וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקהל קילל את טביב ובן זקן בגלל ספסול שכטר: "כרגע ההחלטות הן מקצועיות"

מאמן בית"ר ירושלים התייחס לסיפסול החלוץ בניצחון 2:3 על מכבי תל אביב: "היום היה מתבקש להכניס שחקן הגנה". ג'ורדי קרויף: "לא ייאמן שאנחנו עם 0 נקודות בפלייאוף, אנחנו לא עד כדי כך גרועים"

יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שני) 2:3 את מכבי תל אביב במשחק במסגרת הפלייאוף העליון. בעקבות הניצחון צומק הפער בין הירושלמים להפועל באר שבע המוליכה על ארבע נקודות בלבד. בית"ר ירושלים עדיין ללא הפסד ביתי בשנת 2018 ואילו למכבי תל אביב זהו הפסד ליגה רביעי רצוף לראשונה מאז 2011. למרות הניצחון, בבית"ר ירושלים הרוחות סערו, למרות הניצחון, סביב סוגיית איתי שכטר. החלוץ המצטיין שוב ישב כל המשחק על הספסל ולא קיבל דקות משחק. בעקבות זאת קיללו אוהדי בית"ר ירושלים את המאמן בני בן זקן ואת הבעלים אלי טביב.

עוד בנושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 2:3 את מכבי תל אביב
אחרי עונה אחת בלבד בלאומית: הפועל תל אביב חזרה רשמית לליגת העל
עומר דמארי ערך אימון חלקי, מכבי חיפה נפגשה עם סוכנו של אלמוג כהן

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ניצח וספג קללות. בני בן זקן/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן אמר בסיום: "זה ניצחון מאוד חשוב עבורנו. זה עוזר לנו לצמצם את הפער. מכבי תל אביב זו קבוצה קשה שהגיעה במומנטום בעייתי. זה היה קצת פחות יפה בסוף, אבל מה שחשוב זה צמצום הפער. היה חשוב לנצח כי פער של שבע נקודות בצמרת זה כבר פער משמעותי. יש לנו עוד לאן להתקדם, זה ניצחון שנותן לנו המון ביטחון. כרגע ההחלטות הן מקצועיות.

על ההעדרות של איתי שכטר אמר המאמן: "בחצי השני ספגנו שער ואני חושב שחן דלמוני נכנס והוא הציל גול של מאה אחוז. היה מתבקש להכניס שחקן הגנה. במשחקים הבאים נשתמש בו. עוד נראה אותו העונה".

חן עזרא הוסיף: "סיבכנו את עצמנו, אבל העיקר ששלוש הנקודות אצלנו. הכל נפתח שוב מחדש, זה ניצחון שהחזיר אותנו לעניינים. אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו אבל הדרך שלנו כל העונה היתה לא לדבר אלא להראות את זה על המגרש. אנחנו רוצים את התואר ונראה שיש לנו סיכוי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים עם יעקב בריהון, אנתוני וארן. ברני ארדוב
הקהל תומך בו. שכטר על הספסל/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף נשמע אופטימי, למרות היכולת הדלה של קבוצתו: "אני חושב שלספוג שלושה שערים כל כך מהר הפך את זה למשימה בלתי אפשרית. אני נשאר עם הדברים החיוביים ועם האופי שהפגנו, לחצנו אותם וזה משהו טוב. אחרי ארבעה משחקים בפלייאוף עוד לא ניצחנו ואנחנו בלי נקודות, זה בלתי ייאמן. זאת לא המטרה שהצבנו, אבל זאת המציאות. אני מרוצה מהשחקנים ששיחקו היום אחרי שלא שיחקו הרבה זמן ואני מקווה שניקח מהמשחק הזה את הדברים החיוביים. כל משחק חשוב כדי לשחק באירופה".

על השינויים בהרכב: "השחקנים החדשים שלו בהרכב תרמו יותר מאשר גרמו נזק. בשלושת המשחקים האחרונים בעטו נגדנו שבע פעמים למסגרת וכבשו שישה שערים, אבל הדרך היחידה היא להראות אופי. המחצית השנייה הראשונה הייתה לא טובה, אבל הראינו אופי במחצית השנייה והשחקנים נראו רעבים".

על המאזן העלוב בפלייאוף: "זה בעיקר מנטלי. באר שבע בעטה מולנו פעם אחת למסרת וניצחה 0:1. בית"ר לא בעטה הרבה לשער וכבשה שלושה שערים. כלום לא עובד לנו, אבל צריכים להישאר מאוחדים. צריך לסיים את העונה כמה שיותר טוב, והמועדון יעשה מה שהוא צריך לעשות בקיץ. אני לא רוצה לחשוב על המקום החמישי, אבל זאת אופציה עצובה שקיימת כרגע. אנחנו לא באמת רעים כמו שנראינו במשחקים האחרונים".

עומר אצילי אמר: "רצינו לבוא צפופים ורצינו לפגוע בהם בנקודות החלשות שלהם. הם כבשו שני שערים במקרה, המשחק קצת התחרבש, אבל לפחות במחצית השנייה נראינו קצת יותר טוב וזה מה שצריך לקחת למשחק הבא. לא יודע לשים את הנקודה ולנתח למה לא הצלחנו בפלייאוף, כי מול הקבוצות שמולנו בפלייאוף לקחנו את רוב הנקודות בתחילת העונה".

הקשר הוסיף: "ההחלטה של ג'ורדי הייתה שאחזור רק עכשיו, אני מכבד את ההחלטה הזאת. אנחנו צריכים לשים לב למקום החמישי, מכבי נתניה בפורמה טובה וצריך לא לפשל עוד יותר".

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
והוא עדיין שומר על אופטימיות. קרויף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully