילמוני הוא סוג של סממן לעונה הזאת. בנובמבר כאשר באר שבע הובילה בטדי 1:2 הוא נכנס כחילוף שלישי לקראת הסיום וכל האיצטדיון שרק בוז כי רצה את יוסי בניון וכעס על הבעלים. דילמוני היה זה שהוציא את כדור הרוחב בדרך ל-2:2 של אריק סאבו בדקה ה-90. אתמול הנוהל חזר על עצמו, הוא נכנס לקראת הסיום לקול שריקות בוז כי הקהל רצה את שכטר כחילוף שלישי וכעס על הבעלים.
אחרי דקה דילמוני נפגע בעינו וראה שחור עד לסיום המשחק.

שתי דקות לסיום הוא גם הציל לבית"ר את המשחק שלקח לאלירן עטר גול בטוח 5 מטרים מהשער. כשירד מהמגרש אמר "אני רואה הבזקים" ונשלח למיון. איכשהו, דילמוני מסמל את האנרגיות של שחקני הסגל של בית"ר העונה הנוכחית - כאלה שבאים להתאבד על הקריירה שלהם ועל כל הזדמנות, לא משנה כמה ישחקו ומתי, בדיוק כמו התהליך שעברו וארן, קריאף, כחילה, סירושטיין וגולדברג.

חן עזרא שחקן בית"ר ירושלים מול עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יישאר בעונה הבאה? חן עזרא נאבק עם עומר אצילי/ברני ארדוב

5. מתחילים לחשוב כבר על העונה הבאה

המגן השמאלי הגרמני מרסל הייסטר עשוי לחזור לסגל הקבוצה כבר במשחק הבא. ז'אורז'יניו, שחזר לאימונים מלאים בימים האחרונים נשאר מחוץ לסגל וצפוי לחזור בשבועות הבאים. בבית"ר יחלו בשיחות עם חן עזרא על מנת להחתימו לעונה נוספת כאשר הרצון הוא להוריד את סכום האופציה של השחקן העומד על כ-220 אלף דולר לעונה. מעבר לכך, בבית"ר יקבלו החלטה סופית בנוגע לסגל רק לאחר גמר הגביע מול הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully