וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "מגיעים מלאי תשוקה במטרה להחזיר את הגאווה"

15.4.2018 / 16:35

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים (ב', 21:00, ערוץ 5): "מבחן לאופי שלנו". דור פרץ הוסיף: "אנחנו לא קבוצה כושלת. נתניה רודפת, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו"

ג'ורדי קרויף, מאמן מכבי תל אביב. שלומי גבאי
ג'ורדי קרויף/שלומי גבאי

מכבי תל אביב ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר נגד בית"ר ירושלים (21:00, ערוץ הספורט). הצהובים יגיעו להתמודדות בטדי עם רצף של שלושה הפסדים רצופים, והם יודעים שהם מוכרחים להתחיל להשיג נקודות בקרוב אם הם רוצים לשמור על המקום הרביעי שיסדר כרטיס למוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה.

ג'ורדי קרויף: "זה משחק חשוב מאוד בשבילנו. אנחנו צריכים נקודות וצריכים גאווה. אנחנו מגיעים מלאי תשוקה וחדורי מטרה כדי להשיג שלוש נקודות. יהיה משחק קשה מאוד. בית"ר עדיין נלחמת על האליפות ואיבוד נקודות נגדנו יהיה להם רע מאוד. בתקופה הרעה הזאת זה מבחן לאופי שלנו. כל עוד יש סיכוי לעשות משהו נמשיך להילחם. בכדורגל הכל אפשרי. כשנופלים צריכים לעמוד חזקים יותר".

ההולנדי הוסיף: "מי שמראה באימונים שמגיע לו לשחק, ישחק. השחקנים רעבים ויש על מה להילחם. בשבילי זה משחק חשוב להחזרת הגאווה. זה הזמן להראות אופי. יש לחץ, אבל אנחנו צריכים להתמודד איתו. טדי הוא אחד האצטדיונים הקשים, יש בו אווירה מחשמלת. אני מאמין שנוכל לנצח שם למרות הקושי".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב מרוצה מהמושאלים: פיליפנקה, חוזז וגלזר צפויים לחזור
במכבי תל אביב מעריכים: קרויף לא יהיה המנהל הטכני בנבחרות
מכבי תל אביב פתחה בראיונות עם מועמדים לאימון ולניהול ספורטיבי

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב עם ג'ורדי קרויף. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
ג'ורדי קרויף עם דור פרץ/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

על עתידו: "ברצלונה? אני לא חושב על זה, אז אל תשאלו אותי על זה. אני חושב רק על המשחק מחר ולא מתעסק בשמועות של התקשורת. אני לא רוצה לדבר על דבר אחר מלבד בית"ר. השחקנים מפוקסים וחושבים רק על בית"ר, ולא על העתיד שלי. חושבים על מה שבאמת חשוב וזה המשחק מחר. מזל עוזר, אבל בסופו של דבר צריך לעשות מה שחייבים לעשות. כרגע אנחנו עם רצף של שלושה הפסדים רצופים, דבר שלא קרה הרבה זמן, אבל אלה פני הדברים. אפשר למצוא המון תירוצים, אבל צריך לחזור לעצמנו, להראות אופי ותשוקה ולחזור לעניינים".

דור פרץ: "אני לא חושב שאנחנו משחקים גרוע. אלה היו משחקי מפתח שיכלו להוביל אותנו למצב טוב יותר ולא היינו שם, פישלנו. למה זה קרה? אין לי הסבר מדויק. עשינו את המיטב ולא הוצאנו מספיק מהמשחקים האלה. גם כשמנצחים וגם כשמפסידים יש מקום לשיפור. אנחנו רואים שיש הרבה מה לשפר. המשחק מחר הוא המשחק החשוב ביותר לנו ואנחנו רוצים להביא שלוש נקודות. אנחנו לא קבוצה כושלת. להסתכל אחד בשני לעיניים אחרי שלא ניצחנו זה לא כיף, במיוחד לא למאמן. הכדורגל ממשיך הלאה ואם לא נעשה את זה נתרסק. אווירה טובה מובילה לתוצאות טובות. אנחנו יודעים שנתניה רודפת אחרינו, אבל מסתכלים על עצמנו ועל הנקודות שאנחנו צריכים להשיג. לחץ עוזר לנו להשיג את המקום הטוב ביותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully