וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה שחקנים מנבחרת הנערים שנכנסו להסגר קטין יישארו במכבי תל אביב

11.4.2018 / 14:32

השישה שקלו לעזוב את הצהובים בסוף העונה בשל מחלוקות כספיות עם המנהל הביצועי של מחלקת הנוער פטריק ואן ליוון, אך כעת הגיעו לסיכומים שיאפשרו את המשך דרכם בקרית שלום

ברני ארדוב

שישה שחקנים בקבוצת נערים א' של מכבי תל אביב שקיבלו לפני כחודשיים להיכנס להסגר קטין לאור מחלוקות כספיות עם המועדון, ימשיכו במכבי תל אביב לפחות עד סיום גיל הנוער. זאת אחרי שהגיעו להסכמים מול המועדון בתקופה האחרונה.

בין השישה נמנים עמרי רם, רווה אסייג, דן לוגסי ונדב נידם המשתייכים לנבחרת הנערים של ישראל שבאחרונה השיגה את הכרטיס לאליפות אירופה עד גיל 17, תחת הדרכתו של גדי ברומר, ואשר תשחק בחודש הבא באליפות באנגליה.
כזכור, לפני כחודשיים פורסם בוואלה! ספורט על ההחלטה של השישה להכניס טפסי הסגר קטין אשר היו מאפשרים להם לעזוב את מכבי תל אביב בתום העונה הנוכחית מאחר שהם אינם עדיין בני 17. עיקר המחלוקות היו אז מול המנהל הביצועי של מחלקת הנוער פטריק ואן ליוון.

עוד בנושא
הפועל באר שבע: מיכאל אוחנה נוטה לעבור ניתוח, וואקמה צפוי להחליפו בהרכב
הדוחות מאמתים: תקציב מכבי חיפה חצה את רף 100 מיליון השקלים בינואר
נציגי הפועל חיפה ובית"ר ירושלים ייפגשו בנוגע להקצאת הכרטיסים לגמר

פטריק ואן לוובן המנהל המקצועי של קבוצות הנוער של מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
סוף הסכסוך. פטריק ואן ליוון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בסופו של דבר החליטו במכבי תל אביב להשאיר את השישה ולחתום איתם על הסכמים לשנתיים הקרובות מאחר שמדובר באחד השנתונים המוצלחים של המועדון ולראיה קבוצת נערים א' של מכבי תל אביב בה הם משחקים שנחשבת לאחת האיכותיות שהיו למכבי תל אביב במחלקה הצעירה.

כזכור, באחרונה נחשף כי תקציב מחלקת הנוער של מכבי תל אביב לא יקוצץ בעונה הבאה על אף התכניות של מיטש גולדהאר לקצץ בתקציב המועדון, והוא ימשיך לעמוד על סכום גבוה של 14 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully