וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פאקו רוצה לחזור, הצהובים יבחרו מאמן לפני שימונה מנהל מקצועי?

10.4.2018 / 7:53

בקבוצה מתקשים להתאושש מההפסד לבאר שבע, בן חיים: "נקרע לי הלב, המכביזם קצת הלך לאיבוד". חשש כבד מההשלכות הכלכליות של איבוד הכרטיס לאירופה: "זה יהיה כתם אמיתי לכולם". וגם: מי יקנה את קיארטנסון וראיקוביץ'?

ברני ארדוב

1. אין אליפות. חייבים ליגה אירופית

אחרי ההפסד הביתי אמש (ראשון) להפועל באר שבע (1:0) ואיבוד הסיכוי האחרון כמעט לעשות את הבלתי יאמן ולזכות באליפות, הראש במכבי תל אביב הוא רק בהבטחת הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. אם היה אפשר לחשוב שאולי יעדיפו במכבי תל אביב לתת למאמן החדש שיגיע במקום ג'ורדי קרויף זמן להתכונן לעונה הבאה בליגת העל בלי המסע הארוך בסיבובים המוקדמים של הליגה האירופית, הרי שגורם במועדון הבהיר אמש שלא רק שמכבי תל אביב רוצה להיות בליגה האירופית גם בעונה הבאה, היא חייבת את זה בשל הצורך להכניס כסף כדי להקטין את השקעת הבעלים על פי חוקי הפייר פליי.

יחד עם זה, בקבוצה בהחלט חוששים מהתפרקות אחרי שלושת ההפסדים הרצופים במשחקי הפלייאוף העליון. "המצב יכול להיות עוד יותר גרוע ממה שהוא עכשיו אם לא נתפוס את עצמנו בידיים", אמר אמש אחד השחקנים. "מכבי תל אביב בלי השתתפות באירופה זה יהיה אסון. כולם חייבים להתאפס מהר מאוד ולעצור את כדור השלג הזה. חלום האליפות התנפץ לנו מול העיניים, אבל אם גם נפסיד את הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית, זה יהיה כתם אמיתי לכולם כאן". בעניין הזה אמר אמש קרויף: "אם מישהו חושב לברוח עכשיו מהספינה, אז הוא לא יכול להיות חלק ממכבי תל אביב. אני הולך עם השחקנים שלי עד הסוף ואני מצפה מהם לחשוב על הגאווה שיש בלבישת החולצה עם הסמל של המועדון הזה"

עוד בנושא

הפועל באר שבע גברה 0:1 על מכבי תל אביב בנתניה
ברק בכר: "זה ניצחון משמעותי, יש לנו בעלי בית על המגרש"
ג'ורדי קרויף: "לא היו סימנים לירידה כזו, זה הזמן לשינוי ורענון"
ערב קשה שנגמר בריקודים: אלבום התמונות של ברני ארדוב

שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן מאוכזב. ברני ארדוב
"המצב יכול להיות עוד יותר גרוע ממה שהוא עכשיו אם לא נתפוס את עצמנו בידיים". מכבי תל אביב אתמול/ברני ארדוב

2. פאקו רוצה לחזור. במכבי מתלבטים אך מתכוונים לפעול מהר

מכבי תל אביב עשויה לסגור כבר במהלך החודש הקרוב עם מאמן חדש כדי שהוא יוכל להתכונן מבעוד מועד לעונה הבאה וגם כדי שהשחקנים כבר ירגישו אותו ואולי יעלו קצת את רמת המשחק שלהם. פאקו אייסטרן רוצה לחזור למועדון שלוש שנים אחרי שעזב עם טרבל, אבל לא בטוח שבמכבי תל אביב יילכו עליו. כזכור עזב הבאסקי גם בשל חילוקי דעות עם ג'ורדי קרויף שהיה אז המנהל המקצועי. אייסטרן לא הצליח מאז עזב את ישראל ולכן יהיה מוכן לבוא למכבי תל אביב שמתכננת להיות רזה יותר תקציבית. לא מן הנמנע כי בסופו של דבר ימונה מאמן עוד לפני מינוי מנהל מקצועי ויתכן אף שבסופו של דבר יוותרו במועדון על פונקציית המנהל המקצועי ויאפשרו למנכ"ל בן מנספורד הרבה יותר מקום לפעול גם במישור המקצועי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא בטוח שיילכו עליו. פאקו איסטרן בקדנציה הקודמת/ברני ארדוב

3. מי יקנה את קיארטנסון וראיקוביץ'?

חלק נכבד מהתקציב לעונה הבאה אמור להיות בנוי על מכירת וידאר קיארטנסון ופרדראג ראיקוביץ'. אם מכבי תל אביב קנתה את שניהם יחד בסכום המתקרב ל-7 מיליון יורו, הרי שבקבוצה קיוו לקבל עליהם אפילו קצת יותר במכירה, סדר גודל של 9 מיליון יורו שיושקעו ברכישת שחקנים חדשים. הבעיה של מכבי תל אביב היא ששניהם מגיעים לקיץ בכושר הגרוע ביותר שלהם מאז נחתו בישראל. קיארטנסון שוב איבד את מקומו אתמול בהרכב וראיקוביץ' שוב תרם את חלקו לשער שכבש חנן ממן. "אני עדיין חושב שהם שחקני נבחרות ולא צריך להיות פסימי באשר לסכומים שישולמו עליהם", הבהיר אמש קרויף. אבל גם אם קרויף ניסה להיות אופטימי, במכבי תל אביב יודעים שהם כרגע בבעיה איתם.

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב עם מיכאל אוחנה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בכמה יוכלו למכור אותו? פרדראג ראיקוביץ'/ברני ארדוב

4. בן חיים: "נקרע לי הלב. המכביזם קצת הלך לאיבוד"

טל בן חיים שחזר אתמול להרכב, מתכוון לעשות הכל כדי להישאר במכבי תל אביב גם בעונה הבאה. על אף הצעות שכבר הונחו בפניו, רוצה הבלם הוותיק לסיים את הקריירה שלו במכבי תל אביב. "נולדתי במכבי תל אביב ואני אמות במועדון הזה", אמר אמש בן חיים שנשלח לדבר עם התקשורת על ההפסד. "נקרע לי הלב", אמר בן חיים אמש. "אני מזדהה לגמרי עם מה שחשים האוהדים. גם הייתי במשחקים האחרונים בחוץ וראיתי מהצד את המשחקים שלנו ואני מבין בדיוק מה הקהל מרגיש. נכשלנו במבחן התוצאה אבל אנחנו צריכים להרים את עצמנו מהר מאוד. היום הצגנו משחק לחימה והגענו לכמה מצבי הבקעה, אבל אנחנו חייבים לנצל את המצבים".

על החשש מהתפרקות שיביא גם לאובדן המקום הרביעי, אמר בן חיים: "אני לא חושב ששחקנים יבואו בגישה כזו. אין דבר כזה במכבי תל אביב. אנחנו נעלה עד סוף העונה בשיא המוטיבציה לכל משחק. המכביזם קצת הלך לאיבוד. המטרה שלי להחזיר אותו לקבוצה".

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"מזדהה לגמרי עם מה שחשים האוהדים". טל בן חיים/ברני ארדוב

5. ברק יצחקי לדין: "לפת יריב באלימות"

ברק יצחקי שהורחק בתוספת הזמן יעמוד מחר לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, לאחר שבדוח השיפוט של אלון יפת נכתב: "השחקן פגע בשחקן יריב ללא כדור כאשר לפת בידיו באלימות יריב והפילו לקרקע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully