וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פתחה בראיונות עם מועמדים לאימון ולניהול ספורטיבי

12.4.2018 / 16:45

על פי גורם בקבוצה, המנכ"ל בן מנספורד ונציג הבעלים ג'ק אנגלידיס מקיימים ראיונות עם מועמדים בלונדון. בקבוצה מעריכים: אם לא ימשיך בבית"ר ירושלים, איתי שכטר יעדיף את הצהובים

ברני ארדוב

מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד ונציג הבעלים ג'ק אנגלידיס נועדים ביומיים האחרונים בלונדון עם גורמים שונים שמציעים למכבי תל אביב מאמנים לעונה הבאה. על פי גורם בקבוצה, השניים אפילו מקיימים פגישות וראיונות עם מועמדים לאימון הקבוצה, וגם עם מנהלים ספורטיביים.

מבחינת מכבי תל אביב כל האופציות פתוחות, כאשר עדיין קיימת העדפה למנהל ספורטיבי זר ומאמן זר. במועדון הבהירו כי זאת בדיוק הסיבה שהיה חשוב לבעלים מיטש גולדהאר לצאת ביחד עם ג'ורדי קרויף לאותה מסיבת עיתונאים, בה הודיעו שההולנדי יסיים את דרכו במועדון בסיום העונה, וכך למעשה להיות חופשיים לנהל מגעים עם מאמנים שיחליפו את קרויף. השאיפה במכבי תל אביב היא לסגור את נושא בעלי התפקידים המקצועיים בהקדם, בכדי שיהיה מספיק זמן להכין קבוצה חדשה לעונה הבאה.

עוד בנושא:

ברק יצחקי ייעדר בסך הכול מארבעה משחקים בשל ההרחקה מול באר שבע
שישה שחקנים מנבחרת הנערים שנכנסו להסגר קטין יישארו במכבי תל אביב
פאקו רוצה לחזור, הצהובים יבחרו מאמן לפני שימונה מנהל מקצועי?

איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ביקש זמן למצות את השיחות עם בית"ר ירושלים. איתי שכטר/ברני ארדוב

בכל הקשור לאיתי שכטר, הבהירו גורמים במועדון המעורים בפרטים כי אין שום סיכום כספי מול שכטר, ועדיין לא ניתנה אפילו הצעה כספית לחלוץ לעונה הבאה, מכיוון ששכטר עצמו ביקש זמן למצות את השיחות עם בית"ר ירושלים. יחד עם זאת, בקבוצה מעריכים שאם בסופו של דבר השחקן לא ימשיך בבית"ר, הוא יעדיף את מכבי תל אביב כדי להישאר ולחיות באיזור המרכז יחד עם משפחתו, וזאת כמובן בכפוף לזה שהצעה כספית של מכבי תל אביב תהיה לפחות בגובה של ההצעה של הפועל באר שבע.

בסביבתו של ג'ורדי קרויף ממשיכים להתעקש שקיום מסיבת העיתונאים לפני שבועיים, בה הודיעו הצהובים על פרידה מהמאמן, הייתה יוזמה שלו ולא הונחתה עליו על ידי מיטש גולדהאר. יחד עם זאת, מודים בסביבת המאמן כי ההערכה שלו שהדבר יעשה טוב לשחקנים ושהם יתנו הרבה יותר כדי להרשים את אנשי המקצוע שיבואו בהמשך, לא הוכיחה את עצמה בסופו של דבר.

היום (חמישי) חזרו שחקני מכבי תל אביב להתאמן ולהתכונן למשחק מול בית"ר ירושלים: "אין לנו כרגע שום דבר מלבד משימה מאוד חשובה - להבטיח למכבי תל אביב את הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית, ובשביל זה אנחנו חייבים לעצור את סחף ההפסדים, ולהחזיר את הכבוד שהלך לאיבוד במשחקים האחרונים", אמר היום אחד השחקנים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully