וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוחות מאמתים: תקציב מכבי חיפה חצה את רף 100 מיליון השקלים בינואר

11.4.2018 / 14:45

תקציב השיא הוגש בתחילת העונה על יותר מ-80 מיליון שקלים, אך גדל עד החורף בעקבות הגעת הצוות ההולנדי. שחר מתכוון להמשיך ולהגדיל את התמיכה בנוער, אך סך התקציב לא יגדל. רוטן לקראת אשקלון: "תהיה פה מלחמה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

תקציב מכבי חיפה, שהוגש בתחילת העונה על קצת יותר מ-80 מיליון שקל, חצה בחודש ינואר האחרון את רף 100 המיליון, כך נודע לוואלה! ספורט באמצעות דוח שהגיע לידינו. בתחילת העונה פרסמנו, על פי נתוני המועדון התקציב עומד על מעט יותר מ-100 מיליון שקל ויהיה התקציב הגבוה ביותר בכל הזמנים. הגידול בתקציב הושפע בין היתר מהגעת הצוות ההולנדי (אלאך, רוטן, מאס, ואן זוואם) לישראל במהלך העונה. התקציב בעונה הבאה לא יגדל ואולי אף יקטן, וזאת משום שבמועדון מתכוונים לערוך מהפכה גם בתחום הסקאוטינג ולנהל את מסע הרכש בצורה מושכלת יותר. זו הסיבה זו הסיבה שבגללה אלאך הבהיר לאחרונה כי לא יערוך מהפכת שחקנים בקיץ. יחד עם זאת, נראה כי בניגוד לדבריו יוחלפו יותר מארבעה או חמישה שחקנים.

ההשקעה הגבוהה של יעקב שחר ניכרת גם בתחום הנוער, שם הוא משקיע, על פי הנתונים, כשבעה מיליון שקלים העונה - הרבה יותר מרוב הקבוצות בליגה. על פי התכנון, התקציב הזה אף יגדל בעונה הבאה וזאת לאור התכנון של המנהל הטכני מו אלאך, שיישאר כמובן במועדון, להביא איש מקצוע זר או ישראלי בכיר שיעמוד בראש הפרמידה וינהל את מחלקת הנוער תחתיו. אלאך ייקח כמובן גם החלטות מקצועית וכפי שפרסמנו בעבר, הוא מתכוון להגביל את סגלי הקבוצות כך שבכל קבוצה יקחו חלק 20 ילדים בלבד, ולא 24 כפי שהיה ברוב הקבוצות.

חיפה, יש לציין, היא אחת הקבוצות הבודדות שלא פרסמו לציבור את הדוחות הכספיים לעונות 2015/16 ו-2016/17 ולא מתכוונת לעשות זאת גם העונה. גם מכבי תל אביב לא פרסמה את הדוחות של השנתיים האחרונות והסיבה לכך היא פשוטה - בית המשפט קבע כי קבוצה שהתמיכה העירונית בה מהווה חלק קטן מהתקציב (פחות מעשרה אחוז, אמות המידה נקבעו בחוק) לא תהיה חייבת לפרסם את המידע לציבור. ערעור הוגש על ידי נציגי אוהדים, אך כרגע ההחלטה טרם השתנתה.

עוד בנושא
הפועל באר שבע: מיכאל אוחנה נוטה לעבור ניתוח, וואקמה צפוי להחליפו בהרכב
נציגי הפועל חיפה ובית"ר ירושלים ייפגשו בנוגע להקצאת הכרטיסים לגמר
הפועל רעננה מנסה לצרף את סטנלי אלברס, שהוצע גם להפועל תל אביב

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר. אדריאן הרבשטיין
משקיע ולא רואה תוצאות. יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין

ומה קורה על הדשא? פרד רוטן טרם תרגל את ההרכב לקראת המשחק מול הפועל אשקלון. יחד עם זאת, ייתכן שיערוך מספר שינויים, בין היתר בעמדת המגנים. ניצחון במשחק הזה יוביל את רוטן להשקיע את מירב תשומת הלב לעונה הבאה. כפי שפרסמנו ביומיים האחרונים, רוטן ערך אסיפה קשה לשחקני מכבי חיפה ואתמול הגיע גם הנשיא יעקב שחר, יחד עם סגנו והחשב עוזי מור, כדי לעקוב מקרוב אחר הנעשה בקבוצה. השניים שוחחו, כזכור, עם הצוות המקצועי. במועדון מרוצים מאוד מקצב ההחלמה של מאור בוזגלו. פגישה רביעית במספר תתקיים השבוע עם אביו יעקב, אך ההערכה היא שהחוזה ייחתם רק בעוד מספר פגישות, לאחר שיידעו בצורה מדויקת יותר מתי הקשר יחזור למגרשים. במשפחת בוזגלו מעריכים כי הוא יחזור למגרשים בחודש ספטמבר.

פרד רוטן התייחס היום באתר הרשמי למשחק מול הקבוצה הדרומית ואמר: "הם מגיעים אלינו בידיעה שהם חייבים ניצחון. זה יהיה משחק קשה, תהיה פה מלחמה. אשקלון נכנסה למסלול, לא הפסידה בשלושת המשחקים האחרונים, הם הוציאו שתי תוצאות תיקו וניצחון אחד. יש להם ביטחון, ועם הביטחון הזה הם הולכים להגיע אלינו לאצטדיון. אנחנו נצטרך לשנות את זה ביום המשחק. אם נשנה את זה, הדברים יהיו הרבה יותר קלים עבורנו. יש לי את הביטחון שנעשה את זה".

(עדכון ראשון: 12:06)

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully