וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תארח את משפחתו של צ'סווה נסופוואה שקרס במשחק אימון

11.4.2018 / 16:37

עמותת אוהדי הקבוצה ה"וסרמיליה" הודיעה שסגרה על כך שהקבוצה תארח במשחק ביתי שלה את בנו ורעייתו של שחקן הקבוצה לשעבר שהתמוטט ומת במהלך משחק אימון. מיכאל אוחנה נוטה לעבור ניתוח

ברני ארדוב

קשר הפועל באר שבע מיכאל אוחנה נוטה לטפל בקרע ברצועה הצולבת בברכו באמצעות ניתוח. אוחנה, שנפצע בניצחון על מכבי תל אביב ביום שני האחרון, קיבל אתמול את האבחנה המאכזבת מהרופאים.

ההחלטה של אוחנה ללכת על האופציה הכירורגית עומדת בסתירה למקרים אחרים של פציעות בברך בקרב שחקני המועדון. כך למשל, במקרה של הבלם מיגל ויטור, הוחלט בהפועל באר שבע לטפל בפציעתו של הפורטוגלי באמצעות שיקום שלא כולל פעילות כירורגית. במקרה של אוחנה, על פי גורם במועדון, הקשר הבהיר כי הוא נוטה לעבור ניתוח. אוחנה עצמו, פרסם פוסט באינסטגרם, בו הוא מבטיח לחזור למגרשים חזק יותר.

בנושא אחר, במועדון מקווים שדור אלו יהיה כשיר למשחק ביום ראשון נגד הפועל חיפה, אך רק בסוף השבוע יתברר האם השחקן אכן יעמוד לרשותו של ברק בכר. במידה ואלו לא יהיה כשיר, חאתם עבד אלחמיד ישמש כמגן ימני ומרואן קבהא יפתח בעמדת הבלם. אנתוני וואקמה יפתח בהרכב במקומו של אוחנה הפצוע. ניב זריהן, במידה ויהיה כשיר, יחליף את מאור מליקסון שייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים.

עוד בנושא
הפועל באר שבע הודיעה: מיכאל אוחנה סובל מקרע ברצועה הצולבת
עיריית ירושלים הודיעה שעבודות השדרוג באצטדיון טדי יצאו לדרך
יעקב שחר הגיע לאימון מכבי חיפה, שחקנים: "לא ראינו את רוטן ככה"

מיכאל אוחנה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בדרך לניתוח. מיכאל אוחנה/ברני ארדוב

בתוך כך, עמותת אוהדי הקבוצה "וסרמיליה" בישרה כי לאחר עבודה מאומצת נסגר מעגל והקבוצה תארח באצטדיון טרנר מול מכבי תל אביב את בנו ואשתו של צ'סווה נסופוואה המנוח, השחקן שהתמוטט על כר הדשא ומת במהלך משחק אימון מול מכבי באר שבע (29.08.2007).

בהודעה שהוציאה העמותה נכתב: "אוהדים שלא זוכרים את עברם, ההווה שלהם דל ועתידם לוט בערפל. אנחנו לא שוכחים את העבר, ולא את מס' 6 האחרון שלבש אדום. הבטחנו לזכור ולהנציח את צ'ס שנכנס ללב של כולם וניתן כבוד למשפחה שלו, רונלד וברנדה - ברוכים הבאים לאצטדיון טרנר, ניפגש בקרוב! אנו מבקשים להודות לכל מי שנרתם למהלך הזה, להנהלת הפועל באר שבע על התמיכה, לניר קרין, למשפחת דוידוביץ' ולניסים סספורטס שסייעו בהבאת בני המשפחה לישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully