וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקנים פה לא שומרים על יציבות. למה אתם לא מיישמים מה שאני אומר?"

9.4.2018 / 20:07

אסיפה קשה במכבי חיפה בעקבות ההפסד לאשדוד. ההולנדי גער בשחקנים: "עשינו שבועיים טובים של אימונים ושוב הלכנו אחורה. שום דבר לא נגמר העונה". באר שבע עדיין מעוניינת בקהת

צילום ועריכה: קובי אליהו

רוב ההפסדים של מכבי חיפה מאז הגעתו של פרד רוטן עברו בצורה די שקטה. המאמן, שנכנס לתפקידו בשלב מאוחר של העונה, לא הרבה לדבר עם השחקנים וגם המנהל הטכני מוחמד אלאך בחר להתעלם מהיכולת הרעה על הדשא. היום, בפעם הראשונה, בחר המאמן לבקר את השחקנים בחריפות בעקבות ההפסד לאשדוד.

"חזרנו אחורה, עשינו שבועיים טובים של אימונים מאז המשחק האחרון אבל שוב חזרנו אחורה", פתח רוטן את האסיפה. "שחקנים פה לא שומרים על יציבות. לא יכול להיות שמשחק אחד נראה כך ומשחק אחרי נראה אחרת". בהמשך אמר המאמן: "דיברנו על דברים לפני המשחק. אני לא מבין, למה אתם לא מיישמים את מה שאני אומר?". לסיום אמר רוטן כי "המשחק הזה נגמר, אבל אתם צריכים להתרכז במשחק הבית. שום דבר עדיין לא נגמר העונה".

כפי שנראה כרגע, מספר שחקנים יעזבו בסיום העונה. ההערכה היא שלפחות אחד מבין עומרי בן הרוש וגל אלברמן יעזוב. במכבי חיפה טוענים שרועי קהת יישאר, אבל ברק בכר מעוניין בשחקן מאוד. אם הפועל באר שבע אכן תפנה בקרוב למכבי חיפה, לא מן הנמנע שקהת יעזוב בסופו של דבר.

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן. קובי אליהו
נזף בשחקנים. רוטן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully