וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר הגיע לאימון מכבי חיפה, שחקנים: "לא ראינו את רוטן ככה"

10.4.2018 / 14:59

השחקנים הגיבו על תוכן האסיפה הקשה של ההולנדי ביום שני ושלחו מסר עקיף לאלאך: "אף אחד לא עושה בכוונה, אבל הסגל לא מספיק טוב". הנשיא צפה באימון ושוחח עם הצוות המקצועי

צילום ועריכה: קובי אליהו

(עדכון ראשון: 10:55)

"מעולם לא ראינו את רוטן כועס כל כך. מאז שהגיע הוא תמיד נכנס לחדר ההלבשה וחייך, נתן לנו תחושה שכל הביקורות לא מעניינות. אתמול הוא נשמע אחרת". כך אמרו שחקני מכבי חיפה הבוקר בעקבות האסיפה הקשה שקיים פרד רוטן במתחם חדר ההלבשה אתמול, שהתוכן שלה פורסם בוואלה! ספורט.

"הקבוצה נמצאת במצב קשה מאוד מבחינה מקצועית", הוסיף אחד השחקנים. "בעבר מכבי חיפה הייתה סוערת בעקבות הפסד כזה, פתאום ההפסד הפך למובן מאליו". עוד הדגיש אותו שחקן: "גם אם מבחוץ זה נראה שונה, אנחנו מאוד רוצים להצליח, אבל זה פשוט בלתי אפשרי. חייבים לעשות מהפכת שחקנים בקיץ. יציבות בסגל לא תוביל אותנו לשום מקום". על דבריו של פרד רוטן, לפיהם השחקנים לא מיישמים את ההוראות שלו אמרו: "אף אחד לא עושה בכוונה. אנחנו משתדלים, אבל הסגל הזה באמת לא מספיק טוב".

כזכור, במהלך אסיפה קשה שקיים רוטן עם השחקנים הוא אמר להם: "חזרנו אחורה, עשינו שבועיים טובים של אימונים מאז המשחק האחרון אבל שוב חזרנו אחורה. שחקנים פה לא שומרים על יציבות. לא יכול להיות שמשחק אחד נראה כך ומשחק אחרי נראה אחרת". רוטן הוסיף ואמר: "דיברנו על דברים לפני המשחק. אני לא מבין, למה אתם לא מיישמים את מה שאני אומר?". לסיום אמר ההולנדי כי "המשחק הזה נגמר, אבל אתם צריכים להתרכז במשחק הבית. שום דבר עדיין לא נגמר העונה".

מי שהגיע לאימון היום היה יעקב שחר. הנשיא לא דיבר עם השחקנים, אבל צפה באימון מקרוב ושוחח עם הצוות המקצועי.

במועדון ממשיכים לנסות ולחזק את הקבוצה. אלאך כבר עובד על תכניות לעונה הבאה, אבל ממשיך להצהיר כי לא יבצע מהפכה בסגל. למרות דבריו, רוב הזרים יעזבו וההערכה היא שלפחות שני ישראלים יצטרפו, כשעל הפרק נמצאים שוער, מגן ושחקן התקפה. מאור בוזגלו אמור גם הוא לחזור לסגל, בכפוף להצלחת השיקום כמובן, לאחר שיחתום על חוזה חדש. ההתלבטות היחידה נוגעת לשוער שיצטרף. גיא חיימוב ואופיר מרציאנו הוזכרו, וגם מועמד זר על הפרק.

עוד בנושא:

אליסון דוס סנטוס נפגע מהביקורות: "קל להפיל את התיק עליי"
מכבי תל אביב: פאקו רוצה לחזור, הצהובים יבחרו מאמן לפני שימונה מנהל מקצועי?
בני סכנין תפנה רשמית למהראן ראדי ותציע לו להצטרף

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן עם עוזרו רוב מאס. קובי אליהו
"פתאום נשמע אחרת". רוטן/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully